|
کدخبر: 171267

برنامه زنده ایلان ماسک سبب ریزش دوج کوین شد

امروز از ساعت ۸ صبح ایلان ماسک در برنامه‌ای که در شبکه nbc وعده آن را داده بود حاضر شد. همزمان با حضور ایلان ماسک در این برنامه نوسانات دوج کوین هم جالب توجه بود.

اقتصاد برنامه زنده ایلان ماسک سبب ریزش دوج کوین شد

ایلان ماسک، مدیرعامل شرکت خودروسازی تسلا و شرکت هوافضای اسپیس ایکس چند روز پیش تأیید کرد که در برنامه مشهور SNL شنبه‌شب، یک بخش کمدی درباره دوج کوین (DOGE) پخش خواهد شد.

ماسک در حساب توییتری خود از ۵۴ میلیون دنبال‌کننده پرسید که این برنامه چه بخش‌هایی داشته باشد. سیلی از درخواست‌ها به‌سرعت سرازیر شد، اما یک درخواست از میان آن‌ها سر برآورد: دوج کوین.

سپس ماسک در پاسخ به این درخواست‌کننده که گفته بود «درباره دوج فادر صحبت کن»، پاسخ داد: «قطعاً».

زمانی که ماسک اعلام کرد قصد دارد در برنامه تلویزیونی SNL شرکت کند و به بحث درمورد دوج کوین بپردازد، قیمت دوج کوین ۱۰ درصد افزایش یافت و به ۰.۴ دلار رسید. پس از آن هم روند صعودی دوج کوین ادامه داشت و با افزایش حجم سفارش‌های خرید قیمت این ارز دیجیتال در اوج تاریخی خود به ۰.۶۹ دلار رسید.

برنامه تلویزیونی «Saturday Night Live» ساعت ۸: ۰۰ صبح روز یکشنبه ۱۹ اردیبهشت (به وقت تهران) با حضور ایلان ماسک، مدیرعامل تسلا و طرفدار بزرگ دوج کوین، از شبکه «NBC» پخش شد و نوسانات دوج کوین در مدت زمان پخش این برنامه جالب بوده است که تصویر آن را در زیر ملاحظه می کنید.

منبع: نبض بورس

ارسال نظر