|
کدخبر: 162964

«استعفا و برکناری» در آموزش و پرورش

روز گذشته برخی رسانه‌ها از برکناری فاضل نظری در این ایام خبر دادند و جایگزین احتمالی او را علیرضا حاجیان‌زاده معرفی کردند.

آموزشی «استعفا و برکناری» در آموزش و پرورش

خبرهایی از استعفا و برکناری برخی مدیران در آموزش و پرورش در ایام نوروز منتشر شده است که هنوز این وزارتخانه هیچ واکنشی نشان نداده است.

خبرهایی از تغییرات در وزارت آموزش و پرورش هرچند وقت یکبار مطرح می‌شود، گاهی به تأیید می‌رسد و گاهی هم فراموش می‌شود. در اسفند سال گذشته هم گمانه‌زنی‌های قوی از برکناری فاضل نظری مدیرعامل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان مطرح شد و همان گمانه‌زنی‌ها به انتصاب علیرضا حاجیان‌زاده مدیرعامل پیشین این کانون در آینده نزدیک خبر می‌داد.

اما کم‌کم با شروع نوروز ۱۴۰۰، این موضوع کمرنگ شد تا که روز گذشته برخی رسانه‌ها از برکناری فاضل نظری در این ایام خبر دادند و جایگزین احتمالی او را علیرضا حاجیان‌زاده معرفی کردند.

در نوروز، خبر دیگری هم منتشر شد مبنی بر اینکه سید حسن الحسینی مسؤول شبکه آموزشی دانش‌آموزان(شاد)، از سمت خود استعفا کرده است.

وزارت آموزش و پرورش نسبت به این اخبار هیچ واکنشی نشان ندادند و معلوم نیست که آیا با استعفای سید حسن الحسینی موافقت شده است یا خیر؟ و یا اینکه آیا واقعا فاضل نظری برکنار شده است؟ نکته قابل توجه این است که سایت کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان هم هیچ خبری را بارگذاری نکرده است.

 

منبع: فارس

ارسال نظر