|
کدخبر: 122839

۱۰ خبر مهم بورسی امروز (۹۹/۰۶/۲۵)

بورس امروز (سه شنبه) روندی مثبت پشت سر گذاشت و در این گزارش ۱۰ خبر مهم بورسی در جریان معاملات بازار سرمایه گردآوری شده است.

ارزش روز دارایکم (۹۹/۰۶/۲۵)

امروز (سه شنبه) ارزش روز دارایکم رشد کرد.

ارزش روز سهام عدالت (۹۹/۰۶/۲۵)

در پایان معاملات امروز (سه شنبه) بازار بورس ارزش سهام عدالت با افزایش بیش از ۷۰۰ هزار تومانی همراه بود.

سیگنالی مثبت برای سهام فلزی بورس

هفته‌های اخیر قیمت مس به حدود قبل از جنگ تجاری با چین بازگشت. طبق آخرین پیش‌بینی سایت فیچ سولوشنز قیمت هر تن مس ۲۰۰ دلار نسبت به پیش‌بینی قبلی برای سال ۲۰۲۱ افزایش یافت.

بورس ایران امریکایی می‌شود؟

امریکا بعد از سقوط سنگین شاخص بورس نیویورک در اوایل قرن بیستم، سرمایه‌گذاری بانک‌های تجاری در بورس را ممنوع کرد تا دوباره این اتفاق تکرار نشود و این ممنوعیت بعد از ۹ دهه، همچنان پابرجاست.

سهام بورسی با بیشترین افزایش و کاهش قیمت (۹۹/۰۶/۲۵)

شاخص کل بورس در جریان معاملات امروز (سه شنبه) مثبت بسته شد و در این گزارش اسامی سهام بورسی با بیشترین افزایش و کاهش قیمت گردآوری شده است.

بورس بر بلندای صعود

​شاخص کل بورس در روز سه شنبه ۲۵ شهریور و در پایان معاملات با رشد ۵۹ هزار و ۶۶۸ واحدی همراه شد و به ۱ میلیون و ۶۶۷ هزار و ۲۵۶ واحد رسید.

نمادهای خودرویی بازگشایی شدند

در ادامه بازگشایی نمادهای متوقف شده ناظر بازار از بازگشایی نمادهای خودرو، خساپا و خگستر، خبر داد.

عرضه اولیه بانکی در راه بورس

دیروز معاون مالی بانک صادرات ایران از عرضه اولیه سهام شرکت سرمایه‌گذاری گروه مالی سپهر صادرات از روز یکشنبه هفته آینده، خبر داد.

آخرین خبرها درباره پرداخت سود سهام عدالت

پیگیری‌ها حاکی از این است که جزییات پرداخت سود سهام عدالت سال ۹۸ تا یک هفته آینده برای هر دو گروه سهامدارانی که روش مستقیم و غیرمستقیم را انتخاب کرده‌اند، مشخص می‌شود.

بورس در پاییز چگونه خواهد بود؟

یک کارشناس بازار سرمایه با اشاره به روند صعودی شاخص بورس در معاملات روز گذشته، عواملی که بر رشد این بازار تاثیرگذار بودند را اعلام کرد.

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها