|
کدخبر: 235703

هشدار/ آموزش و پرورش کمبود نیرو دارد

مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان با بیان اینکه آموزش و پرورش استان اصفهان در بحران کمبود نیرو گرفتار شده است، گفت: برخی پُست‌های شغلی مدارس به دلیل کمبود نیرو حذف شده است.

محمد اعتدادی  ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دانش‌آموز و شهدای فرهنگیان اظهار داشت: آموزش و پرورش استان اصفهان به خود می‌بالد که با دستان باکفایت معلمان صدها هزار انسان موثر و کارآمد را تقدیم جامعه کرده است.

وی ضمن اشاره به نقش موثر خیران مدرسه ساز استان اصفهان به ویژه خیران مدرسه‌سازی کاشان افزود: در طول عمر با برکت انقلاب اسلامی آموزش و پرورش همواره بر گسترش آموزش و عدالت آموزشی تاکید داشته است و این گام‌های بلند با توجه به نگاه به گذشته بلند است، اما با توجه به چشم‌انداز باید این گام‌ها همچنان پیوسته و بلند باشد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان از رشد ۹‌.۸ درصد تعهد خیران در سال جاری نسبت به سال گذشته ابراز داشت: خیران هزاران تبلت به دانش‌آموزان نیازمند اهدا کردند و برخی از خیران همواره تمایل به ساخت و ساز مدرسه دارند.

وی ضمن اشاره به شرایط نیروی انسانی آموزش و پرورش استان اصفهان گفت: ما در آموزش و پرورش استان اصفهان در بحران نیروی انسانی گرفتار شدیم به نحوی که مدیریت در بحران انجام می‌دهیم در حالی که این اقدام برای سازمان فرسودگی ایجاد می‌کند.

اعتدادی با بیان اینکه کمبود نیرو موجب حذف مشاور، متصدی آزمایشگاه، معاون و سرپرست کارگاه شده است، تصریح کرد: ما مجبور هستیم برای مدیریت در بحران به واسطه کمبود نیرو نیروی بازنشسته محترم و واقعاً خسته را به کار بگیریم و در کلاس درس از وی استفاده کنیم.

وی با بیان اینکه آموزش و پرورش استان اصفهان در حوزه نیروی انسانی در سال‌های گذشته به شدت مشکل داشته است، تاکید کرد: برای رسیدن به آرمان‌ها به افراد در حوزه‌های مختلف بدهکار است و امیدواریم با سیاست‌های دولت این مشکلات برطرف شود.

 

 

منبع: ايسنا

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها