|
کدخبر: 267904

زمان پرداخت مطالبات فرهنگیان اعلام شد

معاون تربیت بدنی و سلامت وزارت آموزش و پرورش گفت: اجرای رتبه‌بندی معلمان از این هفته و هفته آینده آغاز خواهد شد و با قول مساعد سازمان برنامه و بودجه مطالبات فرهنگیان پرداخت می‌شود.

آموزشی زمان پرداخت مطالبات فرهنگیان اعلام شد

صادق ستاری عصر امروز در آیین افتتاحیه یادواره شهید ابراهیم هادی اظهار داشت: بسیار خوشحالیم که بعد از ۱۴ سال این مسابقات با حمایت مقام عالی وزارت احیا شد و از حضور پرشور معلمان در سطوح مختلف مسابقه و میزبانی بسیار عالی استان اصفهان سپاسگزار هستم.

وی با بیان اینکه مهم‌ترین سرمایه هر کشور نیروی انسانی آن است، بیان کرد: نیروی انسانی عامل پیش‌برنده و بسترساز پیشرفت کشور در همه عرصه‌های سیاسی و اجتماعی و اقتصادی و به ویژه در حوزه تعلیم و تربیت است و در این ساحت، معلم محور اصلی است.

معاون تربیت بدنی و سلامت وزارت آموزش و پرورش افزود: معلم مهم‌ترین رکن تحول‌ساز در حوزه آموزش و پرورش و محور تحقق سند بنیادین تحول است؛ معلم توانمند و سالم از جهت روحی و جسمی و معلم شاداب قطعا می‌تواند عامل پیشران در تحقق اهداف تربیتی باشد.

وی با اشاره به اهمیت ساعت تربیت بدنی در مدرسه تصریح کرد: در ساعت‌های مهم تربیتی مسائل زیستی و بدنی مورد تاکید و توجه ما است که بسترساز تحقق اهداف سایر ساعات است و مبتنی بر همین موضوع مسابقات ورزشی فرهنگیان را احیا و در سطوح مختلف آغاز کردیم.

ستاری با بیان اینکه مسابقات ورزشی فرهنگیان عامل پیشران ورزش دانش‌آموزی است، گفت: هر چه بتوان در حوزه ورزش فرهنگیان سرمایه‌گذاری کنیم، این سرمایه به حوزه ورزش دانش‌آموزان سرازیر خواهد شد.

وی افزود: معلمانی که در مرحله کشوری این مسابقات شرکت کرده‌اند می‌توانند سفیران ورزش دانش‌آموزی و نیز سفیران نشاط و شادابی نیرو تعلیم و تربیت باشند.

معاون تربیت بدنی و سلامت وزارت آموزش و پرورش تصریح کرد: طرحی در وزارت‌ آموزش و پرورش با عنوان "هر معلم یک مربی ورزش" در حال بررسی است و شما این توانمندی را دارید که تیم‌داری کنید و می‌توانید در حوزه استعدادیابی ورزش دانش‌آموزی مفید و موثر باشید.

وی ادامه داد: ما با کمک شما و حضور پررنگ معلمان در مسابقات آتی فرهنگیان به دنبال یک نظام مستقر در حوزه ورزش فرهنگیان در طول سال تحصیلی هستیم.

ستاری بیان کرد: در کنار برگزاری مسابقات ورزشی، مسائل فرهنگی و تربیتی نیز مورد توجه قرار دارد و اگر طرح‌ها و برنامه‌های ما مزین به نام شهیدان باشد می‌توانیم فرهنگ ایثار و شهادت را ترویج دهیم.

وی با بیان اینکه از سال ۱۳۸۴ تاکنون موضوع رتبه‌بندی مدنظر بوده است اما به هر دلیلی عملیاتی نشده، گفت: در برنامه‌های تبلیغاتی انتخاباتی رئیس‌ جمهور موضوع رتبه‌بندی به عنوان یک مطالبه و حق عمومی مورد توحه قرار گرفت.

سخنگوی وزارت آموزش و پرورش ادامه داد: رتبه‌بندی‌ نیز یکی از عاملان و آثار تحول است که در سند بنیادین تحول نیز بر آن تاکید شده است اما در طول ۱۰ سال از اجرای سند مورد توجه قرار نگرفت؛ اکنون با همکاری دولت و مجلس این قانون تصویب و آیین‌نامه آن ابلاغ شده است.

وی عنوان کرد: آخرین جلسه مربوط به شیوه‌نامه آن فردا برگزار می‌شود و از این هفته و هفته آینده رتبه‌بندی آغاز خواهد شد و با قول مساعد سازمان برنامه و بودجه مطالبات فرهنگیان پرداخت خواهد شد.

منبع: تسنیم
  • سپنتا ارسالی در

    با اینکه خودم مدرک دیپلم هم ندارم.. و خو شحالم که ادامه ندادم..در کشور ما به معلم . بدید یه مصرف کننده نگاه میشه..یعنی بنظ ر خودشون تولید ندارد.به دلتون هم صابون ن زنید.. ۳بندی که گفتن نهایت یک و نیم اضاف ه بشه.. که میشه پول نون

  • راست ارسالی در

    خر خودتی

  • معلم ایرانی ارسالی در

    چقدرررر وررررر میزنید. اجرایش کنید. و پرداخت بشه. نه دیون بشه. معلم نان ندارد

  • ناشناس ارسالی در

    واقعا که با چه رویی به طرف معلمان دلسوز نگاه میکنند با وعده های پوچ و شایسته ی خ ودشان

  • ناشناس ارسالی در

    خواهشا کمتر این بنده خداهارو سرکاربذارین این هفته هم تموم میشه هفته بعدهم میادبا زم مثل همیشه..

    • ناشناس ارسالی در

      واقعا

  • ناشناس ارسالی در

    بابا دست بجنبید چقده این دست اون دست میک نید ابرو ما معلما رو با ای رتبه بندی برد ید مردم فکر میکنن ما هرماه رتبه بندی میش م انقده حقوقمون کم هس که خجالت می‌کشیم ب ه کسی بگیم چقده حقوق میگیریم

  • یه بنده خدا ارسالی در

    یه مشت حرف یامفت مثل همیشه

  • ناشناس ارسالی در

    اینا همش دروغه وجنگ زرگری اگه راست میگین به صورت علی الحساب یه مقداری به حساب مع لمان واریز کنند یا لااقل یه وام درست درم ون بدن تا به درصدشون بزنند چیه زخم وچاله ای را پر کنند معلمان ؟!؟!؟!؟!!!!!!!!؟؟؟ ؟

  • ناشناس ارسالی در

    واقعا

  • ناشناس ارسالی در

    خدایا امید معلمان به توست نه به خلق روزگ ار فرهنگیان عزیر با حقوق نا کافی ثابت با این گرانیها ی واقعا هولناک لحظه ای ت وان خرید مواد غذایی ندارند کدام شادابی از لحاظ روحی روانی هم ..مورد ظلم شدید قرار دارند

  • ناشناس ارسالی در

    دروغ اندر دروغ...

  • معلم ارسالی در

    بسیار وعده داده اند ولی دریغ از اجرا ... با حلوا حلوا گفتن دهان شیرین نمی شود .هر چه سریعتر اجرایی گردد .اعصاب همه ی همکا ران ما داغون شده ...

  • ناشناس ارسالی در

    مسخره کردن ما رو

  • ناشناس ارسالی در

    تا گوساله گاو شود ، دل صاحبش آب شود
    حرف تا عمل بسیار است. ما معلما دیگه تا با چشممون نبینیم، هیچکدوم از حرفاتون ر و باور نمی‌کنیم.
    از یه هفته پیش تو ی همه جا جار زدین که به معلما ۵۰۰ تومن ع یدی عید قربان می‌خواین بدین(به اسم کمک م عیشتی), الان دو روز از عید قربان گذشته، هنوز از ۵۰۰ کمک خبری نیست. ولی متأسفانه همه فکر میکنن که این پول به معلما داده ش ده!!

  • ناشناس ارسالی در

    سلام خدایا چقدر قول های دروغ میگید ولی ا جرا نمیکنید خدا را درنظر بگیرید معلمین بزارید جای خودتان خانوادتان واقعا حق مع لمان خو ر دنی تا خدا هست

  • اکبری ارسالی در

    به خدا این هفته و ماه دیگه هم میاد و تموم میشه ولی ولی

  • ناشناس ارسالی در

    ازاینهمه دروغ نیرنگ بیزاریم
    خدا ازتون نگذره اینهمه مردم را آذار ندهید

  • شهروز ارسالی در

    همه چی شلم شورباست اقای رئیسی که نگاه عادلانه به دریافت یارانه و سهمیه نانوایان و کارتی کردن نان ومسائل دیگه دارند واقعا نمی دانند معیشت فرهنگیان تعریف چندانی ندارد چهار قلم کالای اساسی به چهارصد قلم افزایش یافت وگران شد ده درصد به حقوق فرهنگیان اضافه کردی تاجلوی تورم گرفته بشه؟؟؟!!!عجب شاهکاری شد!!! روغن نباتی چهارصد درصد شایدم بیشتر افزایش یافت گوشت و برنج و لبنیات و...چندین برابر گران شد رتبه بندی معلمان در بین دولت و مجلس و شورای نگهبان سرگردان ماند الان با چهارصد درصدگرانی کالا ها، رتبه بندی معلمان دردی از معلمان دوا می کند؟

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها