|
کدخبر: 259472

زاکانی / با فساد مبارزه کرده ام

شهردار تهران گفت: در مبارزه با فساد سراغ گردن کلفت‌ها رفته‌ام و هرکسی هم از من شکایت کرده مغلوب شده، چرا که اسناد داشتم و دنبال حق و حقوق مردم بودم.

اجتماعی زاکانی /  با فساد مبارزه کرده ام

علیرضا زاکانی اظهار کرد: الان متولی و مسئول شهر هستیم و در گذشته هم به هیچ وجه دزد دزد نکردم و سراغ هر چیزی که رفتم سراغ گردن کلفت ها رفتم و هرکس هم از من شکایت کرده مغلوب شده چرا که اسناد داشتم و دنبال حق و حقوق مردم بودم.

او ادامه داد: من مسئولم و وظیفه من است که این کار را انجام دهم. در این مدت حداقل نزدیک به ۵ هزار میلیارد امکان به حق و حقوق شهر برگرداندیم.

زاکانی تاکید کرد: ما ساکت ننشستیم و به دنبال استیفای حقوق مردم بودیم و این مسیر ادامه دارد. برای مثال یکی از سازنده های دهه هشتاد امکانی را از ما گرفته است که نصف قیمت واقعی بوده و تضییع حقی از مردم را شاهد بودیم.مدیریت قبلی به آن مجوز داده و اعتراض را محدوده کرده و اگر آن را احیا کنیم معادل ده هزار میلیارد تومان است و این یک ظلم است و آن را رسیدگی می کنیم تا برگردد. این حق و حقوق شهر است و اینکه در بوق و کرنا کنم و بگوییم فلانی است لازم نیست و من مسئول هستم و آن را دنبال می کنم و بعد از برگشت آن را اعلام می کنم.

زاکانی گفت: در حوزه شهروند حدود ۶۰۰ میلیارد قیمت گذاری کردند و بعداً عزیزی پاسخ داد که ناقص بود و اتفاقا در حوزه قضایی حرف ما پیش رفت و لذا اغماض نمی کنیم و این کار اتفاق می افتد و فسادستیزی امری است که پیگیری می کنیم و مکلفیم با فساد برخورد کنیم.

زاکانی اضافه کرد: الان با برخی از کشورها جلسه داشتیم و مجموعه های قوی اقتصادی ما که وابسته به برخی دستگاه های نظامی آنجا هستند بیان کردند که در ۱۱۸ کشور پروژه اجرا می‌کنیم. مگر ما می توانیم خودمان را محروم کنیم؟وقتی می گوید با دو و نیم درصد فاینانس می آورد یعنی مفت, من بگویم چون وابسته به نهادی هستید به ما کمک نکنید؟ این ظلم به همه شهر است. ما شفاف هستیم و حتما شورای شهر در دستورکار قرار می گیرد.

منبع: تابناک

ارسال نظر