|
کدخبر: 190645

نگاهی کلی به وضعیت امروز رمزارزها

از همان روزهای تعطیلات آخر هفته که بیت کوین تا مرز ۴۲۶۰۰ دلار بالا رفت، این ارز رمزنگاری شده با مشکل مواجه شد. طی سه روز بعد، ارزش این ارز به تدریج کاهش یافت و حمایت های مهم خود را یکی پس از دیگری از دست داد.

اقتصاد نگاهی کلی به وضعیت امروز رمزارزها

این امر دیروز با رسیدن قیمت این دارایی به پایین ترین سطح هفتگی آن یعنی ۳۷۵۰۰ دلار (در Bitstamp) ، به اوج خود رسید. با این حال ، گاوها در این مرحله وارد عمل شدند و مسیر حرکت را معکوس کردند.

در ساعات بعد، افزایش قیمت بیت کوین در برابر دلار آمریکا شروع شد و تقریباً ۲۵۰۰ دلار به ارزش آن افزود. در نتیجه این تحولات، قیمت تقریباً به ۴۰ هزار دلار رسید. هرچند لمس این مقاومت مهم بار دیگر موفقیت آمیز نبود و BTC یک بار دیگر افت کرد. در زمان نگارش این مطلب، ارز رمزنگاری شده اول بازار درست زیر ۳۹۰۰۰ دلار معامله می شود، اما همچنان حدود ۲.۵ درصد رشد در تایم فریم روزانه را نشان می دهد.

ارزش بازار بیت کوین هنوز بالاتر از ۷۰۰ میلیارد دلار باقی مانده است، اما تسلط آن بر آلتکوین ها کاهش یافته و به ۴۵.۳% رسیده است.

اتر به بالاترین سطح ۲ ماهه خود رسید

همانطور که قبلاً گزارش شد، هارد فورک لندن بلاکچین اتریوم قرار است امروز، ۵ آگوست (۱۴ مرداد) اجرایی شود. انتظار برای آغاز این رویداد، در چند روز گذشته هیچگونه سودی برای این ارز نداشت و حتی قیمت آن تا زیر ۲۵۰۰ دلار هم ریزش کرد.

با این حال، تا این لحظه وضعیت امروز به طور قابل توجهی متفاوت بوده است. ETH از پایین ترین سطح خود بازگشته و به بالای ۲۸۰۰ دلار رسیده است. این بالاترین خط قیمت آن در دو ماه گذشته می باشد. علی رغم اندک اصلاحی که از آن زمان شاهد بودیم، این دارایی هنوز در مقیاس ۲۴ ساعته حدود ۴ درصد رشد را نشان می دهد.

در میان آلتکوین های دارای ارزش بازار کمتر، Aave بیشترین افزایش را داشته است. این توکن با رشد ۱۹ درصدی خود اکنون با قیمتی بالاتر از ۳۶۰ دلار معامله می شود. Voyager Token هم با ۱۸ درصد افزایش در رتبه بعدی قرار دارد. توکن هایی مثل BitTorrent (۱۵%)¡ Compound (۱۵%)¡ Synthetix (۱۲%) و TRON (۱۰%) نیز به دنبال آن قرار می گیرند.

در نهایت، ارزش تجمعی بازار دارایی های رمزنگاری شده تقریباً ۸۰ میلیارد دلار افایش یافته و مارک ۱.۶ تریلیون دلار را پس گرفته است.

 

منبع: ارزدیجیتال

ارسال نظر