|
کدخبر: 194903

نگاهی کلی به وضعیت امروز بازار ارزهای دیجیتال

قیمت بیت کوین هنوز در حدود ۵۰ هزار دلار ایستاده است.

اقتصاد نگاهی کلی به وضعیت امروز بازار ارزهای دیجیتال

از روز جمعه و کاهش قیمت تا مرز ۴۶۰۰۰ دلار، گاوهای بیت کوین در بازار قدرت زیادی داشته اند. آنها در روزهای آخر هفته این ارز دیجیتال را به سمت سطوح بالاتر سوق دادند و BTC کمتر از ۲۰۰ دلار تا رسیدن به مقاومت مهم ۵۰۰۰۰ دلاری فاصله داشت.

در حالی که در ابتدا این ارز با چندین تلاش ناموفق روبرو شد، ولی در نهایت ۵۰۰۰۰ دلار شکسته شد. همانطور که دیروز گزارش کردیم، بیت کوین این سطح را بازیابی کرده و به بالاترین سطح سه ماهه اخیر یعنی حدود ۵۰۵۰۰ دلار رسید. مدتی در آنجا ماند و با روی کار آمدن مجدد خرس ها این دارایی به سمت پایین ریزش کرد. در عرض چند ساعت، BTC حدود ۱۶۰۰ دلار از ارزش خود را از دست داد و به زیر ۴۹۰۰۰ دلار رسید. در حال حاضر این ارز با اندکی اصلاح، با قیمت ۴۹۷۱۷ دلار در حال ترید شدن است؛ ارزش بازار آن نزدیک به ۹۵۰ میلیارد دلار باقی مانده و چیرگی آن بر آلتکوین ها حدود ۴۳% است.

رکورد جدید لونا

کوین های جایگزین نیز دیروز روندی رو به رشد را در پیش گرفتند. با این حال، اکثر آنها در این لحظه آرام شده اند. قیمت اتریوم در مقیاس ۲۴ ساعته در حدود ۳۳۰۰ دلار ثابت مانده است. کاردانو که دیروز به بالاترین سطح تاریخی خود رسید ، کمی بالاتر از ۲.۹ دلار ایستاده است.

بایننس کوین، پس از شکست در مقابل کاردانو، دیروز تغییر رویه داد و برای اولین بار در سه ماه گذشته به بالای ۵۰۰ دلار رسید، اما اکنون درست زیر این سطح معامله می شود.

در این بین، Terra برنده اصلی آلتکوین های بزرگ بازار به شمار می رود. رمزارز LUNA با ۱۵ درصد افزایش و حدود ۳۰۰ درصد رشد انفجاری در یک ماه، همین چند ساعت قبل توانست با ثبت رکوردی تازه به تراز ۳۵ دلار برسد و اینگونه یک گام به لیست ۱۰ ارز برتر بازار نزدیک تر شود.

آلتکوین هایی مانند Siacoin (۱۴%)¡ SwissBorg (۱۴%)¡ Tezos (۱۳%)¡ Mdex (۱۳%)¡ Enjin Coin (۱۲%)¡ KuCoin Token (۱۰%) و Decentraland (۱۰%) نیز در رتبه های بعد قرار دارند.

در نهایت ، ارزش تجمعی بازار دارایی های رمزنگاری شده هنوز بالای ۲.۱۵۰ تریلیون دلار باقی مانده است.

 

منبع: آکادمی هلاکویی

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها