|
کدخبر: 194317

موافقان و مخالفان خاندوزی، وزیر پیشنهادی اقتصاد چه گفتند؟

موافقان و مخالفان وزیر پیشنهادی اقتصاد به موضوعات مختلفی پرداختند که در این گزارش به این صحبت ها می‌پردازیم.

سیاست داخلی موافقان و مخالفان خاندوزی، وزیر پیشنهادی اقتصاد چه گفتند؟

عباس زاده مشکینی، نماینده مخالف با وزیر پیشنهادی اقتصاد: درباره وزرای اقصادی و زیربنایی یک تیم مشروط معرفی شده است، منظور از مشروط نمره شان نیست بلکه یعنی به شرط یعنی اگر تمام شرایط محیا شود اینها قوی خواهند بود.انتظار داشتیم در این تقسیم بندی وزرای اقتصادی ما، مقبول مجلس معرفی می شدند چون تراکم مطالبات مردم در اینجاست.جناب آقای خاندوزی به صورت روشن بفرمایید شما برای ریاست بانک مرکزی چه کسی را معرفی خواهید کرد؟

پورابراهیمی، موافق: بهترین مقالات کاربردی و طرح‌های خوب اقتصادی در زمان مدیر کلی خاندوزی در مرکز پژوهش‌ها تدوین شده است. در ۲ حوزه نظارت دقیق مجلس بر عملکرد دولت و اجرای قوانین روی زمین مانده با آقای خاندوزی توافق کردیم.

ویس‌کرمی، مخالف: جوان‌گرایی آقای رئیسی قابل تقدیر است اما خاندوزی نظریه‌پرداز اقتصادی نیست و فقط در دانشگاه استادیار است. در بانک و بیمه و خصوصی‌سازی و مالیات وزیر اقتصاد باید صاحب تجربه باشد. تجربه خاندوزی در کار اجرایی کمرنگ است و تالیفات وی مشخص نیست تا چه اندازه واقعی و قابل اجراست.

عزیزی، موافق وزیر پیشنهادی اقتصاد: ساختار وزارت اقتصاد می تواند محور تیم اقتصادی دولت باشد.دکتر خاندوزی از دل مجلس است و رویکرد مطالبه گری دارد.او جوان، انقلابی و با رویکرد جهادی و ولایی و فساد ستیز است. از دانش و تجربه لازم برخوردار است، مخصوصا در نظام قانون‌گذاری.امیدوارم با حمایت دولت و مجلس انقلابی بتواند مشکلات را رفع کند.

 

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها