|
کدخبر: 196126

بیت‌کوین سرنوشت بازار ارزهای دیجیتال را تغییر می‌دهد؟

نمودار فعلی بیت کوین گویای یک پیام واضح است. این پیام حاکی از آن است که زمان تصمیم گیری بیت کوین فرا رسیده است. از آنجا که BTC جهت کل بازار ارز دیجیتال را مشخص می کند ، ما معتقدیم که نتایج قدم بعدی بیت کوین باید به طور جدی مورد توجه قرار گیرد.

اقتصاد بیت‌کوین سرنوشت بازار ارزهای دیجیتال را تغییر می‌دهد؟

الگوی ۴ هفته ای در نمودار BTC نشان دهنده ی آن است که بازار سبز است. یکی از دو سناریو، امروز و فردا مشخص خواهد شد و در پی آن ، جهت بازار ارز های دیجیتال در ماه سپتامبر(۱۰شهریور الی ۸مهر) (سومین و آخرین ماه این چرخه ۳ ماهه) تحت تاثیر قرار خواهد گرفت.

اگر BTC در بالاتر از سطح ۴۸.۶ هزار دلاری تثبیت شود ، می توانیم از شکست مقاومتی الگوی فعلی اطمینان حاصل کنیم. این آغاز روند صعودی خواهد بود، اما برای تأیید کامل روند صعودی باید حداقل ۳ کندل ۴ ساعته در ۷۲ ساعته آینده بسته شود.

اگر BTC نمی تواند بالاتر از ۴۸.۶ هزار دلار تثبت شود ، به سمت حمایت های پایین تر خود پیش خواهد رفت و سطح قیمت ۴۶.۶ هزار دلاری امتحان خواهد شد که نتیجه آن بسیار مهم است. ما می توانیم در کوتاه مدت، انتظار نزول بازار را داشته باشیم اما این چشم انداز در روند میان مدت بازار قطعی نیست.

در صورت نزول بازار ،بیت کوین به سرعت به سوی سطح قیمت ۴۴ هزار دلاری پیش خواهد رفت. نتیجه امتحان این سطح بسیار حائز اهمیت است. سطح ۴۴ هزار دلاری تأثیرات طولانی مدتی بر جهت بازار ارز دیجیتال خواهد گذاشت.

همچین یک نکته در تحلیل زیر قابل توجه است که در نمودار ۴ ساعته ،ناحیه حمایتی در حدود ۴۴ هزار دلار بسیار مهم است. این یک خط روند با الگوی روند ۱۰ ساله است و رویارویی بیت کوین با آن ،سرنوشت ساز است. اگر BTC نتواند در بالای ۴۴ هزار دلار حفظ شود ، نتایج آن چندان خوب نخواهد بود.

 

 

منبع: آکادمی هلاکویی

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها