|
کدخبر: 193730

نگاهی به وضعیت امروز بازار ارزهای دیجیتال

می توان با اطمینان گفت که ارز رمزنگاری شده بومی بلاکچین کاردانو یعنی ADA اخیراً یکی از برجسته‌ترین ارزهای رمزپایه بازار بوده است.

اقتصاد نگاهی به وضعیت امروز بازار ارزهای دیجیتال

روز ۲۰ جولای (۲۹ تیر)، ADA همزمان با اصلاح گسترده بازار تا زیر یک دلار سقوط کرد. از آن زمان به بعد، این ارز در یک مسیر صعودی پیوسته قرار داشته است، تا جایی که ظرف فقط چند هفته ارزش آن دو برابر شده و به حدود ۲ دلار رسید.

علی رغم نوسانات زیادی که اخیراً تجربه کرد، امروز موفق شد رکوردی تازه در حدود ۲.۵۴ دلار به ثبت برساند.

اتریوم در مقیاس ۲۴ ساعت حدود ۷ درصد افزایش قیمت داشته و توانسته است تراز ۳۲۰۰ دلار را باز یابد. بایننس کوین، علی رغم واگذاری جایگاه خود در بازار به کاردانو، حدود ۶ درصد کاهش داشته و به تراز ۴۲۰ رسیده است.

ریپل (۱۰%)، دوج کوین(۶%)، پولکادات (۱۰%)، یونی سوآپ (۷%) و بیت کوین کش (۵%) از دیگر ارزهای برتر بازار هستند که امروز شاهد افزایش قیمت بودند.

در این بین لونا (LUNA ) تنها ارزی است که در تایم فریم ۲۴ ساعته شاهد ریزش قیمت بوده و به رنگ قرمز دیده می شود.

در میان صد ارز برتر بازار، Voyager Token با ۴۰ درصد رشد بهترین عملکرد را از خود نشان داده است. The Graph (۱۹%)¡ Helium (۱۳%)¡ FTX Token (۱۲%) و Polygon (۱۱%) در رتبه های بعدی قرار می گیرند.

ارزش بازار ارزهای رمزنگاری شده نیز از دیروز بیش از ۱۰۰ میلیارد دلار افزایش یافته و در حال حاضر مارک ۲ تریلیون دلار را پس گرفته است.

بهبود سه هزار دلاری بیت کوین

اصلاح قیمتی که دیروز در بازار شاهد بودیم باعث شد ارز رمزنگاری شده برتر بازار تا پایین‌ترین سطح چند روز اخیر خود یعنی در حدود ۴۴ هزار دلار ریزش کند. این اتفاق در حالی افتاد که بیت کوین در طی هفته گذشته چندین مرتبه برای عبور از تراز ۴۰ هزار دلار تلاش کرده بود.

هرچند هنوز هم بیت کوین موفق به شکست این سطح مقاومتی مهم نشده است ولی در تایم فریم روزانه شاهد جهش سه هزار دلاری این ارز بوده ایم. ارزش بازار بیت کوین اکنون به مرز ۹۰۰ میلیارد دلار نزدیک شده است ولی دامیننس آن همزمان با رشد چشمگیر بازار آلتکوین ها به ۴۳.۵ درصد رسیده است

 

منبع: آکادمی هلاکویی

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها