|
کدخبر: 258844

واکنشان زاکانی به حمله متخلفان به شهردار ناحیه ۳

شهردار تهران نسبت به حمله تعدادی از متخلفان ساخت و ساز با چاقو و قمه به شهردار ناحیه ۳ واکنش نشان داد و گفت: این مسئله در ۳ سطح در دست پیگیری است.

اجتماعی واکنشان زاکانی به حمله متخلفان به شهردار ناحیه ۳

 علیرضا زاکانی در حاشیه افتتاحیه هجدهمین نمایشگاه بین‌المللی گل و گیاه و تجهیزات پارکی و صنایع وابسته به‌ آن، در جمع خبرنگاران در خصوص اتفاق صورت گرفته در منطقه ۱۹اظهار کرد: در پی مبارزه با فساد و برخورد با ساخت و سازهای غیرمجاز، شهردار ناحیه ۳منطقه ۱۹با برخی از افراد درگیر و مورد ضرب و شتم قرار گرفته است.

وی افزود: شب گذشته نیز بنده به عیادت شهردار ناحیه ۳رفتم که خوشبختانه حال عمومی وی مساعد است.

شهردار تهران با تاکید بر مبارزه با فساد از پیگیری این اتفاق در ۳سطح خبر داد و گفت: قطعا ما این موضوع را پیگیری خواهیم کرد و ان‌شاءالله با خاطیان آن برخورد خواهد شد.

همچنین بنابر اعلام عبدالمطهر محمدخانی سخنگوی شهرداری تهران این اتفاق ساعت ۱۶روز پنج‌شنبه صورت گرفته و تعدادی از عوامل ناحیه برای بازدید و جلوگیری از ادامه ساخت و ساز ساختمانی غیرقانونی در خیابان گل‌پاش محله خلازیر وارد ساختمان شدند که متخلفان با چاقو و قمه به آنها حمله‌ور شده و سید محمدجواد هاشمی را با ضربات قمه از ناحیه سر مجروح کردند.

همچنین بنابر اعلام محمدخانی، چند روز پیش هم به ماشین شهردار ناحیه ۳منطقه ۱۹تیراندازی شده بود.

گفتنی است پس از این ماجرا با ورود پلیس امنیت، ضاربان شناسایی و بازداشت شده‌اند و حال عمومی شهردار ناحیه خوب است و آسیبی به جمجمه وارد نشده است اما ۲۵بخیه حاصل جراحت حمله ضاربان با قمه به او بوده است.

منبع: تسنیم

ارسال نظر