|
کدخبر: 289311

راهنمای خرید کفش نایک

اصناف راهنمای خرید کفش نایک

هنگام خرید کفش از برند نایک ممکن است کمی سردرگم شوید زیرا نایک مدل های بسیار متنوعی را برای فعالیت های مختلف طراحی و به بازار ارائه کرده است. ما در این مقاله به شما خواهیم گفت که اگر قصد خرید کفش نایک را دارید، کدام مدل برای شما مناسب است و با توجه به نیاز شما بهتر است کدام کفش را خریداری کنید. همانطور که گفته شد نایک مدل های متنوعی را تا به حال به بازار اراعه کرده که شما باید بسته به نیاز خود یکی از آنها را انتخاب کنید. در اینجا ما بهترین مدل های نایک را بر اساس نیاز شما جمع آوری کرده ایم.

  • بهترین کفش برای استفاده روزمره: Air Zoom Pegasus
  • بهترین کفش برای مسابقه: ZoomX Vaporfly Next% 2
  • بهترین کفش برای پیاده روی: Air Zoom Vomero 16

بهترین کفش نایک برای استفاده روزمره

اگر به دنبال یک کفش هستید که در کار های روزمره از آن استفاده کنید بهترین انتخاب برای شما پگاسوس است. این کفش در مقایسه با نسخه های قبلی خود سبک تر شده و یک واحد زوم ایر به پاشنه کفش و همچنین جلوی پا اضافه شده است که آن را برای استفاده های طولانی مدت بسیار راحت تر می‌کند . این کفش تمام ویژگی‌های پگاسوس را دارد، یک کفش همه جانبه و بادوام که برای راه رفتن های طولانی و استفاده های روزمره ساخته شده است. در دنیای کفش‌های فوق‌العاده، پگاسوس همیشه یک کفش مقرون ‌به ‌صرفه بوده و در بین دوندگان با تجربه محبوبیت بالایی دارد. اگر تاریخچه برند نایک را مطالعه کنید متوجه خواهید شد که نایک همیشه به راحتی اهمیت فراوانی داده است. پگاسوس نیز از دیرباز یک کفش محبوب بوده است. نایک این بار یک مدل بی نقص از آن را وارد بازار کرده است. با وزن کمتر و یک واحد ایر زوم اضافی در زیره، این کفش نسبت به مدل های قبلی برای استفاده روزمره بسیار پر کاربرد تر و البته مناسب تر است. طراحی خاص این کفش به شما اجازه می‌دهد که بتوانید به راحتی به کار های روزمره خود بپردازید بدون آن که فشار زیای به پای شما وارد شود. رویه این مدل بسیار راحت است اما نسبت به سایر مدل ها گردش هوا در آن کمتر انجام می‌شود.همین موضوع باعث می‌شود که اگر در آب و هوای گرم زندگی می‌کنید این کفش مناسب شما نباشد و مجبور شوید زود به زود آن را بشویید. رویه پگاسوس 39 سبک‌تر از پگاسوس 38 است. نایک می‌گوید مش‌های مهندسی شده را در سرتاسر قسمت بالایی قرار داده است که از مش معمولی قوی‌تر و انعطاف‌پذیرتر است. همچنین فناوری "Flywire" در این کفش استفاده شده، این فناوری به این صورت کار می‌کند که یک نوار سیمی از قسمت بند به دور قسمت میانی کفش می‌پیچد تا پا را در جای خود نگه دارد و مانع از پیچ خوردن مچ پا هنگام دویدن شود.

نایک

بهترین کفش نایک برای مسابقه

اگر به طور حرفه ای ورزش می‌کنید یا علاقه زیادی به دویدن دارید، بهترین انتخاب برای شما ZoomX Vaporfly است. اگر قصد خرید از برند نایک را دارید این کفش بدون شک بهترین انتخاب برای شما است. استفاده از صفحه فیبر کربنی با فوم ZoomX این کفش را به یکی از بهترین کفش ها برای دوندگان تبدیل کرده است. ZoomX Vaporfly مدل بهینه شده کفشی است که الیود کیپچوگه در مسابقه دو ماراتن با آن رکورد جهانی را شکست. نکات مثبت: سطح بالشتکی بسیار زیاد که از خستگی پا در استفاده طولانی مدت جلوگیری می‌کند. وزن فوق العاده کم، این کفش را برای دوندگان دو و میدانی بسیار مناسب می‌کند. کفی پهن که باعث وارد شدن انرژی کمتر به پا و در نتیجه دیرتر خسته شدن شما می‌شود.

نایک

بهترین کفش نایک برای پیاده روی

یکی از مهمترین عوامل در انتخاب یک کفش برای پیاده روی راحت بودن آن است. این مساله که کفش در استفاده طولانی مدت پا را خسته نکند در انتخاب کفش بسایر مهم است. Air Zoom Vomero 16 یکی از بهترین کفش ها برای پیاده روی به حساب می‌آید. ترکیب فوم ZoomX و Air Zoom در قسمت جلوی پا از خسته شدن و آسیب دیدن پا در پیاده روی های طولانی مدت یا ایستادن به مدت طولانی جلوگیری می‌کند. پشته پاشنه پا 30 میلی متر است که باعث می‌شود که هنگام راه رفتن فشار کمتری به پاشنه پا وارد شود. به طور کلی، راحتی این کفش هنگام استفاده دلیل محکمی برای خرید آن است. رویه این کفش طوری طراحی شده است که پا در آن قفل شود و هنگام راه رفتن حس بهتری به شما بدهد. همچنین، یک گیره TPU در پاشنه وجود دارد تا به تثبیت پا در حین دویدن کمک کند و مانع از پیچ خوردن مچ پا شود. یکی دیگر از موارد مهم هنگام خرید کفش پیاده روی استحکام آن و عمر آن است. به همین دلیل، نایک از لاستیکی در این کفش استفاده می‌کند که استحکام بالایی دارد و دربرابر سایش بسیار مقاوم است. به گفته کمپانی سازنده، لاستیک استفاده شده در زیره کفش به قدری محکم است که حتی پس از 120 کیلومتر راه رفتن، کفی دست نخورده باقی می‌ماند که گویی به تازگی آن را از جعبه آن خارج کرده‌اید. جنس کفی استفاده شده در این کفش حتی به شما این امکان را می‌دهد که در آب و هوای بسیار مرطوب نیز بدون ترس از لیز خوردن به راه خود ادامه بدهید. نکات مثبت: بالشتک بسیار نرم که هنگام راه رفتن بسیار راحت است و باعث کاهش فشار وارد شده به پا می‌شود. استفاده از جنس بسیار مرغوب برای رویه کفش که باعث افزایش عمر کفش می‌شود. طراحی خاص که باعث کاهش احتمال آسیب دیدن پا هنگام دویدن و راه رفتن می‌شود.   بهترین کفش نایک برای استفاده روزمره کدام است؟ Air Zoom Pegasus بهترین کفش نایک برای استفاده روزمره است بهترین کفش نایک برای مسابفه کدام است؟ ZoomX Vaporfly Next% 2 بهترین کفش نایک برای مسابفه است بهترین کفش نایک برای پیاده روی کدام است؟ Air Zoom Vomero 16 بهترین کفش نایک برای پیاده روی است.

منبع : https://katpoosh.com

نویسنده: رپرتاژ

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها