|
کدخبر: 260897

سبک چیدمان برای خانه های هوشمند

در این مقاله قصد داریم بهترین سبک چیدمان برای خانه های هوشمند را بررسی کنیم. خانه هوشمند، خانه ای است که در آن تمام اجزاء و وسایل برقی منزل به وسیله یک سیستم مرکزی به یکدیگر متصل شده اند و با یکدیگر کار می کنند. در این نوع خانه ها، می توانید تمام اسباب و وسایل منزل را از هر مکانی که هستید، کنترل نمایید. همچنین می توانید زمان هایی که منزل نیستید، به بخش های مختلف خانه نظارت داشته باشید و آن را کنترل کنید.

بهترین سبک چیدمان برای خانه های هوشمند

راحتی و امنیت در خانه هوشمند

احساس داشتن امنیت، یکی از بزرگ ترین دغدغه های افراد در زندگی می باشد. از این رو شرکت هایی که هوشمند سازی را انجام می دهند، بازسازی خانه را پیشنهاد دادند. در این نوع خانه ها از تکنولوژی های پیشرفته امروزی در تمام وسایل و زوایای منزل استفاده می شود. در ساختمان هایی که هوشمند سازی انجام نشده است، تامین امنیت به وسیله دزدگیر و دوربین ها و یا چشم های الکتریکی حساس به حرکت، انجام می شود.

اما در خانه های هوشمند با بهترین سبک چیدمان برای خانه های هوشمند، نه تنها از این وسایل برای امنیت منزل استفاده می شود، بلکه تمام تجهیزات و سیستم های ایمنی به صورت یکپارچه، به یکدیگر متصل هستند. بنابراین امنیت منزل چند برابر خواهد شد. در خانه های هوشمند تمام وسایل خانه از جمله تلویزیون، یخچال، تهویه هوا، چراغ ها و... به یک سیستم متصل هستند و در کنار هم کار می کنند، همچنین از یک مرکز کنترل می شوند. این سیستم مرکزی در خانه شما نصب می شود و سپس شما می توانید تمام این وسایل را از طریق گوشی همراه خود کنترل نمایید. به این ترتیب در همه حال و در هر مکانی احساس امنیت و آرامش خواهید داشت.

طراحی داخلی خانه های هوشمند از چه معماری پیروی می کند؟

معمار هوشمند، با استفاده از تکنولوژی های جدید و نو، در خانه هوشمند باعث می شود امکانات و رفاه و آرامش ساکنین منزل بیش تر شود. اگر از سیستم های به روز و پیشرفته در مسیر درستی استفاده شود حتی می توان مصرف انرژی را کاهش داد. به این ترتیب به اهداف معماری سنتی و پایدار هم نزدیک خواهید شد. به طور کلی معماری هوشمند و معماری سنتی و پایدار می توانند با هم در یک راستا قرار گیرد. ممکن است در ابتدا هزینه های ساخت خانه هوشمند و همچنین خرید آن زیاد شود، اما پس از گذشت زمان، باعث کاهش هزینه های زندگی می شود.

معماری هوشمند، در ساختمان ها از سیستم ها و تکنولوژی هایی استفاده می کند که در کنار هم باعث آسان تر شدن زندگی می شوند. همچنین این معماری به طور کلی طراحی داخلی و طراحی خارجی خانه های هوشمند را انجام خواهد داد. در معماری هوشمند فضایی بهتر ساخته می شود نه فضای بزرگ تر. به این ترتیب معماران بهترین سبک چیدمان برای خانه های هوشمند را انتخاب می کنند.

خانه هوشمند

تغییر دکوراسیون و بازسازی خانه های هوشمند

سبک چیدمان برای خانه های هوشمند در مقایسه با خانه های قدیمی و سنتی بسیار متفاوت خواهد بود. با به کار بردن تکنولوژی و سیستم های پیشرفته در منزل و همچنین انتخاب بهترین سبک چیدمان برای خانه های هوشمند ، فضای منزل تغییر خواهد کرد و زندگی جدیدی شروع می شود. تغییرات عمده ای که در بازسازی خانه هوشمند ایجاد می شود: تغییر در فضای نشیمن، فضای آشپزخانه، اتاق ها و محل کار می باشد. در تمام این فضاها باید هوشمند سازی انجام شود و البته روابط میان این فضاها را نیز باید در نظر گرفت.

 باید به این نکته توجه داشته باشید که تمام وسایل منزل به سیستم هوشمند متصل خواهد شد و از راه دور کنترل می شوند. مثلا چراغ ها و یا سیستم های حرارتی به صورت خودکار خاموش می شوند و یا با تلفن همراه کنترل خواهند شد. همچنین در منزل سنسورهای حرارت، نور، دما، دود، حرکت و یا حضور نصب خواهد شد. این سنسورها همه اطلاعات را کسب و پردازش می کنند. شیرهای آب و گاز، برقی می شوند. برای پرده ها موتورهای هوشمند نصب خواهد شد. همچنین سیستم هوشمند نورپردازی و روشنایی در خانه استفاده خواهد شد. از همه مهم تر سیستم های امنیتی مانند دزدگیر و دوربین ها نیز به سیستم اصلی هوشمند متصل خواهند شد. به طور کلی در بهترین سبک چیدمان برای خانه های هوشمند تمام وسایل منزل هوشمند می شوند و با یک سیستم مرکزی کنترل خواهند شد.

برای بازسازی خانه به صورت هوشمند به کجا مراجعه کنیم؟

جهت انتخاب و انجام بهترین سبک چیدمان برای خانه های هوشمند باید با شرکت های ساختمانی که کار دکوراسیون و بازسازی منزل را انجام می دهند تماس بگیرید. اگر می خواهید هوشمندسازی منزل شما به درستی و طبق اصول و استانداردهای لازم انجام شود، با مجموعه ایوان سبز تماس بگیرید. مهندسان این مجموعه با تمام استانداردها و سیستم ها و تکنولوژی های مدرن که برای یک ساختمان هوشمند مورد نیاز است کاملا آشنا هستند. همچنین در چگونگی طراحی و نصب موارد ذکر شده با تجربه و مهارت خود به شما کمک می کنند چیدمانی هوشمند برای خانه خود داشته باشید.

مهندسان مجموعه ایوان سبز با توجه به متراژ منزل شما و سطح هوشمندسازی مورد نظر شما، برآورد قیمت را انجام خواهند داد. مطمئن باشید این مجموعه با به کارگیری بهترین مهندسان و استفاده از بهترین و به روزترین سیستم ها و قیمت بازسازی خانه منصفانه، می تواند خانه هوشمند شما را بازسازی نماید و بهترین سبک چیدمان برای خانه های هوشمند شما را انتخاب کند.

طراحی داخلی برای خانه هوشمند

 

نویسنده: رپورتاژ

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها