|
کدخبر: 107543

۱۰ خبر مهم اقتصادی امروز را از دست ندهید (۱۰ تیر ۹۹)

۱۰ خبر مهم اقتصادی امروز به شرح زیر است.

اقتصاد ۱۰ خبر مهم اقتصادی امروز را از دست ندهید (۱۰ تیر ۹۹)

جزئیاتی جدید از وام ۶ میلیونی رانندگان

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهرداری تهران در مورد جزییات واریز وام شش میلیونی به حساب رانندگان تاکسی توضیحاتی را ارائه کرد.

برنامه جدید دولت برای کنترل قیمت مسکن

معاون مسکن و ساختمان وزارت راه و شهرسازی می‌گوید: ساخت خانه‌های ۲۵ متری نظر دولت نیست، دولت تلاش دارد با عملیاتی‌کردن نظام اجاره‌داری حرفه‌ای خانه‌های استیجاری با کیفیت و ارزان نرخ در کلانشهرها ساخته شود.

کاهش شدید قیمت اجاره مسکن به یک شرط

یک عضو کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها در مجلس شورای اسلامی، گفت: دادستانی باید به موضوع احتکار خانه‌های خالی ورود پیدا کند، چراکه هم‌اکنون بیش از دو میلیون و ۵۰۰ هزار خانه خالی در کشور داریم.

طرح مالیات بر خانه خالی کِی اجرا می‌شود؟

سخنگوی دولت گفت: از ماه آینده طرح اخذ مالیات از مساکن خالی عملیاتی می‌شود.

تشدید نظارت بر اجاره بهای مسکن

نظارت بر اجاره بهای مسکن قوت می‌گیرد.

زمان برداشت اقساط وام یک میلیونی اعلام شد

پس از پرداخت وام یک میلیونی کرونایی به حساب ۲۱میلیون خانوار، آنطور که اعلام شده بود فرآیند پرداخت اقساط آن از یارانه نقدی تیرماه خانوار آغاز خواهد شد.

۳ شرط تمدید قرارداد اجاره ‌بهای مسکن

توضیحات دیروز وزیر راه و معاون وی، برخی ابهامات مصوبه افزایش اجاره‌بها را شفاف کرد که بر اساس آن، سقف افزایش اجارهبها صرفاً برای قراردادهای تمدید اجاره است. همچنین تمام اجاره‌نامه‌هایی که تاریخ سررسید آنها رسیده با رعایت سه شرط تا سه ماه بعد از کرونا و حداکثر یک سال به طور خودکار تمدید می‌شود.

پیش‌بینی جدید درباره قیمت طلا

طلا که هفته گذشته در مرز اوج چندین ساله خود قرار گرفته بود روز گذشته شرایط باثباتی را پشت سر گذاشت، این ثبات قیمتی در شرایطی رقم خورد که علیرغم افزایش موارد شیوع کرونا در برخی از مناطق ایالات متحده نشانه‌های بهبود اقتصادی مشاهده شده است.

قیمت جدید سکه و طلا در بازار

هم‌اکنون در بازار آزاد نرخ طلای ۱۸ عیار هرگرم ۸۷۵ هزار تومان، و نرخ سکه تمام‌بهار آزادی طرح جدید ۹ میلیون و ۵۰ هزار تومان است.

جزئیاتی از اختلاس جدید ۱۰۰۰ میلیاردی

جانشین رئیس پلیس بین‌الملل ناجا در پی اعلام دستگیری متهمی با جرم انتسابی" معاونت در خیانت در امانت " طی روز گذشته، جزییات تکمیلی پرونده را تشریح کرد.

 

 

 

 

 

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها