|
کدخبر: 185226

بازداشت شهردار فاسد کرمان برای دومین بار!

بازرس‌کل استان کرمان از بازداشت مجدد شهردار سابق ماهان خبر داد و گفت: جرائم جدیدی از سوءاستفاده‌های متعدد مالی در این شهرداری کشف شده است.

حوادث بازداشت شهردار فاسد کرمان برای دومین بار!

احمد آبیار بازرس‌کل استان کرمان صبح امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به اقدامات جدید بازرسی استان کرمان برای مقابله با مفاسد اقتصادی اظهارکرد: به‌تازگی شهردار ماهان و یکی از ناظران اداره‌کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان کرمان بازداشت شدند.

وی در پاسخ به علت بازداشت مجدد شهردار سابق ماهان ابراز کرد: جرائم جدیدی از شهردار وقت ماهان کشف شده است که حکایت از سوءاستفاده‌های متعدد مالی در شهرداری ماهان دارد.

وی جرائم فرد مذکور را تبانی در معاملات شهرداری و سوءاستفاده‌های مالی بیان کرد و گفت: این سوءاستفاده‌های مالی باعث ورود ضرر و زیان جبران‌ناپذیری به شهرداری شده است.

بازرس‌کل استان کرمان ادامه داد: با اقدام قاطع دستگاه قضایی، حقوق چپاول‌شده شهرداری از متهم و متهمین اخذ و برای توسعه شهر و رفاه حال مردم ماهان هزینه می‌شود.

وی با تقدیر از بازپرس پرونده و پلیس امنیت اقتصادی استان اعلام کرد: موارد سوء جریان مالی دیگری در دست بررسی است که گزارش آن پس از تکمیل به مرجع قضائی اعلام خواهد شد.

آبیار همچنین از بازداشت یکی از ناظرین پروژه‌های عمرانی اداره‌کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان کرمان خبر داد و اظهارکرد: فرد مذکور در تاریخ سیزدهم تیرماه جاری با دستور بازپرس پرونده بازداشت شده است.

وی با اشاره به جزییات بیشتر این پرونده گفت: این ناظر بر ساخت برخی از مدارس شهرستان رفسنجان نظارت داشته است و در تحقیقات به‌عمل‌آمده توسط بازرسان بازرسی‌کل استان کرمان مشخص شد که این ناظر در تأیید کارکرد پیمانکاران از آنها رشوه دریافت کرده است.

 

منبع: تسنیم

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها