|
کدخبر: 266065

چمن مصنوعی بالکن یک انتخاب درست

آپارتمان های یک برج در شهر های بزرگ اغلب دارای بالکن می باشند. اگر شما صاحب یکی از این آپارتمان ها باشید، شاید به این فکر فرو رفته باشید که چگونه می توان بالکن منزل را دیزاین کنید و از این فضا به بهترین نحو استفاده کنید. یکی از متریالی که می توان در بالکن از آن بهره برد و فضای بالکن را دلنشین کرد چمن مصنوعی بالکن می باشد.

چمن-مصنوعی

استفاده از چمن مصنوعی بالکن

منظره خاکستری و پر سر و صدای ترافیک پس از یک روز شلوغ کاری حتی خوش بین ترین افراد را بی انگیزی می کند. اما اگر به شما بگوییم در منزل خود می توانید یک فضای دنج و آرام با زیبایی بصری فوق العاده داشته باشید تا خستگی روز را از خود دور کنید چه احساسی به شما دست خواهد داد؟ بی شک داشتن یک بالکن با چمن سبز و شاداب همانند تصاویری که در مجلات مشاهده می کنید بسیار لذت بخش و دلپذیر خواهد بود به شرط این که در تمام طول سال همچنان سبز باقی بماند. تصاویر بالکن های سر سبز و جذابی که در مجلات مشاهده می کنید به دلیل وجود چمن مصنوعی بالکن می باشند. چمن مصنوعی بالکن به دلیل داشتن مزایای فوق العاده این روزها بسیار مورد استقبال و توجه قرار گرفته است.

مزایای چمن مصنوعی بالکن

چمن مصنوعی بالکن را می توان در عرض یک روز نصب کرد و در تمام طول سال بدون نیاز به تعمیر و نگهداری از وجود آن لذت برد. بدون آن که هر ساله نیاز به کاشت بذر، آبیاری، کود دهی، سم پاشی، چمن زنی و... داشته باشد. علاوه بر این مقاومت و دوام بالای چمن مصنوعی سبب می شود تا سال های طولانی از وجود آن لذت ببرید. در واقع این مهم ترین مزیت چمن مصنوعی بالکن محسوب می شود.

استفاده از چمن مصنوعی در بالکن به عنوان یک کفپوش بسیار ایده آل است. چرا که از وزن بسیار پایینی نسبت به دیگر کفپوش ها برخوردار می باشد. به خصوص چمن مصنوعی بالکن برای خانواده هایی که دارای کودک خردسال می باشند اهمیت ویژه ای دارد. چمن مصنوعی بالکن از ضربه پذیری بالایی برخوردار بوده و سطحی ایمن و بهداشتی را برای کودکان فراهم می کند. شما با استفاده از چمن مصنوعی بالکن می توانید فضایی امن برای محل بازی کودکان ایجاد کنید که هم آنها از این فضا لذت ببرند و هم شما.

دکور-چمن

چمن مصنوعی بالکن ضد آب می باشد و در مقابل شدید ترین باران ها مقاوم بوده و نه تنها هیچ آسیبی نمی بیند بلکه به دلیل وجود منافذی که در لایه زیرین آن تعبیه شده آب باران به راحتی از آن خارج شده و سبب تجمع آب نخواهد شد.

چمن مصنوعی بالکن در برابر اشعه خورشید نیز مقاوم بوده و در برابر تابش نور خورشید به هیچ عنوان دچار رنگ پریدگی و پوسیدگی نخواهد شد. این به دلیل وجود مواد ضد اشعه UV در ساختار الیاف آن می باشد.

چمن مصنوعی بالکن نیاز به هیچ گونه مراقبت خاص و نگهداری ندارد. تنها کاری که برای نگهداری چمن مصنوعی نیاز است این می باشد که ذرات درشت آشغال و شاخ و برگ ها را از روی آن بردارید تا مانع از تجزیه آن ها در بین الیاف شوید.

چمن مصنوعی بالکن به راحتی نظافت می شود و برای زدودن گردو خاک از روی چمن مصنوعی می توانید آن را توسط جاروبرقی همانند فرش جارو کنید. برای از بین بردن لکه از روی چمن مصنوعی بالکن می توانید از آب و مواد شوینده رقیق استفاده نمایید. دقت داشته باشید که هیچ گاه برای از بین بردن لکه از روی چمن مصنوعی از محلول های سفید کننده و اسیدی استفاده نکنید. برای این که چمن مصنوعی بالکن همیشه شاداب به نظر برسد می توانید آن را توسط فرچه چمن مصنوعی شانه بزنید تا الیاف حالت ایستایی خود را حفظ نمایند و و دچار کوبیدگی نشوند.

انواع چمن مصنوعی در بالکن

برای داشتن یک بالکن زیبا و جذاب و صد البته راحت می توان چمن مصنوعی بالکن را به شکل های گوناگون مورد استفاده قرار داد.

چمن

استفاده از چمن مصنوعی در تمام سطح بالکن

شما می توانید چمن منوعی بالکن را به عنوان یک کفپوش در تمام سطح بالکن نصب نمایید. استفاده از چمن مصنوعی بالکن در تمام سطح بالکن برای افرادی که صاحب کودک می باشند بسیار مناسب می باشد. چرا که در اینصورت تمام سطح بالکن برای کودک کاملا ایمن خواهد بود.

استفاده از چمن مصنوعی در قسمتی از بالکن

برای استفاده از چمن مصنوعی بالکن و بهره گیری از زیبایی بصری آن نیاز نیست که حتما تمام سطح بالکن را چمن مصنوعی کنید. شما می توانید به صورت مینیمالیستی چمن مصنوعی بالکن را در قسمتی از بالکن مورد استفاده قرار داد. برای این کار می توانید از چمن مصنوعی بالکن در زیر میز و صندلی بالکن استفاده نمایید و یا چمن مصنوعی بالکن را به صورت مربعی برش دهید و به صورت شطرنجی با ترموود، سنگ، چوب، سرامیک و یا دیگر کفپوش ها دیزاین کنید.

استفاده از چمن مصنوعی دیواری در بالکن

یکی از کارهایی که برای زیبا سازی بالکن می توان انجام داد استفاده از چمن مصنوعی دیواری می باشد. چمن مصنوعی دیواری را می توان بر روی قسمتی از دیوار بالکن نصب کرد و با استفاده از گیاهان طبیعی و یا مصنوعی آن را تزئین کنید و دیوار سبز مورد علاقه خود را طراحی و اجرا کنید. ایده استفاده از چمن مصنوعی دیواری در بالکن نه تنها باعث زیبا تر شدن فضای بالکن می شود، بلکه قسمت هایی از دیوار بالکن را که دچار آسیب دیدگی شده و نمای جالبی ندارد را می توان پوشاند.

خرید چمن مصنوعی بالکن

شرکت اطلس چمن گستر داری بیش از ۲۰ سال سابقه درخشان در زمینه فروش و نصب انواع چمن مصنوعی تزئینی، ورزشی و فوتبالی می باشد. برای این که درک بهتری از کیفیت بافت چمن و رنگ آن داشته باشید می توانید از طریق شماره تلفن های موجود در وب سایت اطلس چمن به نشانی www.atlaschaman.com با شرکت اطلس چمن گستر تماس گرفته تا به منظور کمک به شما دوستان در خرید چمن مصنوعی بالکن نمونه هایی از هر یک از چمن ها را برای شما ارسال کنیم تا بتوانید تصمیم درستی بگیرید و تجربه خرید بهتری داشته باشید. در صورت داشتن هر گونه سوال برای خرید چمن مصنوعی بالکن می توانید با مشاوران حرفه ای این شرکت تماس حاصل کرده و از مشاوره رایگان بهره مند شوید.

قیمت چمن مصنوعی بالکن

یکی از موارد مهمی که در خرید چمن مصنوعی بالکن مهم می باشد قیمت آن است. قیمت چمن مصنوعی بالکن نسبت به دیگر انواع کفپوش های مناسب بالکن بسیار ارزان تر می باشد. چرا که چمن مصنوعی بالکن به دلیل عمر بالایی که دارد (۱۰ تا ۱۲ سال) به صرفه تر خواهد بود. نیاز به مراقبت های هزینه بر نخواهد داشت و با هر بودجه ای میتوان چمن مصنوعی بالکن را تهیه کرد. قیمت چمن مصنوعی بالکن بسته به فاکتور هایی که دارد تعیین خواهد شد. فاکتور های تعیین کننده قیمت چمن مصنوعی شامل ارتفاع الیاف، نوع بافت، تراکم الیاف، دیتکس، متراژ، جنس الیاف، جنس لایه زیرین، شکل سطح مقطع، برند، کشور سازنده و... می باشد. برای مثال هر چه میزان ارتفاع الیاف و یا تراکم بیشتر باشد قیمت چمن مصنوعی به طبع افزایش خواهد یافت.

نویسنده: رپورتاژ

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها