|
کدخبر: 209534 شاپور پشابادی

ویژه‌نامه اوج و فرودهای صنعت غذا منتشر شد + دانلود رایگان

موسسه مطبوعاتی صمت، ویژه‌نامه کشوری اوج و فرودهای صنعت غذا را منتشر کرد.

موسسه مطبوعاتی صمت در راستای تحلیل مهمترین دغدغه‌های فعالان صنعت غذای کشور اقدام به تهیه و انتشار ویژه‌نامه اوج و فرودهای صنعت غذای کشور کرد. مهمترین چالش‌ها  و فرصت‌های پیش‌رو، دو محور اصلی ویژه‌نامه بوده است.

برای دانلود ویژه نامه روی تصویر زیر کلیک کنید.

ویژه-غذا

در واقع با گفتگو با شماری از چهره‌های مطرح و شناخته‌شده این حوزه به دنبال پاسخگویی به این سوال بوده‌ایم که مهمترین مشکلات کنونی صنایع غذایی کشور چیست و در صورت رفع موانع، چه فرصت‌های اقتصادی فراهم می‌شود؟ هدف مهم دیگر، بررسی و تحلیل وضعیت کنونی و چشم‌آینده آینده در این حوزه مهم اقتصادی بوده است. برای مثال در گفتگویی که با حضور رئیس سازمان حمایت مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان و رئیس کمیسیون کشاورزی مجلس شورای اسلامی در موسسه صمت برگزار شد مهمترین دغدغه‌های مرتبط را به بحث و گفتگو گذاشتیم. در همین راستا ضمن مصاحبه با شماری از فعالان و چهره‌های شناخته‌شده دولتی و خصوصی، نظر و تحلیل آنها را درباره موضوعات مهمی مثل مشوق‌های صادراتی، ارز مرجع، صادرات، واردات، تسهیلات بانکی، مواد اولیه، رویه‌های اعطای استاندارد و ... جویا شدیم.

مجموعه‌های موفق و بزرگی مثل زرماکارون، تک ماکارون، صنایع غذایی گلها، شاهسوند، یک‌ویک، رامک، بیز و صنایع غذایی مهرشهر مهران در این ویژه‌نامه مشارکت داشته‌اند.

در این ویژه‌نامه می‌خوانید:

پرونده ارز مرجع را ببندیم

صادرکننده به مشوق نیاز ندارد

مشکلات صادرات خرما

بازاری شیرین برای خارجی‌ها

دوران تلخ بازار شیرینی

نوستالژی صدساله مردم

مطالبه ۲۰ ساله زنبورداران

مخاطبان محترم جهت دریافت نسخه فیزیکی ویژه‌نامه می‌توانند با شماره ۸۲۱۹۰ داخلی ۱۰۲ تماس حاصل کنند.

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها