|
کدخبر: 257559

ادعای زاکانی در باره الگو برداری استان ها از تهران!

شهردار تهران گفت که تهران به غیر از پایتخت بودن، هویت ثانویه دیگری ندارد و از این رو یکی از هویت هایی که می تواند برای تهران ایجاد شود و شهر آن را داشته باشد، هویت فناورانه است که به لطف فعالان تولید دانش بنیان انجام خواهد شد.

اجتماعی ادعای زاکانی در باره الگو برداری استان ها از تهران!

علیرضا زاکانی در دیدار با  فعالان تولید دانش بنیان گفت: چه بخواهید و چه نخواهید شما و اقدام های شما افتخار است و اقدام های شما برای امروز و فردا به لطف خدا گشایش هایی ایجاد خواهد کرد.

زاکانی با اشاره به این موضوع که بیشترین سطح علم و دانش در تهران است، ادامه داد: تهران به غیر از پایتخت بودن، هویت ثانویه دیگری ندارد و از این رو یکی از هویت هایی که می تواند برای تهران ایجاد شود و شهر آن را داشته باشد، هویت فناورانه است که به لطف شما انجام خواهد شد.

وی بیان کرد: شهرداری تهران ابتدا مفتخر است اراده خود را بر این قرار دهد که بتواند توسعه کار خود را از مسیر علم و دانش پیش ببرد و ما به عنوان خادم مردم می توانیم تسهیلاتی را برای شما ایجاد کنیم و در مقام تسهیل گری نیز می توانیم فهرستی از خدمات را برای شما در نظر بگیریم و در خدمت شما باشیم.

شهردار تهران تاکید کرد: در گام بعدی می‌توان فهرستی از اقدام‌ها در بعد همکاری دوجانبه داشته باشیم و نکته دیگر این است ما به عنوان متقاضی فهرست بلندی از نیازهای خود ارائه دهیم.

زاکانی با اشاره به مشکلات موجود در سد شرکت های دانش بنیان گفت: قواعد، چارچوب ها و ریسک پذیری می تواند یک مانع مقابل مدیر در بخش شرکت دانش بنیان باشد اما آنچه که در مدیریت شهری تهران امروز حاکم شده اراده بر استفاده به بهترین نحوی از ظرفیت ها است.

وی با اشاره به راه اندازی سازمان فناوری های نوین در شهرداری تهران ادامه داد: برای آنکه این اشتباه رخ ندهد که نگاه ها تمام به سمت دیجیتال و هوشمند سازی باشد بین فناوری های دیجیتال و غیر دیجیتال تقسیم بندی ایجاد کردیم و از چند ماه پیش برنامه ریزی برای راه اندازی سازمان فناوری های نوین را در دستور کار قرار دادیم تا از این طریق حوزه‌های متعدد در شهر و مدیریت شهری را از مسیر فناوری و دانش بنیانی پیش ببریم.

شهردار تهران تاکید کرد: توجه ما در سطوح مختلف بر این بود که چگونه می توانیم اقدام های خود را در حوزه ارایه خدمات و تسهیلات به شرکت های دانش بنیان پیش ببریم که در نگاه اول به عنوان خدمتگذار سعی کردیم لکه های در شهر تهران پیش بینی کنیم که بتوانیم خدماتی به شرکت های دانش بنیان ارایه کنیم که نمونه آن لکه گذاری در بوستان ولایت به مساحت ۱۵۰ هکتار است.

منبع: ايسنا

ارسال نظر