|
کدخبر: 254369

نامه عجیب این مدیر آموزش و پرورش به خودش!

در شبکه های اجتماعی نامه ای منتشر شد که نشان می دهد کوروش مودت مدیر کل فعلی آموزش و پرورش خوزستان برای تأسیس مدرسه غیرانتفاعی به خودش نامه زده و موافقت اولیه را هم انجام داده است.

در شبکه‌های اجتماعی نامه‌ای منتشر شد که نشان می‌داد کوروش مودت مدیرکل فعلی آموزش‌وپرورش خوزستان برای تأسیس مدرسه غیرانتفاعی به خودش نامه زده و موافقت اولیه را هم انجام داده است!

کوروش مودت مدیرکل آموزش‌وپرورش خوزستان در این رابطه اظهار کرد: درخواست مجوز راه‌اندازی مدرسه غیرانتفاعی کاملاً طبیعی بوده و همه فرهنگیان ممکن است متقاضی راه‌اندازی مدرسه یا آموزشگاهی باشند.

وی افزود: این فقط یک برگه است و ما کار خلاف قانونی را انجام نداده‌ایم بنده مثل بقیه همکاران فرهنگی فعلاً درخواست داده‌ام که بعدها می‌خواهم در ایام بازنشستگی از آن استفاده کنم.

مدیرکل آموزش‌وپرورش خوزستان گفت: چنانچه مجوز راه‌اندازی مدرسه تصویب شد و موفق به جذب دانش‌آموز شدیم هر دو سال این مجوز باید تمدید و از حراست استعلام شود.

مودت با بیان اینکه درخواست‌ها پس از ارسال به شورای نظارت استان بررسی و مصوب می‌شود، عنوان کرد: هرگاه این نامه در شورای نظارت مصوب شود به متقاضی اعلام می‌کنیم که کارهای مربوط به استعلام، سوءپیشینه، استعلام حراست، تکمیل مدارک و... را انجام دهد و بعد از آن برگه‌ای به آن داده می‌شود که مثلاً در فلان منطقه با مجوز راه‌اندازی مدرسه شما موافقت شده است.

وی بیان کرد: بنده رئیس شورای نظارت استان (متشکل نماینده مجلس، معاون آموزشی، امور حقوقی، مسئول امور مشارکت‌ها، دو نفر از مؤسسین، دو نفر از نمایندگان مؤسسین، و...) هستم و تمام این نامه‌ها باید زیر نظر شخص مدیرکل باشند و درصورتی‌که مدیرکل در منطقه حضور نداشته باشد جانشین مدیرکل اجازه امضای آن‌ها را دارد.

 مودت با بیان اینکه حوزه مشارکت‌های مردمی مانند هیئت تخلفات، حراست، حقوقی، بانوان، و... زیر نظر مدیرکل است، عنوان کرد: هر نامه‌ای که بخواهد از این حوزه بیرون برود زیر نظر مدیرکل است و باید با مجوز بنده باشد بر همین اساس درخواست مجوز آموزشگاه را برای بعد از بازنشستگی خودم دادم.

 

نامه-مدیرآموزش و پرورش

منبع: فارس
  • ح ارسالی در

    این.اقا.را.باید.وزیر.اموزش.وپرورش..باید. کرد.
    چون.واقعا.به.فکر.مردم.مسولی.ک ه.الان.در.راس.به.فکر.بازنشستگی.خودش.افتخ ار.برا.ایران.من.اگه.جای.ریس.جمهور.بودم.د خالت.میکردم.وسرمایه.این.اقا.را.براورد.می کردم.وهمین.الان.عزلش.میکردم.که.بره.دست.ف روشی.که.به.فکر.بازنشستگی.نباشه.
    خد ا.رحم.کنه.به.مدارس.دولتی.اون.منطقه.که.ای ن.اقا.اصلا.توجه.اش.به.اون.مدارس.صفر.خدای ا.چه.مسولین.با.صفای.احسن.احسن

  • فرهنگی ارسالی در

    یه سر به آموزش و پرورش متطقه ۱۷ بزنید ری یس جدید این منطقه واقعا افتضاحه

ارسال نظر