|
کدخبر: 196005

نگاهی به وضعیت امروز بازار ارزهای دیجیتال

بیشتر کوین های جایگزین طی روزهای گذشته مشابه بیت کوین عمل کرده اند. به این ترتیب ، علیرغم نوسانات نسبی موجود، در مقیاس روزانه نسبتاً راکد مانده اند.

اقتصاد نگاهی به وضعیت امروز بازار ارزهای دیجیتال

اتریوم، کاردانو، ریپل، دوج کوین، پولکادات و یونی سوآپ ریزش هایی جزئی داشته اند. در نتیجه تغییرات اخیر، اتر (ETH) کمی بیش از ۳۲۰۰ دلار، کاردانو (ADA) حدود ۲.۸۳دلار ، ریپل (XRP) معادل ۱.۱۵ دلار، دوج کوین (DOGE) حدود ۰.۳۰ دلار، پولکادات (DOT) حدود ۲۶ دلار و یونی سوآپ (UNI) حدود ۲۷ دلار قیمت دارند.

در حالی که این ارزهای برتر بازار تاحدودی متوقف شده اند، برخی دیگر از فرصت استفاده کرده و عملکرد بهتری نسبت به بقیه نشان داده اند. برای مثال SOL پس از آخرین صعود، به بالاترین سطح قیمت تاریخی خود یعنی ۹۷.۵ دلار رسید. شاید جالب باشد که بدانید، سولانا اکنون از نظر ارزش بازار به هشتمین ارز رمزنگاری شده بازار تبدیل شده است.

در همین حال، LUNA با عملکردی مشابه، پس از افزایش ۱۶ درصدی اکنون با قیمتی بیش از ۳۶.۵ دلار ترید می شود.

رمزارزهایی مثل Arweave (۳۰%) ،Bitcoin Gold (۲۰%) ،Audius (۱۸%) ،NEAR Protocol (۱۴%) ،Tezos (۱۳%) Cosmos (۱۰%) و Holo (۱۰%) همگی رشدی دورقمی را شاهد بوده اند.

در نهایت، ارزش تجمعی بازار دارایی های رمزنگاری شده هنوز ۲.۱ تریلیون دلار است.

نوسانات بیت کوین در ۲۴ ساعت گذشته

همین چند روز پیش، بیت کوین به پایین ترین سطح هفتگی خود یعنی ۴۶۳۰۰ دلار (در Bitstamp) رسیده بود. در آن زمان، گاوها دوباره وارد عمل شدند و کم کم این دارایی را به سمت سطوح بالاتر سوق دادند.

همانطور که قبلاً گزارش کردیم، این امر منجر به بازپس گیری چندین سطح رند متوالی، از جمله لمس کوتاه مدت تراز ۴۹۰۰۰ دلار شد. بیت کوین دیروز به صعود خود ادامه داد و به بالای ۴۹۶۰۰ دلار رسید.

در حالی که گاوها خود را آماده می کردند برای دومین بار در هفته مقاومت ۵۰۰۰۰ دلاری را بشکنند، خرس ها به بازی بازگشتند. در واقع، آنها کنترل کامل این ارز دیجیتال را به دست گرفته و آن را به سمت پایین ترین سطح روزانه یعنی ۴۸۰۰۰ دلار کشاندند.

پس از از دست دادن حدود ۲۰۰۰ دلار از ارزش خود در عرض چند ساعت، بیت کوین توانست اندکی از این زیان را جبران کند. با این وجود، هنوز زیر ۴۹۰۰۰ دلار ترید می شود و سرمایه بازار آن بالای ۹۰۰ میلیارد دلار است.

 

 

 

 

منبع: آکادمی هلاکویی

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها