|
کدخبر: 284813

راهکاری جدید برای فرار از گرانی

نائب رئیس اتحادیه صنف کفاشان و کفش فروشان کرج از افزایش تعمیرات کفش خبر داد و گفت: مشکلات اقتصادی باعث شده قدرت خرید مردم کاهش پیدا کند و مردم به جای خرید رو به تعمیر کفش بیاورند.

ولی اله ادیبی نسب، از کاهش فروش در صنعت کفش خبر داد و گفت: با وجود برخی مشکلات در تولید و فروش، اما تولیدکنندگان همچنان با قوت به تولید مشغول هستند.

وی کاهش خرید را ناشی از تورم در کشور دانست و گفت: مشکلات اقتصادی و تورم باعث شده میزان تقاضا برای خرید کفش کاهش پیدا کند.

وی از افزایش تعمیرات کفش خبر داد و گفت: مشکلات اقتصادی باعث شده قدرت خرید مردم کاهش پیدا کند و مردم به جای خرید رو به تعمیر کفش بیاورند.

وی با اشاره به عدم واردات کفش، ‌گفت: به دلیل جلوگیری از واردت کالاهای چینی، تولیدکنندگان داخلی سعی کردن کیفیت محصولات خود را افزایش دهند.

نائب رئیس اتحادیه صنف کفاشان و کفش فروشان کرج معتقد است: کفش‌های دست دوز چرم ایران قابل رقابت با کشورهای معتبر در این صنعت است به شرط آنکه از این صنعت حمایت شود.

ادیبی نسب تاکید کرد: باید از کشورهای خارجی فناوری صنعت کفش وارد شود نه خود کفش!

وی اظهار کرد: ماشین‌آلات صنعت کفش به روز نیست وبرای واردات آن با مشکلات بسیاری همراه هستیم و نوسانات نرخ ارز باعث شده ماشین‌آلات با قیمت بالا به فروش برسد. دولت باید برای حل این مشکل چاره اندیشی کند.

منبع: فردای اقتصاد

ارسال نظر