|
کدخبر: 273051

هدف رتبه بندی افزایش حقوق فرهنگیان نیست

وزیر آموزش و پرورش گفت: قرار است در سامانه شاد بخشی را برای دانش آموزان باز مانده از تحصیل به نام شبکه آموزشی مجازی ایران، مهیا کنیم که کاربردهای زیادی خواهد داشت. سامانه شاد یک سامانه مکمل برای آموزش های حضوری است و از آن استفاده می شود، این سامانه غنی است و باید تکمیل شود.

«یوسف نوری» وزیر آموزش و پرورش در پاسخ به این سوال که "با توجه به حضوری بودن مدارس در سال آینده چرا همچنان بر نرم افزار شاد تاکید می‌شود؟ گفت: سامانه آموزشی دانش آموزان به نام شاد، یک سامانه خوبی است و در طی این دو سال تجارب خیلی خوب را هم کسب کرده است. به دنبال این هستیم که بخشی به آن اضافه کنیم تحت عنوان کلاس مجازی، اقدامات لازم در دست انجام است و امسال هم کارخوب دیگری در آن رقم خواهد خورد.

وی در ادامه گفت: قرار است در سامانه شاد بخشی را برای دانش آموزان باز مانده از تحصیل به نام شبکه آموزشی مجازی ایران، مهیا کنیم که کاربردهای زیادی خواهد داشت. سامانه شاد یک سامانه مکمل برای آموزش های حضوری است و از آن استفاده می شود، این سامانه غنی است و باید تکمیل شود.

یوسف نوری عنوان کرد: زیرساخت‌های مخابراتی سامانه شاد را دوستان در وزارت ارتباطات پوشش می دهند ، سعی می‌شود به پوشش های حداکثری برسیم.

وزیر آموزش و پرورش با بیان این‌جمله که آموزش های سال آینده حضوری است تاکید کرد: سال تحصیلی آینده از اول مهرماه شروع می شود و سامانه شاد به عنوان یک سامانه مکمل مورد استفاده خواهد بود. در سامانه شاد دانش آموزان آن نقصان هایی که در دوره آموزش غیر حضوری داشتند برطرف می شود.

نوری تصریح کرد: در طول تابستان برای حدود ۲ میلیون دانش آموز بازمانده از تحصیل کلاس تثبیتی یادگیری گذاشتیم و ورود سال تحصیلی هم باز این آموزش ترکیبی و یادگیری و استفاده از سامانه شاد برای مکمل داریم استفاده می کنیم

وی در پاسخ به این سوال که با توجه به قانون رتبه بندی تغییری در دستمزد معلمان ایجاد نشده است گفت: رتبه بندی هدفش چیز دیگری است کیفیت تعلیم و تربیت و ارتقاء سلامت معلمین از جمله اهداف رتبه بندی است و در دستمزد هم تغییراتی ایجاد خواهد شد.

 

منبع: ايسنا

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها