|
کدخبر: 206994

عدالت به آموزش و پرورش باز می گردد

سرپرست وزارت آموزش و پرورش گفت: کارگروه توسعه عدالت در سیستان و بلوچستان در وزارت آموزش و پرورش به صورت ویژه طراحی و برنامه‌ریزی شده و پیگیری امور و شاخص ها در دستور کار این کارگروه قرار دارد.

آموزشی عدالت به آموزش و پرورش باز می گردد

  علیرضا کاظمی ظهر امروز در آیین تجلیل از برگزیدگان کنکور سراسری ۱۴۰۰ بخش پیرسهراب شهرستان دشتیاری اظهار داشت: توجه به عدالت و توسعه عدالت و در راس آن عدالت آموزشی بسیار مهم و مشارکت و همدلی مردم منطقه در این زمینه بی‌نظیر است.

سرپرست وزارت آموزش و پرورش ادامه داد: مردم این استان وفادار به انقلاب و مستحق خدمت هستند و حسین علیمرادی نماد خدمت خالصانه و ماندگار است که در حقیقت مسیر تعلیم و تربیت فرزندان این منطقه را تسهیل کرد.

وی گفت: آینده خوبی در انتظار در این منطقه است چرا که نگاه‌ها تغییر کرده و تحولات بنیادین در حال رخ دادن است.

وی ادامه داد: کاهش فاصله های درون استانی و برون استانی در سیستان و بلوچستان یک ضرورت است،، تخصیص هزار نفر ردیف استخدامی ویژه این استان در کنکور سراسری و دانشگاه فرهنگیان نشان از توجه ویژه دولت به سیستان و بلوچستان است.

سرپرست وزارت آموزش و پرورش خطاب به مسوولان استانی، گفت:  ساخت اردوگاه ملی در استان خود را آغاز کنید و از ظرفیت‌های استانی و کشوری در این اقدام بهره‌گیری کنید، ما هم پشتیبانی خواهیم کرد.

سرپرست وزارت آموزش و پرورش افزود: اگرچه سیستان و بلوچستان با شاخص‌های کشوری فاصله دارد اما تلاش های مسوولان و مردم و همراهی و هم افزایی آنان باعث شده بالاترین نرخ رشد در شاخص‌ها در این استان اتفاق افتد و این تلاش‌ها ارزنده و ستودنی است و اطمینان می‌دهیم تا تحقق کامل عدالت آموزش تلاش خواهیم کرد.

کاظمی تصریح کرد: کارگروه توسعه عدالت در سیستان و بلوچستان در وزارت آموزش و پرورش به صورت ویژه طراحی و برنامه‌ریزی شده و پیگیری امور و شاخص ها در دستور کار این کارگروه قرار دارد.

کاظمی با بیان اینکه توسعه کانون‌های فرهنگی، تربیتی و دارالقرآن‌ها نیز در دستور کار قرار دارد، ادامه داد: آموزش و توانمندسازی معلمان، شرط تحقق عدالت آموزشی است.

وی افزود: اولویت های آموزشی مناطق مختلف و مدارس استان را اعلام کنید تا برنامه ریزی و طراحی لازم انجام شود.

 

منبع: فارس

ارسال نظر

 

سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها