|
کدخبر: 273648

مطالبه جدی فرهنگیان این شهرستان

فرماندار شهرستان زرآباد گفت: استقلال اداره آموزش و پرورش این شهرستان مطالبه جدی مردم و فرهنگیان است.

کوروش محمدی در جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان زرآباد،اظهار داشت: یکسال و اندی از شهرستان شدن زرآباد می گذرد و از روز اول، تاکنون استقلال آموزش و پرورش به مهمترین دغدغه مردم این شهرستان تبدیل شده است که امیدواریم هر چه سریعتر شاهد این اتفاق مهم باشیم.

فرماندار شهرستان زرآباد تصریح کرد: با راه اندازی اداره آموزش و پرورش شهرستان زرآباد بسیاری از مشکلات موجود آموزشی رفع خواهد شد.

وی ادامه داد: کمبود کلاس درس،تحهیزات و نیروی انسانی مهمترین دغدغه در شهرستان زرآباد است که با تلاش های مدیریت آموزش و پرورش دو شهرستان کنارک و زرآباد و با مساعدت خیرین و مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس سیستان و بلوچستان بخشی از این مشکلات رفع شده است اما زرآباد همچنان نیاز به مساعدت خیرین ملی و استانی دارد.

فرماندار زرآباد افزود: راه اندازی دبیرستان شبانه روزی پسرانه و دخترانه علاوه در مرکز شهر در روستاهای سندسر و سورو نیز در دستور کار آموزش و پرورش قرار بگیرد.

محمدی خاطرنشان کرد: مدارس عشایری شهرستان زرآباد هر چه سریعتر تعیین تکلیف شوند تا دانش آموزان ما بیشتر از این آسیب نبیند.

در ادامه این جلسه، وسیم بلوچ مدیر آموزش و پرورش دو شهرستان زرآباد و کنارک گزارشی از اقدامات انجام شده ارائه کرد و همچنین مولوی مهروزهی امام جمعه شهر زرآباد،مولوی نهنگی رئیس شورای اسلامی شهر و مولوی هوتی امام جمعه روستای سورو در این جلسه خواستار استقلال آموزش و پرورش شهرستان زرآباد شدند.

 

 

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها