|
کدخبر: 196763

ارز دیجیتال سولانا منفجر خواهد شد؟

جیسون پیتزینو (Jason Pizzino)، تحلیلگر و تریدر صاحب نام بازار ارزهای دیجیتال، معتقد است که کاردانو (ADA) و سولانا (SOL) این پتانسیل را دارند که در مرحله بعدی بازار گاوی، دستاوردهای عظیمی به دست آورند.

اقتصاد ارز دیجیتال سولانا منفجر خواهد شد؟

جیسون پیتزینو به تازگی به ۲۰۲۰۰۰ دنبال کننده خود در یوتیوب اعلام کرده است که با گرم شدن دوباره بازار دارایی های دیجیتال، این دو ارز سیگنال های صعودی چشمگیری نشان خواهند داد.

پیتزینو تاکید می کند که ADA در کنار سولانا و اتریوم در این بازار گاوی پیشگام خواهند بود. این رمزارز در سه هفته گذشته حجم معاملاتی بالایی را تجربه کرده و به سطح قیمت ۲.۹۵ دلار رسید. در حال حاضر نیز بالای تراز ۲.۵۰ دلار در حال تحکیم است.

این معامله گر خاطرنشان می کند که افزایش حجم معاملات هفتگی همراه با شکست پی در پی رکوردهای قبلی نشان دهنده صعود بیشتر این ارز است.

در مورد رقیب اتریوم، یعنی سولانا هم او روایت مشابهی دارد. اکنون که این پلتفرم قرارداد هوشمند از بالاترین سطح قیمت قبلی خود یعنی ۶۱ دلار فراتر رفته و با قیمت ۱۱۲ دلار معامله می شود، پیتزینو منتظر یک دوره تحکیم چند هفته ای در حدود رکورد قبلی قیمت است تا با تثبیت یک حمایت قوی در این منطقه، روند صعودی با قدرت از سر گرفته شود.

 

 

منبع: آکادمی هلاکویی

ارسال نظر

 

سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها