|
کدخبر: 237149

بهترین دکوراسیون داخلی اتاق مدیریت چگونه است؟

محیط اداری یکی از محیط هایی است که به دلیل مراجعه مشتریان و ارباب رجوع های مختلف و همینطور برای افزایش روحیه کارمندان آن مجموعه، باید از دکوراسیون داخلی زیبا و به جایی برخوردار باشد.

تمام بخش های مختلف یک محیط اداری از اهمیت بالایی برخوردار بوده که باید به نوع دکوراسیون آن، نوع مبلمان انتخابی و چیدمان آن اهمیت داده شود.

یکی از این قسمت ها که از هر فضای دیگری مهمتر بوده و باید بیشتر مورد توجه قرار بگیرد، اتاق مدیریت می باشد. اتاق مدیریت باید دکوراسیونی شکیل تر، مبلمان اداری درخور اتاق مدیریت و استاندارد داشته باشد تا مشتریان و دیگر افراد در زمان حضور در اتاق مدیریت احساس راحتی و خوبی داشته باشند.

در این گزارش که توسط کارشناسان ما در مجموعه مبلمان اداری فضا گویا تهیه شده است با ما همراه باشید تا شما عزیزان را با بهترین دکوراسیون داخلی اتاق مدیریت بیشتر آشنا کنیم.

نوع دکوراسیون داخلی اتاق مدیریت چگونه باید باشد؟

اتاق مدیریت مرکز تمام محیط های اداری بوده که کاربردهای متنوعی داشته و باید به نوع دکوراسیون داخلی آن و همینطور مبلمانی که انتخاب می کنید، توجه ویژه ای داشته باشید. برای طراحی دکور اتاق مدیریت، در اولین قدم باید یک رنگ یا دیوارپوش مناسب را برای آن انتخاب کنید. بهتر است رنگ انتخابی با رنگ سازمانی شرکت شما متناسب باشد.

علاوه بر این، تناسب باید بین رنگ دیوار و کفپوش اتاق شما نیز مشاهده شود. همچنین میز مدیریت و صندلیِ آن احتمالا بزرگترین اشیاء اتاق هستند که اغلب در محیط کانونی و وسط فضا قرار گرفته اند. اگر این دو بتوانند با رنگ محیط اطراف همخوانی خوبی را برقرار کنند، شاهد یک محیط دلچسب و چشم نواز در اتاق مدیریت هستیم. حتی اگر از پنجره های اتاق، درختان و سرسبزی فضای بیرونی قابل مشاهده باشد، نمی توانید از قرار دادن چند اِلمان ارگانیک و سبزِ طبیعی در آن صرف نظر کنید.

دکوراسیون و مبلمان مناسب اتاق مدیریت

پلان اتاق مدیریت

اتاق های مدیران از لحاظ فضا، مساحت و سرویس دهی، هزینه‌ای فوق العاده بیشتر از فضاهای دیگر کاری با پلان آزاد را به جا می‌ گذارد، طراحی پلان های اتاق های مدیریتی محیط خصوصی و خلوت بیشتری را به وجود می ‌آورد. محیط خصوصی بصری در پلان آزاد اما دقیق به وسیله‌ مبلمان حاصل می‌ شوند اما پلان دفتر کار خصوصی مدیریت به دیوارهایی نیاز دارد که دارای عایق بندی صوتی باشند.

کمترین اندازه خالص ایستگاه کار ۸/۲ مترمربع به ازای هر نفر است که برای شرایط مدیریتی و عمومی به ترتیب ۵/۶ متر و ۵/۳ متر مربع در نظر گرفته می ‌شود پلان های مدیریتی باید عظمت و نوین بودن را برای مدیریت فراهم کند.

حداقل متراژ دفتر کوچک مدیریتی در حدود ۱۲ متر مربع است. اندازه پلان های اتاق ‌های مدیریتی به ابعاد، ترکیب بندی مبلمان و تجهیزات و نوع فضاهای خصوصی وابسته است.

چه وسایلی برای اتاق مدیریت مورد نیاز می باشند؟

همانطور که می دانید تمام محیط های اداری نیاز به مبلمان مخصوص به خود را دارند و برای هر یک باید مبلمان اداری مناسب و استاندارد همان را انتخاب و خریداری کنید.

در بالاتر به این مورد اشاره کردیم که اتاق مدیریت یکی از بخش های مهم هر شرکت بوده که باید مناسب ترین مبلمان را برای آن تهیه کنید. میز و صندلی مدیریتی و میز کنفرانس از مهمترین مبلمان مورد استفاده در اتاق مدیریت می باشد که در تنوع طرحی و رنگی بسیار ساخته شده که هر یک از مدیریان می توانند متناسب اب دکوراسیون، نوع کسب و کار و سلیقه ای که دارند، مبلمان مورد نظر خود را انتخاب و خریداری کنند.

ویژگی های میز مدیریت

میزی که برای اتاق مدیریت در نظر گرفته می شود، باید ویژگی های متمایزی داشته باشد. زیرا اصولا مدیران کارهای اپراتوری انجام نمی دهند اما قطعا ساعت های زیادی را پشت میز سپری می نمایند سایز میز و رنگ میز و راحتی آن باید متناسب با فضا و محیط اتاق باشد. نکته ای که علاوه بر زیبایی در این نوع میزها اهمیت فراوان دارد، احساس راحتی و عدم خستگی مدیران در طولانی مدت می باشد که باز هم فضا گویا با رعایت اصول ارگونومی این نیاز را برطرف نموده است.

صندلی و میز مدیریتی با کیفیت و مناسب اتاق مدیریت

 

ویژگی های صندلی مدیریتی

اندازه صندلی‌ های مدیریتی به طور معمول کمی بزرگ ‌تر از صندلی معمولی اداری است. بزرگ بودن صندلی مدیریتی به طور قطع متناسب با میز است، زیرا میزها نیز کمی از میزهای عادی بزرگ‌ تر هستند که البته برای نشان دادن ابهت فضا لازم است. چرخ این صندلی‌ ها با دوام است و روکش آنها در برابر سایش مقاوم است و خاصیت ضربه ‌گیری دارد که موجب عملکرد روان و بی‌ صدای آنها می ‌شود.

صندلی های مدیریتی تنظیمات زیادی دارند که عبارتند از تنظیم ارتفاع کفی، تنظیم ارتفاع پشتی، تنظیم ارتفاع زیر سری، تنظیم عمق کفی صندلی، تنظیم زاویه کف و پشت و تنظیم قدرت فنر متناسب با وزن استفاده کننده. هر فرد می ‌تواند متناسب با قد خود این تنظیمات را انجام دهد و آن را در راحت ‌ترین حالت ممکن قرار دهد. از مزایای آنها است که در زمان خستگی می ‌توان برای استراحت کردن در کوتاه‌ مدت آن را تنظیم کرد و روی آن لم داد و خود را برای ادامه کار آماده کرد.

پارتیشن ها در اتاق مدیریت چه نقشی دارند؟

ممکن است برای بسیاری از افراد این سوال وجود داشته باشد که آیا استفاده از پارتیشن برای اتاق مدیریت تاثیر مثبتی خواهد داشت؟

پارتیشن اداری یکی از انواع جداکننده های کاذب و موقتی در فضاهای اداری است، که از آن برای نظم بخشیدن، زیبا سازی، بهینه ‌سازی و ایجاد فضاهای خصوصی و نیمه خصوصی جهت فراهم کردن محیطی آرام و دوری از سر و صدا و دیگر عوامل برهم زننده تمرکز کارکنان و بهبود بازدهی آنان مورد استفاده قرار می‌گیرد.

همین ویژگی های انواع پارتیشن ها باعث شده تا برای اتاق مدیریتی که از دیوارکشی مناسبی جهت جداسازی از دیگر فضاها برخوردار نیستند، عنصری کاربردی و مورد استفاده برای اتاق مدیریت باشند.

پارتیشن ها در انواع مختلف پارتیشن تک جداره و دوجداره و پارتیشن شیشه ای یا فریم لس تولید می شوند که هر یک را می توانید متناسب با نیاز خود انتخاب و خریداری کنید.

پارتیشن بندی مناسب برای اتاق مدیریت

سخن پایانی

با توجه به توضیحاتی که در این گزارش داده شد، متوجه می شویم دکوراسیون و مبلمانی که برای اتاق مدیریت انتخاب میکنید، علاوه بر زیبایی باید درخور اتاق مدیریت باشد. همچنین مبلمان انتخابی باید دارای ابعاد و اندازه های استاندارد بوده تا علاوه بر مدیر، کسانیکه وارد اتاق مدیریت می شوند تا ساعاتی را در این بخش می خواهند بگذرانند، احساس راحتی داشته باشند.

اگر به دنبال خرید انواع مبلمان اداری با کیفیت و استاندارد هستید، ما به شما مجموعه فضا گویا (www.fazagooya.com) را معرفی می کنیم. مبلمان اداری فضا گویا با نوآوری در صنعت چوب و ام دی اف و بکارگیری پیشرفته‌ترین ماشین آلات و دستگاههای CNC، سیستم ماجولار را در صنعت مبلمان اداری و تجهیزات اداری کشور طراحی و معرفی کرده است.

با تماس با کارشناسان ما در مجموعه فضا گویا می توانید از قیمت انواع صندلی و میز اداری، پارتیشن اداری و دیگر محصولات این شرکت مطلع شوید و نسبت به خرید انواع مبلمان اداری با قیمت مناسب اقدام نمایید.

نویسنده: رپورتاژ

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها