|
کدخبر: 204445

آخرین قیمت ها در بازار ارزهای دیجیتال

بیت کوین چند روز گذشته، روزهای پرنوسانی را سپری کرد. ابتدا از سقوط قیمت تا زیر ۴۰۰۰۰ دلار نجات پیدا کرد و روز جمعه تا مرز ۴۵۰۰۰ دلار صعود کرد. در این زمان ترس، عدم اطمینان و ترید تازه ای توسط دولت چین در بازار به جریان افتاد و بار دیگر این دارایی را به سمت پایین سوق داد. در پی این اتفاق، قیمت بیت کوین در عرض چند دقیقه ۴۰۰۰ دلار کاهش یافت.

اقتصاد آخرین قیمت ها در بازار ارزهای دیجیتال

با این وجود، تعطیلات آخر هفته با دید مثبت تری آغاز شد و بیت کوین دوباره به ۴۳۰۰۰ دلار بازگشت. با این حال، روز یکشنبه در حالی شروع شد که قیمت تا مرز ۴۰۵۰۰ دلار سقوط کرد و بار دیگر افزایش ناگهانی قیمت، این دارایی را به بالای ۴۳۰۰۰ دلار رساند.

همانطور که قبلاً گفتیم، گاوها روز دوشنبه یک گام جلوتر نهادند و BTC را به بالاترین سطح سه روزه خود یعنی ۴۴۳۰۰ دلار رساندند. هرچند این بار هم بیت کوین موفق نشد این سطح را برای مدتی طولانی حفظ کند و طی ساعات بعدی به تدریج ارزش خود را از دست داد.

در حال حاضر ، BTC بار دیگر به زیر ۴۲۰۰۰ دلار کاهش یافته و سرمایه بازار آن زیر ۸۰۰ میلیارد دلار است.

آلتکوین ها قرمزپوش شده اند

همانند روال گذشته، با کاهش قیمت بیت کوین، اکثر آلتکوین ها از حرکات قیمتی آن پیروی می کنند. اتریوم با افت ۶.۵ درصدی خود در این روند منفی پیشگام است. چند روز پیش، اتر (ETH) بسیار بالاتر از ۳۱۰۰ دلار قرار داشت، اما اکنون تا حدود ۲۹۰۰ دلار کاهش یافته است.

بقیه آلتکوین های دارای ارزش بازار زیاد نیز وضعیت مشابهی دارند. از آن جمله می توان به کاردانو (۵-%)، بایننس کوین (۵-%)، ریپل (۴-%)، سولانا (۳-%)، پولکادات (۷-%)، دوج کوین (۳-%)، Avax (۳.۵-%)، لونا (۳-%) و یونی سوآپ (۵-%) اشاره کرد.

ضررهای بیشتر را امروز می توان در بین آلتکوین های کوچکتر بازار مشاهده کرد. در این بین، Perpetual Protocol با بیشترین کاهش (۱۵-%) در یک روز به ۱۵ دلار رسیده است. Celer Network (-۱۲%) Arweave (-۱۱%) Curve DAO Token (-۱۰%) ICON (-۱۰%)¡ SushiSwap (-۱۰%) Hedera Hashgraph (-۱۰%) Aave (-۱۰%) و Algorand (-۱۰%) نیز در رتبه های بعدی قرار دارند.

به این ترتیب، سرمایه تجمعی بازار همه دارایی های رمزنگاری شده از دیروز ۱۰۰ میلیارد دلار کاهش یافته و به ۱.۸۵۰ میلیارد دلار رسیده است.

 

ارسال نظر