|
کدخبر: 187357

برگشت قیمت سکه به بالا مرز حساس

برگشت قیمت سکه به بالای مرز حساس چه پیامی را برای معامله گران بازار سکه دارد؟

اقتصاد برگشت قیمت سکه به بالا مرز حساس

قیمت سکه امامی دیروز توانست حمایت ۱۰ میلیون و ۵۰۰ هزار تومانی را حفظ کند. حفظ این حمایت در شرایطی که اونس طلا و قیمت دلار روند نزولی داشتند، برای بخشی از معامله گران به معنای سیگنال صعودی بود. دیروز عصر از یک سو دلار تا محدوده ۲۴ هزار و ۴۰۰ تومانی افت کرده بود و از سوی دیگر، اونس طلا در مقطعی به زیر مرز هزار و ۸۰۰ دلاری رفت. سکه در برابر افت معنادار این دو متغیر به محدوده ۱۰ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان نرفت. این موضوع موجب شد که حباب فلز گران بهای داخلی یکبار دیگر به بالای محدوده یک درصدی برود. افزایش حباب عاملی است که انتظارات صعودی را بالاتر برد.

در کنار این، در همان شب گذشته، اونس طلا توانست مرز هزار و ۸۰۰ دلاری را احیا کند و دلار نیز در معاملات پشت خطی به بالای محدوده ۲۴ هزار و ۵۰۰ تومانی برگشت. تغییر روند این دو متغیر می تواند احتمال برگشت سکه به زیر محدوده ۱۰ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان را تا حد زیادی به طور موقت از میان ببرد. با این حال، فلز گران بهای داخلی دشوار است که به بالای محدوده ۱۰ میلیون و ۶۰۰ هزار تومانی برود. در واقع تعطیلی بازار در روز سه شنبه می تواند موجب شود که حجم معاملات بسیار کاهش پیدا کند و فلز گران بهای داخلی، نوسان زیادی را به ثبت نرساند. دیشب در معاملات پشت خطی قیمت سکه توانست تا محدوده ۱۰ میلیون و ۵۵۰ هزار تومان رشد کرد ولی برای افزایش بیشتر بازار نیاز به تقاضای قوی تری خواهد داشت.

منبع: اقتصاد نیوز
  • وطن ارسالی در

    هر روز صدای افزایش قیمت
    خودرو ، م عیشت ، سیمان ، فولاد ، دلار ، طلا ، درما ن ، حامل های انرژی و ...
    به صراحت می شود پرسید آیا مسئولین نظارتی / مجلس / و دستگاه های ذی ربط مرده اند و پول مفت نفت و بیت المال را در جیب شان می ریزند که با تصمیمات غلط شان کشور را به آشوب ک شانده اند ؟؟!!!!!!

ارسال نظر