|
کدخبر: 160970

زمان بررسی طرح رتبه‌بندی معلمان در مجلس

سخنگوی کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه لایحه رتبه‌بندی معلمان از سوی دولت به مجلس ارائه شده است، گفت: پس از تعطیلات نوروزی مجلس و با ارجاع این لایحه در کمیسیون آن را بررسی خواهیم کرد.

آموزشی زمان بررسی طرح رتبه‌بندی معلمان در مجلس

سخنگوی هیات رئیسه مجلس از بررسی طرح رتبه‌بندی معلمان در کمیسیون آموزش پس از تعطیلات نوروزی پارلمان خبر داد.

حجت‌الاسلام احمد حسین فلاحی سخنگوی کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه لایحه رتبه‌بندی معلمان از سوی دولت به مجلس ارائه شده است، گفت: پس از تعطیلات نوروزی مجلس و با ارجاع این لایحه در کمیسیون آن را بررسی خواهیم کرد.

وی ادامه داد: پیش از این نیز از سوی نمایندگان طرحی برای رتبه‌بندی معلمان تدوین شده بود که در صورت لزوم این طرح با لایحه‌ای که دولت به مجلس ارائه کرده ادغام خواهد شد.

نماینده همدان در مجلس تصریح کرد: در لایحه بودجه سال ۱۴۰۰ نیز بودجه‌ای برای طرح رتبه‌بندی معلمان در نظر گرفته شده که دولت در سال آینده بهانه‌ای برای اجرای آن نخواهد داشت و باید این موضوع اجرایی شود.

سخنگوی کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس اضافه کرد: امیدواریم در سال آینده دولت با اجرای این طرح به انتظار چند ساله فرهنگیان برای اجرای رتبه‌بندی معلمان پایان بدهد.

 

منبع: تسنیم
  • دکتر سید ارسالی در

    احسنت بر نمایندگان سلحشور مجلس

  • معلم ارسالی در

    به به تازه حالا بعد تعطیلات می خوان بررس ی کنند.

  • ناشناس ارسالی در

    خوب خوب خوب بررسی اش کنید این رتبه بندی معلمان رو تا دیگه نیاز به بررسی مجدد نداشته باشد ولی تا چهار پنج سال دیگه اجرایش کنید خخ

ارسال نظر