|
کدخبر: 204882

منتظر سقوط وحشتناک بازار ارزهای دیجیتال باشیم؟

از آنجا که بازار ارزهای دیجیتال علائم نزولی را نشان می دهد، معامله گران و سرمایه گذاران بار دیگر دچار عدم اطمینان شده اند. هر بار که بازار ریزش کوچکی نشان می دهد، جامعه ارزهای دیجیتال از ترس سقوط منابع مالی خود وحشت می کنند.

برخی از معامله گران باتجربه نسبت به مسائل فعلی که بازار رمزارز با آن روبرو است، محتاط هستند. با این وجود، آنها هنوز به قابلیت های رمزارز اطمینان دارند.

این مورد مربوط به لارک دیویس(Lark Davis)، تحلیلگر ارزهای رمزنگاری شده و سرمایه گذار قدیمی است که نمودار توزیع ترس و طمع را در توییتر منتشر کرده است. برای شفاف سازی، شاخص ترس و طمع، نموداری است که احساس سرمایه گذاران را نسبت به بازار اندازه گیری می کند. علاوه بر این، شاخص نشان می دهد که بازار صعودی یا نزولی است؛ بر اساس 2 احساس متضاد است: ترس و طمع.

به نظر می رسد رفتار بازار ارزهای دیجیتال بسیار احساسی است، زیرا مردم شروع به فروش سکه های خود در واکنش غیر منطقی به اعداد قرمز کرده اند. این اعداد قرمز در نتیجه آخرین اقدام چین برای سرکوب مجدد صنعت کریپتو است.

هفته گذشته، چین معاملات رمزارز را غیرقانونی اعلام کرد – “این موضوع توسط قانون حمایت نمی شود”. به دنبال این خبر، برخی از سیستم عامل های رمزارز به تدریج، از چین خارج شده و خدمات خود را به کشورهای دیگر منتقل کرده اند.

البته، وقتی صحبت از معامله گران متخصص، هولدرهای قدیمی و معتقدین به رمزارز می شود، دیدگاه متفاوت است. جالب اینجاست که پست لارک دیویس منجر به یک زنجیره توییت شد.

به طور خاص، لارک دیویس، ترس فراگیر را در فضای رمزارز برجسته می کند. “اما حقیقت این است؛ پول ترسیده، پول نمی سازد. ” در این مثال، او در مورد فروش بر اساس ترسی که بر بازار تأثیر می گذارد صحبت می کند.

علاوه بر این، بسیاری به توییت پاسخ دادند و با تحلیلگر رمزارز موافق بودند. با توجه به این موضوع، یک حساب توییتر خاطرنشان کرد: “درست است، پول ترسیده، پول نمی سازد، اما پول هوشمند پول هنگفت می سازد، ما به وضوح در روند نزولی هستیم.”

 

منبع: آکادمی هلاکویی

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها