|
کدخبر: 205850

مهمترین ماموریت وزارت آموزش و پرورش از زبان کاظمی

سرپرست وزارت آموزش و پرورش گفت:‌ مهم ترین مأموریت آموزش و پرورش نگاه تربیتی به جنگ و دوران دفاع مقدس است، نباید از این موضوع غفلت کرد

آموزشی مهمترین ماموریت وزارت آموزش و پرورش از زبان کاظمی

سرپرست وزارت آموزش و پرورش در هشتمین دوره از همایش یاد یاران گفت: دوران دفاع مقدس، نماد ایستادگی، عزتمندی، اقتدار و زیباترین جلوه های ناب معنوی در کشور است

علیرضا کاظمی  گفت: یاد شهدای انقلاب به ویژه معلمان شهیدی که با تقدیم جان خود، جلوه های ایثار معلمی را همیشه زنده نگه داشتند و ۳۶هزار شهید دانش آموز را تربیت کردند و در دانشگاه جنگ و در دانشگاه انسان سازی آنها را فارغ التحصیل کردند، همواره و در همه جا با ماست.

سرپرست وزارت آموزش و پرورش تاکید کرد:‌ معلمان ما همواره در عرصه آموزش و پرورش توانستند  افتخارات بسیاری را  خلق کنند و با  پرورش انسان هایی که همواره ایثار، گذشت و فداکاری را مشق می کنند و روحیه شهادت طلبی را در دانش آموزان پرورش می دهد.

وی اظهار کرد: مهم ترین مأموریت آموزش و پرورش نگاه تربیتی به جنگ و دوران دفاع مقدس است، نباید از این موضوع غفلت کرد معلم باشیم در کلاس درس باشیم یا عضو عادی بسیج باشیم، باید این مأموریت را به نحو احسن  انجام دهیم.

کاظمی در پایان گفت:‌ من به عنوان یک بسیجی و فرهنگی افتخار می کنم  و خواسته ام حمایت از بسیج دانش آموزی و فرهنگی است که آن را یک مأموریت انقلابی واصلی بدانیم.

 

منبع: پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری
  • یک نفر ارسالی در

    به جای این اراجیف به فکر پاداش فرهنگیان باش

  • ناشناس ارسالی در

    مهمترین کار آموزش و پرورش درس دادن و آمو زش بچه هاست و ساخت آینده .نه کارهایی که شما دارین میکنین

  • ناشناس ارسالی در

    لطفا به فکر بچه ها باشید که کرونا نگیرند نه اینکه مدرسها باز کنید چه مقدار از فرزندان مردم در اثر این بیماری فوت کردند

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها