|
کدخبر: 212855

۵ ارز دیجیتال برتر برای سرمایه گذاری

لارک دیویس، معاماه گر محبوب رمزارزها، پنج آلتکوین را نام می‌برد که فکر می‌کند می‌توانند در میان تحولات بنیادی پایدار، سودهای بزرگی را ثبت کنند.

دیویس به ۴۴۸۰۰۰ مشترک یوتیوب خود می گوید که EGLD را تحت نظر دارد، دارایی اصلی پروژه بلاک چین با توان عملیاتی بالای الروند. این تحلیلگر به این خبر اشاره می کند که صرافی غیرمتمرکز الروند Maiar (DEX) ماه آینده راه اندازی می شود.

الروند اساساً اتریوم ۲.۰ است. اما اکنون، تمام فناوری زیبا را در اختیار دارد، و این کوینی است که به تازگی به جلب توجه و رشد جامعه ادامه می دهد، و آنها در آستانه راه اندازی فناوری خود هستند و در واقع یک اکوسیستم DeFi (مالی غیرمتمرکز) دارند. و یک اکوسیستم نمادین و لانچ پدها و همه آنها آغاز به کار کرده اند.»

به گفته دیویس، Maiar DEX آغاز یک اکوسیستم DeFi خوب برای الروند است.

مورد بعدی در لیست دیویس، DOT است، توکن بومی برای بلاک چین هم کنش پذیر Polkadot. معامله گر به این واقعیت اشاره می کند که حراج های پاراچین پولکادات قرار است از ۱۱ نوامبر(۲۰آبان) شروع شود.

ما شاهد ورود پول زیادی به این حراج‌های پاراچین خواهیم بود.»

حراج‌های پاراچین به شرکت‌کنندگان اجازه می‌دهد تا برای پروژه‌ای که می‌خواهند از آن حمایت کنند، قیمت پیشنهادی خود را تعیین کنند تا یکی از محدود اسلاتهای پاراچین پولکادات را به دست بیاورند.

دیویس همچنین مراقب MOVR، توکن کاربردی پروتکل قرارداد هوشمند Moon River Network است. این تحلیلگر می گوید که یک “جامعه فوق العاده بزرگ” پشت این پروژه وجود دارد.

او همچنین خاطرنشان می کند که بازارساز خودکار SushiSwap در شرف ادغام با Moonriver است.

“ما شروع به دیدن بسیاری از پروتکل‌های DeFi و مواردی از این دست در Moonriver کرده‌ایم. بنابراین این اساسا اتریوم است، اما در Kusama…. با این تفاوت که هنوز به ارزش بازار یک میلیارد دلاری هم نرسیده است. به این فکر کنید که چقدر شگفت انگیز است.”

بعدی در فهرست دیویس WILD است، توکن بومی Wilder World، یک پروژه متاورس غیرمتمرکز که بر اساس اتریوم (ETH) ساخته شده است.

معامله گر می گوید: “من به شما می گویم این چیزی است که ارزش بازار ۱ میلیارد دلاری خواهد داشت … زمانی که شما واقعاً به گرافیک و متاورس و آنچه در اینجا ساخته می شود نگاه کنید به طور بالقوه یک کوین با ارزش بازار چند میلیارد دلاری است. ظاهر بسیار زیبایی دارد.”

آخرین سکه در رادار معامله‌گران LUNA است، توکن بومی پلتفرم قرارداد هوشمند Terra. این تحلیلگر پیش بینی می کند که LUNA به بیش از ۱۰۰ دلار افزایش یابد، با استناد به گزارش هایی مبنی بر اینکه بیش از ۱۶۰ پروژه در Terra در آینده نزدیک راه اندازی خواهد شد.

 

 

منبع: آکادمی هلاکویی

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها