|
کدخبر: 196608

نگاهی به وضعیت امروز بازار ارزهای دیجیتال

در حالی که اکثر آلتکوین ها اخیراً متوقف شده اند، سولانا توانسته است توجه همه را به خود جلب کند. عملکرد SOL در هفته های گذشته به واقع دیدنی بوده است.

اقتصاد نگاهی به وضعیت امروز بازار ارزهای دیجیتال

ثبت رکوردهای متوالی یکی پس از دیگری و عبور از نقاط عطف مختلف، اتفاقی است که جامعه ارزهای دیجیتال به آن عادت کرده اند. ۲۴ ساعت گذشته هم از این قاعده مستثنی نبوده است. این ارز دیروز پس از تسخیر منطقه ۱۰۰ دلاری، به صعود خود ادامه داد و آخرین رکورد خود را در حدود ۱۲۰ دلار ثبت کرد.

اتریوم نیز از دیروز عملکرد خوبی داشته است. زیرا بیش از ۶ درصد به ارزش آن اضافه شده و اکنون به ۳۴۰۰ دلار نزدیک شده است.

پولکادات (۱۱%) و یونی سوآپ (۶.۵%) نیز در وضعیت سبز قرار دارند، در حالی که کاردانو، بایننس کوین، دوج کوین و بیت کوین کش ضررهای جزئی را متحمل شده اند.

سلو (Celo ) با ۷۰ درصد افزایش به ۷ دلار رسید و بار دیگر یکی از برنده های اصلی بازار شد. این اتفاق پس از اعلام خبر جذب ۱۰۰ میلیون دلار سرمایه در این پروژه رخ داد.

ارزش تجمعی بازار نیز از دیروز حدود ۵۰ میلیارد دلار افزایش یافته و حدود ۲.۱ تریلیون دلار است.

قیمت بیت کوین دوباره به ۴۸ هزار دلار رسید

در حالی که برخی از کوین های جایگزین در حال ثبت رکوردهای جدید هستند، ارز رمزنگاری شده برتر بازار دچار مشکل شده است. بیت کوین در روزهای آخر هفته نتوانست بالاتر از ۴۹۰۰۰ دلار باقی بماند و خرس ها از این فرصت استفاده کردند تا دوباره آن را به سمت پایین سوق دهند. این اتفاق منجر به شکست قیمت زیر تراز ۴۸۰۰۰ دلار و ۴۷۰۰۰ دلار شد. در حقیقت، قیمت بیت کوین در ساعات ابتدایی امروز تا مرز ۴۶۷۳۰ دلار (در Bitstamp) سقوط کرد. از آن زمان به بعد، وضعیت تا حد زیادی تغییر کرد و قیمت بیت کوین بیش از ۱۰۰۰ دلار افزایش یافت. در نتیجه، قیمت به ۴۸۰۰۰ دلار نزدیک شده است ولی تا این لحظه نتوانسته بر آن غلبه کند.

ارزش بازار بیت کوین هنوز حدود ۹۰۰ میلیارد دلار است، اما چیرگی آن بر آلتکوین ها همچنان در حال کاهش بوده و همزمان با نگارش این مطلب زیر ۴۳ درصد است.

 

 

 

منبع: آکادمی هلاکویی

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها