|
کدخبر: 239663

رونمایی از گیفت هدیه گرادپرو

هفته ایی که گذشت همزمان بود با اولین سالگرد افتتاح اولین فروشگاه از گرادپرو، اولین برند شخصی دوزی صنعتی در ایران،  به همین مناسبت بر آن شدیم  خبرنگار اقتصادی ما دیداری داشته باشد  با آقای رامین عارفی مدیرعامل شرکت رادوین صاحب امتیاز و بنیانگذار گرادپرو که این مصاحبه همراه شد با یک خبر خوب  ایشان و یک رونمایی جذاب.

شروع صحبت با همین خبر ویژه شروع شد که در ادامه نظر شما به این مصاحبه خبری جلب می نمایم

ایشان اعلام کرد: گرادپرو برای اولین بار یک هدیه ویژه که از حالت های سنتی و تکراری بیرون بیاد، شیک و فاخر باشه ، دردسر سایز و اندازه نداشته باشه را طراحی کرده اییم که برای هدیه بخصوص برای  پدر و همینطور مرد زندگی فوق العاده هست و هدیه فاخری برای این مناسبت خواهد بود.

جعبه-گیفت

جعبه گیفت گرادپرو

"هدیه گرادپرو هدیه مناسب برای روز پدر ، عیدی مناسب برای عید نوروز و آغاز سال نو و هدیه ایی ارزشمند و فوق العاده برای هدایای رسمی و دوستانه و حتی هدایای سازمانی برای مجموعه هایی که می خواهند هدیه ایی فاخر ارائه نمایند، خواهد بود."

بنیاگذار گرادپرو ادامه داد: این گیفت جدا از اینکه بسته بندی و جعبه بسیار شیک و تزئین شده ایی دارد ، شامل پارچه،  آستر و دکمه می باشد که برای شخصی دوزی یک محصول فاخر کت و شلوار و یا کت تک آماده شده است و به شکل زیبایی درون جعبه قرار گرفته است که کاملا آماده تقدیم به مخاطب خاص هست.

رامین عارفی با اشاره به اینکه گرادپرو بعنوان اولین برند تخصصی شخصی دوزی صنعتی در ایران گفت :ما  با دارا بودن ۶ گروه سایزی این توان را داریم که یک کت و شلوار شخصی دوزی زیبا ،با بهترین متریال و همینطور کیفیت دوخت که قطعا قابل رقابت با بهترین برند های روز دنیا هست را تولید و ارائه نماییم.

 

صاحب امتیاز گرادپرو خبر داد: ما با توجه به قرارداد ها و همکاری هایی خیلی خوبی که با برترین تولید کنندگان  پارچه دنیا داریم کلکسیون متنوعی از پارچه در انبار های خود مهیا کرده اییم که شما همراه گرامی به راحتی قادر خواهید بود از ۵۰۰ کالیته پارچه موجود در شوروم و فروشگاه های گرادپرو بهترین انتخاب پارچه برای این گیفت را داشته باشید .

گرادپرو

وی در خصوص این هدیه ادامه داد: دریافت کننده گیفت هدیه گرادپرو سپس در زمان مناسب و ایدآل خود با مراجعه به شوروم و فروشگاه های گرادپرو و یا حتی تماس با گرادپرو و درخواست حضور تیم گرادپرو در محل کار و یا منزل ایشان اقدام به سایزگیری،  انتخاب برش، نوع کت و شلوار خود نموده و دستور دوخت آن را صادر می نماید.

ایشان در ادامه یادآور شد: با توجه به پرداخت هزینه دوخت در فاکتور ابتدایی گیفت هدیه گرادپرو توسط خریدار ،  هیچگونه هزینه ایی در این مرحله دریافت نخواهد شد.

رامین عارفی تاکید کرد : گرادپرو دارای تیم حرفه‌ایی شخصی دوزی و  طراح و استایلیست مسلط و حرفه‌ایی می باشد که می تواند بهترین مشاوره های مد و استایل برای خلق یک اثر هنری فاخر به شما بدهد و تاکید می کنم بهترین لباس فیت زندگی‌تان را به شما تقدیم خواهیم کرد.

وی همچنین عنوان داشت : گیفت هدیه گرادپرو جدا از زیبایی و نو بودن ایده ، هدیه ای است فاخر با حق انتخاب هدیه گیرنده می باشد و نیز ریسک هدیه البسه آماده در صورت عدم  اطلاع از سایز و همینطور وجود تنوع سایزی را ندارد.

بنیانگذار و صاحب امتیاز گرادپرو در پایان بیان داشت: گیفت هدیه گرادپرو هدیه مناسب برای روز پدر ، عیدی مناسب برای عید نوروز و آغاز سال نو و حتی هدیه ایی ارزشمند و فوق العاده برای هدایای رسمی و دوستانه و حتی هدایای سازمانی برای مجموعه هایی که می خواهند هدیه ایی فاخر ارائه نمایند، خواهد بود.

گرادپرو2

شوروم گرادپرو

http://www.geradpro.com/contact/fa

 

نویسنده: رپورتاژ

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها