|
کدخبر: 100530

قیمت لوازم خانگی در صورت حذف ارز نیمایی

سخنگوی انجمن تولید‌کنندگان لوازم خانگی: هنوز ارز نیمایی از صنعت لوازم خانگی حذف نشده است اما وزارت صمت با همراهی بانک مرکزی باید به یک تفاهمی برسند که این ارز به تولیدکنندگان تخصیص یابد.

اصناف قیمت لوازم خانگی در صورت حذف ارز نیمایی

سخنگوی انجمن تولید‌کنندگان لوازم خانگی می‌‌گوید روند تولید لوازم خانگی در تمام بخش‌ها رو به رشد است. چنانچه مشکل تامین ورق فولادی، تخصیص ارز نیمایی و قاچاق کالا در بازار برطرف شود فرصت برای تولید ملی بیشتر خواهد شد.

حذف ارز نیمایی، لوازم خانگی را چقدر گران می‌کند؟

حمیدرضا غزنوی همچنین به تخصیص یا عدم تخصیص ارز نیمایی به تولیدکنندگان لوازم خانگی اشاره کرد و افزود: هنوز ارز نیمایی از صنعت لوازم خانگی حذف نشده است اما وزارت صمت با همراهی بانک مرکزی باید به یک تفاهمی برسند که این ارز به تولیدکنندگان تخصیص یابد.

او در پاسخ به این پرسش که قیمت لوازم خانگی داخلی چقدر افزایش یافته است؟ اظهار کرد: با توجه به افزایش نرخ دستمزدها و افزایش قیمت دلار و مواد اولیه قیمت لوازم خانگی بین ۱۰ تا ۲۵ درصد گران شده است. هر چند که این شرایط برای مردم سخت است اما با تورم ایجاد شده مجبور به افزایش قیمت کالاها شدیم.

 

منبع: تجارت نیوز
  • علی ارسالی در

    به سلامتی داریم برمیگردیم به غار نشینی با تصمیم گیری های روحانی احمق

  • ناشناس ارسالی در

    چه اجباری آخه .چطور نمیتونید تورم کنترل کنید شما خودتون نمیخاید

  • ناشناس ارسالی در

    متاسفم برای خودم وبقیه مردم کشورم که باب دبختی زندگی میکنیم ،چطور نمی تونید تورم رو کم کنید ،دغدغه ماشده برنج ،روغن شکر ح بوبات،خجالت بکشید

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها