|
کدخبر: 194350

فلاحی: وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش را با برنامه می‌دانم

نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی گفت: وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش را فردی با برنامه می‌دانم اما باید منتظر باشیم تا کمیسیون صلاحیت وی به جمع بندی برسد.

آموزشی فلاحی: وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش را با برنامه می‌دانم

حجت‌الاسلام احمدحسین فلاحی نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی درباره بررسی برنامه‌های وزیر پیشنهادی دولت در وزارت آموزش و پرورش، جوانی باغگلی را نقطه قوت وی برای تصدی وزارت آموزش و پرورش عنوان و اظهار کرد: باغگلی جوانی با روحیه انقلابی است که توانسته اعتماد رئیس جمهور را جلب کند.

وی با تأکید بر مشکلات فراروی معلمان افزود: مباحث مربوط به بازگشایی مدارس و آموزش‌های مجازی از دیگر دغدغه‌های این وزارت آموزش و پرورش است، لذا باید برنامه‌های عملیاتی و مطمئن برای برگزاری آموزش حضوری دانش آموزان داشته باشیم.

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی مسائل معیشتی فرهنگیان را از دیگر مشکلات حوزه آموزش و پرورش دانست و گفت: اصلاح صندوق ذخیره فرهنگیان باید از اولویت‌های وزیر آموزش و پرورش باشد.

نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش را فردی با برنامه می‌دانم اما باید منتظر باشیم تا کمیسیون هفته آینده درباره برنامه‌ها و صلاحیت وی به جمع بندی برسد.

 

منبع: فارس
  • ناشناس ارسالی در

    شما اصلا میدونی برنامه یعنی چه؟

ارسال نظر