|
کدخبر: 193958

جوکار: وزارت آموزش و پرورش باید موثر عمل کند

محمد صالح جوکار با اشاره به اولویت‌های آموزش و پرورش و الزام توجه ویژه به آنها از سوی وزیر پیشنهادی افزود: وزیر آموزش و پرورش در حوزه تربیت منابع انسانی در کشور فعالیت می‌کنند. این وزارتخانه از اهمیت برخوردار است. در این شرایط باید برای تامین منابع انسانی و کم و کیف به کار گیری مدیران و معلمان نیروهای مناسب تربیت کنند.

آموزشی جوکار: وزارت آموزش و پرورش باید موثر عمل کند

محمد صالح جوکار، نماینده مردم یزد در مجلس شورای اسلامی درباره وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش گفت: باید هر یک از وزرا برنامه‌های خود را مطرح کنند. هم اکنون نمی‌توان در این زمینه اظهار نظر کرد.

او درباره اولویت‌های آموزش و پرورش و الزام توجه ویژه به آنها از سوی وزیر پیشنهادی افزود: وزیر آموزش و پرورش در حوزه تربیت منابع انسانی در کشور فعالیت می‌کنند. این وزارت خانه از اهمیت برخوردار است. در این شرایط باید برای تامین منابع انسانی و کم  و کیف به کارگیری مدیران و معلمان برنامه ریزی داشت تا بتوانند نیروهای مناسب تربیت کنند.

جوکار ادامه داد: باید اقدامات به گونه‌ای باشد تا بتوان در این مسیر ثبات را ایجاد کرد.

این نماینده مجلس گفت: وزارت آموزش و پرورش از سنین پایین تا دیپلم افرادی را تربیت می کند با این تفاسیر باید این وزارتخانه موثر عمل کند بنابراین طرح تحول در آموزش و پرورش در مهمترین سطح باید اجراشود. نکته دیگر اینکه باید آموزش و آموزش مهارت‌های زندگی برای دانش آموزان مهیا شود از این رو هر فردی بعد از فارغ التحصیلی باید یک رشته فنی را آموخته باشد.

 

منبع: برنا

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها