|
کدخبر: 237359

خبر مهم درباره طرح رتبه‌بندی معلمان

عضو هیئت رئیسه مجلس، گفت: ایراد شورای نگهبان ناظر به اصل ۷۵ قانون اساسی و موضوع بار مالی برای دولت بوده است.

آموزشی خبر مهم درباره طرح رتبه‌بندی معلمان

علی کریمی فیروزجایی عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی درباره بازگشت طرح رتبه‌بندی معلمان از شورای نگهبان به مجلس گفت: ایراد شورای نگهبان ناظر به اصل ۷۵ قانون اساسی و موضوع بار مالی برای دولت بوده است؛ همچنین ایرادات دیگری در حوزه ویرایش نگارشی به طرح وارد داشت.

وی در رابطه با موافقت دولت با این طرح در صحن علنی و چرایی رد طرح توسط شورای نگهبان عنوان کرد: شورای نگهبان معتقد است که اعلام موافقت دولت به صورت شفاهی بوده است و شورای نگهبان معتقد است که این موافقت باید به صورت مکتوب اعلام شود.

عضو هیئت رئیسه مجلس در رابطه با زمان به صحن آمدن مجدد این طرح، بیان کرد: به منظور تأمین نظر شورای محترم نگهبان ایرادات نگارشی موجود در طرح در کمیسیون برطرف شده است و اکنون منتظر ارسال نامه مکتوب اعلام موافقت دولت با اجرای این طرح هستیم تا طرح به صحن آمده و پس از اصلاح باردیگر به شورای نگهبان ارسال شود.

منبع: ایلنا
  • ناشناس ارسالی در

    برید گم شید آشغالای کودن

  • ناشناس ارسالی در

    برنج 34 هزار تومانی شده 73 هزار تومن اجر اش با عدم اجراش برابر ست چون دستمون به س قف تورم می رسد یا اینکه این جور افزایشا هیچ وقت به گرد تورم هم نمی رسد هیچ افزای شی حالمان را خوب نمی کند مگر اینکه دهانم ان به کلمات زشت به زبان آوردن عادت می کن د . تخم نفرت در گوشه ی از دلمان را می رو یاند . نفرین گفتن شده ورد زبان مان ؛ عاد ت روزانه مان .

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها