|
کدخبر: 116298

کاهش باورنکردنی حقوق دانشجومعلمان

"دانشجومعلمان" از مشکلات تحصیل در دانشگاه فرهنگیان می‌گویند، از کیفیت پایین آموزش، خوابگاه، غذا و... از طرف دیگر امسال حقوق دانشجومعلمان به ۲ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان رسیده اما ۴۵درصد آن که معادل یک میلیون و ۲۶۰ هزار تومان است، کسر می‌شود!

آموزشی کاهش باورنکردنی حقوق دانشجومعلمان

"دانشگاه فرهنگیان" که قرار است متولی اصلی تربیت و تأمین معلم مورد نیاز برای آموزش و پرورش باشد، این روزها که این وزارتخانه با مشکل جدی کمبود معلم دست و پنجه نرم می‌کند و انتظارات بیشتری از این دانشگاه وجود دارد، درگیر حداقل‌هایی است که دانشجومعلمان آنها را بازگو می‌کنند.

دانشجومعلمان دانشگاه فرهنگیان که برخی از آنها، همین مهر امسال به‌عنوان معلم وارد کلاس‌های درس می‌شوند از واقعیت‌های دوران تحصیل خود در این دانشگاه و مشکلات مختلف می‌گویند، مشکلاتی در کیفیت آموزش‌، سرانه دانشجویی و وضعیت هیات علمی نامناسب دانشگاه و حالا همین مسائل فضایی را ایجاد کرده است که در مقایسه با سایر دانشگاه‌های کشور از حیث کیفیت تفاوت عجیبی را تجربه ‌کنند.

بیشتر دانشجو معلمان می‌گویند این ۴ سال بگذرد و راحت شویم؛ از نظر آموزشی نیز به خاطر کمبود بودجه و میزان حقوقی که به اساتید می‌دهند نمی‌توانند هیات علمی خوب جذب کنند و حالا همین مشکلات باعث شده است تا آنها نامه‌ای را درباره مشکلاتشان تهیه و به فراکسیون فرهنگیان مجلس ارائه دهند.

محمد ایمان مظلومی از دانشجومعلمان پردیس شهید رجایی شیراز، درباره مشکلات دانشجو معلمان می‌گوید: مشکل دانشجومعلمان ۹ ساله است درست از زمانی که تربیت معلم قدیم تبدیل به دانشگاه شد و این تغییر متأسفانه صرفاً در عنوان رخ داده است و مزیت دانشگاه‌های دولتی دیگر به دانشگاه فرهنگیان اختصاص داده نشده است حتی وزارت علوم به دانشگاه فرهنگیان سرانه غذایی نمی‌دهد.

غذای دانشجومعلمان ۱۰ برابر گرانتر

او معتقد است که وزارت علوم اهمیت دانشگاه فرهنگیان را احساس نکرده است چرا که اگر اینگونه بود این دانشگاه را از سرانه غذایی و رفاهی که تمام دانشگا‌ه‌های دولتی از آن بهره می‌برند، محروم نمی‌کرد این شرایط باعث شده که هم‌اکنون هزینه غذای دانشجو معلمان بسیار گران‌تر یعنی حدود ۱۰ برابر بیشتر از دانشگاه‌های دولتی باشد.

۳۵ درصد از حقوق را برای سرانه غذا کسر می‌کنند!

این دانشجو معلم می‌گوید: در سال ۹۹ اگر یک دانشجو بخواهد در دانشگاه‌های دولتی سه وعده غذا بخورد هزینه صبحانه ۹۰۰ تومان، ناهار و شام ۲۰۰۰ تومان است و در ماه ۱۴۷ هزار تومان می‌شود اما دانشگاه فرهنگیان ماهیانه یک میلیون و ۲۶۳ هزار تومان از دانشجو معلمان کسر می‌کند که ۴۵ درصد حقوق آنها می‌شود، طبق گفته مسئولان دانشگاه ۳۵ درصد آن مربوط به غذاست.

او عنوان می‌کند: اگر بخواهیم این هزینه را با دانشجویان دولتی مقایسه کنیم تفاوت ۱۰ برابری است؛ بعد از مصاحبه رئیس دانشگاه فرهنگیان که اعلام کرد از همه دانشجو معلمان ۴۵ درصد کسر نمی‌‌کنیم و آنهایی که از غذا و خوابگاه استفاده نمی‌کنند ۱۰ درصد از حقوقشان کسر می‌شود، نامه‌ای را نوشتیم.

چرا با جزییات نمی‌گویند ۴۵ درصد از حقوق برای چه کسر می‌شود؟

این دانشجو معلم می‌گوید: این صحبت‌ها با واکنش شدید دانشجومعلمان در فضای مجازی همراه شد و به فکر ارائه نامه و جمع‌آوری امضا افتادند، مسئولان و هیات امنای دانشگاه فرهنگیان با دانشجومعلمان صادق نیستند مثلاً تا به حال با جزییات اعلام نشده است کسر ۴۵ درصد از حقوق بابت چه مواردی هزینه می‌شود.

این دانشجو معلم اشاره می‌کند: سال گذشته حقوق ما یک میلیون و ۵۶۰ هزار تومان بود و ۴۵ درصد آن کسر می‌شد که معادل ۷۰۰ هزار تومان بود، امسال حقوق دانشجومعلمان به ۲ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان رسیده است اما ۴۵ درصد آن که معادل یک میلیون و ۲۶۰ هزار تومان است، کسر می‌شود!

چرا مسئولان نمی‌گویند هزینه خوابگاه و غذا چقدر است؛ معتقدیم که تعیین درصد ثابت برای کسر از حقوق دانشجو معلمان اشتباه است.

او معتقد است: مجموعه دانشگاه فرهنگیان برای ارتباط گرفتن با نماینده‌ها و احقاق حقوق دانشجومعلمان کوتاهی می‌کنند؛ مسئولان آموزش و پرورش هم نمی‌دانند این کسورات به چه نحو است و برای چه کسر می‌شود و این موضوع بیان می‌شود چون این روند از گذشته وجود داشته است باید ادامه یابد.

وضعیت دانشگاه شهید رجایی در مقایسه با دانشگاه فرهنگیان بهتر است و آنها سرانه غذایی دارد، یکی از سؤالات هم این است چرا بین دو دانشگاه تربیت معلم فرق وجود دارد؟

در خوابگاه و فضا هم مشکل داریم

او در ادامه با اشاره به سایر مشکلات دانشجومعلمان بیان می‌کند: دانشجویان وقتی وارد دانشگاه فرهنگیان می‌شوند با مشاهده ساختمان‌های فرسوده که مربوط به دبیرستان یا مراکز تربیت معلم ۳۰ سال قبل است، واقعاً دچار افسردگی می‌شوند، از نظر خوابگاهی هم وضعیت خوابگاه دانشگاه فرهنگیان نامناسب است مثلاً در دانشگاه‌های دیگر، ۵ یا ۶ نفر در یک اتفاق هستند اما در دانشگاه فرهنگیان میانگین تعداد افراد یک‌اتاق ۱۲ نفر است.

او می‌گوید: پیگیری دانشجومعلمان برای حل مشکلات بسیار زیاد بود و نسبت به مسئولان دانشگاه بسیار بیشتر مطالبه‌گر و دغدغه‌مند هستند؛ آقای حاجی بابایی تنها فردی بود که در مجلس به فکر ما بود و در بحث حقوق دانشجومعلمان گفت که آنها باید حداقل حقوق را دریافت کنند همچنین پرداخت عیدی به دانشجو معلمان نیز عملیاتی شد؛ هم اکنون دانشجو معلمان خواستار لغو کسر ۴۵ درصد از حقوق شان هستند و توقع ما از مجلس این است با توجه به اهمیت دانشگاه، نگاه ویژه به دانشگاه فرهنگیان داشته باشند و این تبعیض پایان داده شود.

در تابستان هم ۱۰ درصد از حقوق کسر می‌کنند

او بیان می‌کند: در تابستان که آموزش وجود ندارد و دانشجویان غذا و خوابگاه استفاده نمی‌کنند، ماهانه ۱۰ درصد از حقوق دانشجویان ترددی و خوابگاهی کسر می‌شود که ماهانه ۲۸۰ هزار تومان می‌شود؛ در طول دوران کرونا که دانشگاه تعطیل شد، گفتند ۱۰ درصد یعنی ۲۸۰ هزار تومان از حقوق ما کسر می‌کنند اما از دانشجویان ترددی و خوابگاهی از اردیبهشت تا خرداد ماهانه ۲۵ درصد کسر می‌کنند یعنی ماهانه ۷۰۰ هزار تومان بابت دانشگاه خالی از حقوق دانشجو معلمان کسر می‌شود!

 

  • ناشناس ارسالی در

    همینو کم داشتیم

    • Mr ارسالی در

      بقیش با جزئیات =اختلاص

  • بنده خدا ارسالی در

    دانشجو معلمان را با معلمان ماده ۲۸ مقایس ه کنید تا ببینید مشکل یعنی چه؟

    • ناشناس ارسالی در

      چرا‌ مقایسه‌ بشه‌
      وقتی‌ حتی‌ خود‌ ماده‌های‌ ۲۸‌ به‌ نخبه‌ بودن‌ دانشجو‌ معلم‌ها‌ اعتراف‌ میکنن‌

  • مومنی از شهرستان زابل ارسالی در

    سلام
    از دانشجومعلمانی که از خوابگ اه و غدا استفاده نمی کنند 50درصد حقوق کم می شودلطفا تحقیق کنید

    • ناشناس ارسالی در

      ۵۵ درصد

    • ناشناس ارسالی در

      خاک توسر دولت ما ک نمیدونن به کی حقوق بدن به کی ندن حقوق کارگر ماهی۲و۸۰۰اونوقت یه بچه ۱۸ساله ۲و۸۰۰بگیره خدا خودش رحم کنه

  • مسعود رحیمی ارسالی در

    یه عنوان یک معلم که به صورت آزاد و با آز مون جذب آموزش و پرورش شده ام میگم که چرا اصلا باید دانشجویان تربیت معلم حقوق بگی رن و چهار سال تحصیل اونا جزو سابقه کارشو ن حساب بشه در حالی که در طول تحصیل اصلا سر کار نمیرن
    دانشجوهایی که در دانش گاه‌های عادی تحصیل کردن و جذب شدن نه حقو ق گرفتن و نه دوران تحصیلشون سابقه حساب ش ده
    تبعیض تا کجا
    تازه دانشج ویان تربیت معلم تضمین قطعی شغل دا م ولی سایر دانشجوها هیچ ضمانتی بابت شغل ندارن

    • ناشناس ارسالی در

      آقای‌ رحیمی‌ خودتون‌ جواب‌ خودتون‌ رو‌ دادین‌
      نباید‌ فرقی‌ بین‌ کسی‌ که‌ آزاد‌ خونده‌ با‌ کسی‌ که‌ خیلی‌ تلاش‌ کرده‌ تا‌ فرهنگیان‌ قبول‌ بشه‌ و‌ شده‌ باشه‌ ؟؟

    • رضا ارسالی در

      سلام
      دانشجویان در طول سال های تحصی ل ۴ترم دوره کاروزی دارن

    • ناشناس ارسالی در

      دوستانی که نسبت به دانشجو معلمان و حقوقشان اعتراض دارند باید بدونند که اینها افرادی بودند که شرایط پذیرفته شدن در دانشگاه بعنوان معلم را درا بودند. ودرست هم همین است که آموزش و پرورش نیروی خود را خودش تربیت کند نه اینکه از دانشگاههای دیگه و یارانه‌های دیگه. متاسفانه همین امر باعث شده کسانی وارد امر آموزش شوند که تخصصی ندارند و کیفیت آموزش پایین بیاید.

    • Samane ارسالی در

      دوست عزیزی که میگی چرا اصلا دانشجو معلم حقوق میگیره دلم میخواد ببینم اگه خودتم د انشجو معلم بودی همین حرف رو میزدی؟؟؟عیب جامعمون آدمایی امثال شماست که چشم ندارن ببینن بقیه چیزه بهتری دارن،یا غذای بهتری میخورن حالا شما لنگ حقوق ما دانشجو معلم ایی؟ولی ما دوست داریم به شما بیشتر برسه( بیایین برا هم خوب بخواییم دو و هشتصدی که ما میگیریم دو و هشتصد نیست یک و 900 سقف شه حالا یه سریا از همین 100 تومن هم گیرش ون نمیاد که همون روز اول تمومه با این وض عه تورم.من برم تاسف بخورم برا کامنت یه س ریاتون تا درودی دیگر بدرود

    • محمد ارسالی در

      شما که دانشگاه درس خوندی هیچ حقوق بهت ندادن خواهشا زورت نیاد

  • 70 ارسالی در

    این ها دیگه خیلی پرو هستند خدا براشون خو استه که شغل پیدا کنند هم درس می خوانند ه م حقوق میگیرند آموزش پروش هم به جای این ظلمی که درحق فارغ التحصیل های سایر دانشگ اه میکنه و باید عادلانه رفتار کنه و از ف ارغ التحصیل دانشگاه های دیگه استخدام کنه با وجود این همه فارغ التحصیل بیکار زمان ی که ما کنکور دادیم این دانشگاه نبود و ح الا هم شغلی نیست خیلی ظلم که این ها را ا ز ابتدا ورود به دانشگاه استخدام می کنند با وجود این همه فارغ التحصیل بیکار که هم ین الان آماده شروع به کار هستند بعد این ها ۴ سال مفت خوری میکنند تا بعد از فارغ التحصیل شدن برن سرکار

    • Mmd ارسالی در

      چی میگی؟

      اینا از همون روز اول استخدام و کارمند دولت هستند این 2800 که میگن طی 4 سال میشه 2800 ن همون روز اول 2800 بگیرن بعد نصفش هم کسر میشه یه شندرغاز هم میمونه برای تحصیل و اب و غذا و رفت امد و.....

    • یلدا ارسالی در

      عشقم تو بری سرکار کمترین حقوقت بگیریم ۶ تومنه ولی معلما بعد ده سال کار تازه ۶ تومن شده حقوقشون

      و اینکه ۴ سال دانشگاه تو بازنشستگی فرهنگیان محاسبه نمیشه و ۳۰ سال کامل مجبور به کار در جایی هستن که فرسودگی روحیش واقعا بالاس

      اگر ناراحتید شمام معلم میشدید هم شغل داشتین هم پول مفت گیرتون میومد
      ماهم که انتخاب کردیم مجبور به ادامه و مداراییم

      دوبرابر پولی که تو دانشگاه فرهنگیان دادن به دانشجو ها صرف درمان مشکلات روحیمون کردیم واقعا


    • Amir ali ارسالی در

      بچه های دانشگاه فرهنگیان بابقیه دانشگاه ها فرق دارند هم از نوع ورود به دانشگاه وهم ازنوع اموزش سایر دانشگاه ها هستند که نباید به اموزش وپرورش ورود کنند چون از سواد معلمی دارند نه فن بیان ونوع تدریس

    • ناشناس ارسالی در

      شماهایی که در دانشگاه دولتی هستین بهترین امکانات زیر دستتون هست
      اگه لایق تربیت معلم بودی حتما وارد میشدی
      دا نشجو معلمان در بدو ورود به دانشگاه هم با ید گزینش بشن وهر کسی نمیتونه وارد بشه لط فا در مورد دانشجو معلم ها درست حرف بزنین حقوقی هم که میگیرن از شیر مادر حلال تره کسی که لیاقت نداشته بیاد دانشگاه فرهنگی ان مشکل خودشه بایدم الان طلبکار باشه

  • محمد ارسالی در

    منو باش می خاستم بیام ماهی ۲۸۰۰ بگیرم 😂😂 حاجی هر وقت حقوقتون بالا رفت خبرم کنین من برم فعلا ب مکانیکیم برسم

    • ناشناس ارسالی در

      والا منم همین وضع داشتم منم برم به بدبخت ی خودم برسم جان من اگ حقوقه رفت بالا منو هم خبر کن

  • فرزانه ارسالی در

    سلام. چرا به این موضوع اشاره نمیکنن ک آی نده شغلی هیچکدوم از دانشجویان دولتی ک خی لی خیلی حتی نخبه هستن و سطح بالاتر هیچوق ت تضمین نشده و بهشون حقوق که هیچ حتی خوا بگاه هم تعلق نگرفته و خودشون باید پولش ر ا پرداخت کنن و در خوابگاههای خیلی سطح پا یین با کیفیت غذای دانشجویی زندگی کنن و د رس بخونن و هیچ آینده شغلی در انتظار اونه ا نباشه. صدای اونها را کی باید بشنوه؟؟؟؟ با عرض تاسف این سیستمهای آموزشی همه از اساس و بنیان ایراد دارن و کسی نیست ک چه برای نخبه ها و دولتی هاو چه برای دیگران دل بسوزونه.حدااقل دانشجومعلمان پس از این 4 سال شغل دارن و حقوق و مزایای خوب. چ ک سی میخواد صدای دانشجویان دولتی رابشنوه؟؟ ؟ این پیامو لطفا برسونید به دست کسانی ک همیشه غر میزنن. موفق باشید

    • احمدحسنوند ارسالی در

      کساییکه اینقد حسودی میکنید به دانشجو معل م ها این شرایط دانشگاه فرهنگیان واسه شما م بوده شمام اون موقع بجا یللی تللی میمون دی خونه درستو میخوندی تا این حقوق میگرفت ی معلم میشدی الان بچه های دانشگاه فرهنگی ان دیگه کارمند هستن خود دولت این شرایط و اسشون گذاشته اما از طرف دیگه بیشتر حقوقش ونو میخورن حالا دانشجو معلم ها دو سر سوخ ت میشن از یه طرف شما دومتر زبونتون درازه حرص میخورین ما حقوق میگیریم از یه طرف ح قوق مارو میبرن هیچی به هیچی این ظلم اشکا ره که حقوق مارو میبرن نباید چهل پنج درصد کم بشه هیچی نباید کم بشه هزینه غذا هرکی خواست طبق روال دولتی باید کم بشه اینم ب گم درضمن بقیه اینقد حرص مارو نخورن پوستش ون خراب میشه

  • ن ارسالی در

    کجاشوکاهش داره
    ‌مفت دارن میخورن م یخوابن

    • سحر ارسالی در

      برادرم شماهم میخواستی معلم بشی

  • حسین ارسالی در

    آقای قالیباف لطفا رسیدگی کنید این چه وضعشه !!
    آیا شان و شخصیت یه دانشجو در همین حد هستش؟ آقای قالیباف پولی که واسه نهار این چیزااااا کم میکنن خیلی زیاده

    • ناشناس ارسالی در

      بمون الآن قالیباف میاد،بمون جایی نری ها

    • زهره ارسالی در

      به نظرم به جای عقده گشایی خودمون سر دانش جو معلما،عقدمون روسر اونایی خالی کنیم که باعث این وضعن.پشت هم باشیم

    • H. a ارسالی در

      آقا اصلا ی چیزی دانشجو معلما پول مفت میگ یرن، توام میتونستی می اومدی تا میگرفتی الان که نتونستید چرا دارید چیز خور یه دانشجو معلمارو میکنید
      بعدشم اگه به حقوق گرفتن باشه دانشجوهای قضایی ام د ارن حقوق میگیرن اونا که نمی‌خوان کسی رو تربیت کنن در آینده

  • فاطمه ارسالی در

    حقوق دانشجویان دانشگاه فرهنگیان قطع کنید تا اعتراض نکنند
    هرچه بیشتر به آنه ا بها دهید بیشتر اعتراض می کنند

    • ناشناس ارسالی در

      متاسفم‌ براتون‌

    • علی ارسالی در

      خیلی خری

    • بزار غریبه بمونیم ارسالی در

      کاش میفهمیدی اونایی که دانشگاه فرهنگیان قبول شدن یه سختیایی کشیدن از همون اول دب یرستان باید به فکر ظاهرشون باشن که از تح قیقات مدرسه ای رد نشن باید وقتی تو کوچه راه میرن سرشون پایین باشه که اگه اومدن ب رای تحقیقات محلی رد نشن حالا به جز کنکور بعد کنکورم یه غول دیگه به اسم مصاحبه رو باید شکست بدن کاش میفهمیدی اینارو هرچند حق بقیه دانشجو های دولتی و حتی غیر دولت ی هم هست که حقوق بگیرن یا حداقلش شهریه ه ای سنگین ندن تمام.

    • ناشناس ارسالی در

      تماشاگر پهلوانه.

    • جعفری ارسالی در

      چشم امر دیگری نیست؟

  • علی ارسالی در

    طلبکار ؟چرا؟عدہ ای در بھترین دانشگاہ درس خوندن ۷سال در بدترین شرایط در نھضت مشغو ل تدریس ھستن ادعایی ھم ندارند نیروھایی ک ہ بدستور امام خمینی لبیک گفتن وھمیشہ مور د طعن وسرزنش ھستن حتی از طرف مسئولین ای ن ھا چہ عدالت کجاست

  • محمد مهدی قربی ارسالی در

    باسلام!میگن در دانشگاه هزینه غذا۱۴۷تومنه ودر دانشگاه فرهنگیان،اما نمیگن در دانشگ اه دولتی به کسی دوملیونو خرده ای حقوقدنم یدهند،انصاف هم خوب چیزیه!!ازقدیم گفتن یک سوزن به خودمون و.....

  • دریا ارسالی در

    بله کاملا درسته متاسفانه...
    امیدوا رم هرچه زودتر این مشکلات حل بشه انشالله

  • امیرعلی ارسالی در

    بنظرم این مسئولیین دزد سرگردنه هستند.
    همه اونایی که هم نمی دزدند نظاره گرن د که هیچ فرقی بابقیه ندارند.

  • ناشناس ارسالی در

    اصلا چرا باید دانشجوی معلم حقوق بگیره وقتی هنوز داره درس میخونه ‌‌......کل سیستم مشکل داره

    • ناشناس ارسالی در

      چون‌ حقشونه‌ لایقشن‌
      تلاش‌ کردن‌ نتیجشو‌ باید‌ ببینن‌

    • یه دانشجو معلم ارسالی در

      عزیزانی که میسوزند و میگند که شما چرا حقوق میگیریم دوس داریم بخوریم بخوابیم به شما بخندیم که تفم نمیکنن کف دستتون میسوزین یه لیوان اب سرد بخورین خوب میشین اقا ما میخوریم میخوابیم به شما چه

    • ناشناس ارسالی در

      شماوامثال شما بدون حرف زدن کاری از پیش ن میبرید.مردم بیکار کتاب نمیخونن چون پولیه حرف میزنن چون مفته!!!!

  • ناشناس ارسالی در

    بحث ما در اینجا کسر بیش از حد حقوق ناچیز دانشجو معلمان هستش بعد چندتا بی فکر میا ن نظر میدن که مفت میخورن و مخوابن.خو حتم ا لایق چنین وضعی هستن اگه شمام لایق بودی بش میرسیدی.

    • فاطمه ارسالی در

      معلمی لایق شماست که سطح فکر پایین دارید
      وفقط می خواهید یک پولی بدون درد سر بدست آورید
      آنهایی که دنبال موفقیت هستند شغل معلمی را انتخاب
      نمی کنند.

    • ناشناس ارسالی در

      ایول

    • ناشناس ارسالی در

      فاطمه خانم برات واقعا متاسفم که فکر میکن ی کسانی که میرن فرهنگیان صرفا برا پوله

  • محمد ارسالی در

    با سلام .خوب اونایی ک اعتراض دارید نسبت ب حقوق و استخدام هنگام ورود به دانشگاه فرهنگیان شما هم مثل ما بیشتر تلاش می‌کردید ک رتبتون بهتر بشه که قبول بشید فرهنگیان .زحمت بیشتر آرامش بیشتر استخدام مطمئن تر .

  • ناشناس ارسالی در

    قابل توجه اونایی که میگن دانشجو معلمان م فت میخورن و میخوابن..اگه شما هم میخواستی ن میومدین مفت می‌خوردین و می‌خوابیدین..ا ینا معلمان آینده این مملکتن که میخوان بچ ه های شما رو تربیت کنند بعدشم مگه حقوق ی ک معلم چقدر که بخواد اعتراض نکند..تو ایر ان معلم پایین ترین جایگاه اجتماعی رو دار ه.. کاش همیشه تو گفته هامون دقت کنیم ملت شریف و بزرگوار کشورم.

    • محمدی ارسالی در

      سلام خسته نباشن کسانی که حقوق دانشجو هارو میخورند
      آفرین که آنقدر بی وجدان هستید
      واقعا متاسفم که با دانشجویان اینطوری حرف میزنید

      شما که به اینجا رسیدیم پرورده دست معلم بودی و خانواده و فرزندانت نیز زیر دست معلم دارن آموزش می‌بینند

      عیبه یکم از معلمان و دانشجویان حمایت کنید

      در آمریکا مستراح شور حقوقش ده برابر معلمه ایران هستش واین موضوع واقعا شرم آوره
      یکم به فکر معلمان باشید آنها سازنده فردای کودکانتان هستم

      از ایران عقب مانده هیچ انتظاری نیست
      عقب مانده ها
      یکم کتاب بخونید خداکنه روشن فکر بشید

  • امیر ارسالی در

    اون دوستی که رتبه های دانشگاه فرهنگیان خوب نیست بهتره بده رتبه دانشجویان دختر این دانشگاه ببینه که با چه رتبه های عالی قبول شدن

  • دانشجو ارسالی در

    کسایی‌ که‌ میگین‌ دانشجو‌ معلمامفت‌ می‌خورن‌ مفت‌ میخوابن‌ دانشجو‌ معلما‌ کلی‌ سختی کشیدن‌ شب‌و‌ روز‌ نخوابیدن‌ ‌ از‌ تفریح‌ و‌ استراحتشون‌ زدن‌ درس‌ خوندن‌ تا‌ به‌ اینجا‌ برسن‌ ، دانشجویانی‌ که‌ دولتی‌ میخونن‌ و‌ گلایه‌ دارن خب‌ بیشتر‌ تلاش‌ میکردن‌ تا‌ شغلشون‌ تضمین‌ بشه‌
    انصاف‌ نیس‌ موقع‌ درس‌ خوندن‌ و‌ تلاش‌ کردن‌ دنبال‌ شادیو‌ تفریح‌ باشین‌ بعد‌ که‌ کار‌ از‌ کار‌ گذشت‌ و‌ بهتون‌ فشار‌ اومد‌ به‌ دانشجو‌ معلما‌ توهین‌ کنین‌ ، قطعا‌ بین‌ کسی‌ که‌ تلاش‌ بیشتر‌ داشته‌ و‌ یه‌ جای‌ بهتر‌ قبول‌ شده با‌ کسی‌ که‌ تلاش‌ کمتری‌ داشته‌ و... هست‌
    دانشجو‌ معلم‌ها‌ قطعا‌ لایق‌ امکانات‌ خیلی‌ بیشتر‌ از‌ این‌ هستند‌

  • لایق ارسالی در

    با فکر با لیاقت زمانی که ما رفتیم دانشگا ه این دانشگاه نبود الان هم نباید باشه و عادلانه همه ی فارغ التحصیل ها بتوانند اس تخدام بشن وگرنه ما خیلی از این ها با سوا دتر ولایق تر هستیم

    • ندا ارسالی در

      یعنی همه ی ما بی کاربودیم فقط شما درس خو ندین؟؟؟من خودم مامایی میخونم با اون همه کارآموزی و زحمت تو بیمارستان یک ریال به مون نمیدن نه فقط مامایی بقیه شغلای پیراپ زشکی و پزشکی کار ما صدبرابر کارشما سختتر و استرس آورتره شغلمونم تضمین نیست این ا نصافه آیا؟؟؟

    • محمد ارسالی در

      بابا برید گمشید گوسفند های عقب مونده حیف کاه که به شماها بدن آخه شما که لیاقت مع لمی رو نداشتی و رتبه ات کارت شارژ شده دی گه چرا میای اینجا کامنت می‌زاری خدایا ای نا رو شفا نده بزار یکم بهشون بخندیم

    • محمد ارسالی در

      همه کسایی که بد دانشجو معلم ها رو گفتن ف قط خفه شید عقب مونده های رتبه کارت شارژی

  • ناشناس ارسالی در

    والا تو این مملکت حقوق معلمو چند ماه جند ماه نمیدن بعد چرا باید به دانشجو حقوق بدن

  • Alis ارسالی در

    بار تبهای داغون قبول میشن تو تربیت معلم ....والا من با رتبه ۳ رقمی نرفتم تربیت معلم.....الان من بیکارم اون خنگای رتبه ۵ رقمی دارن ۲ تومن حقوق میگیرن....
    واقعا نظام اموزش و استخدامی ایران از ریش ه خراب...
    تاوقتی همچین اسکولایی بی ان سر کار بچهای اسکول عین خودشون تربیت میکنن تو مدرسه

    • سحر ارسالی در

      لطفا مودب باشین

    • فاطمه ارسالی در

      وقتی اینجوری حرف میزنی معلومهبه درد هیچ شغلی نمیخوری

    • علی ارسالی در

      پس تو که رتبه سه رقمی شدی از پشت بوته یا د گرفتی؟ چه جالب ممنون واقعا. فقط اون مع لمی که به تو درس میداده باید شعور حرف زد ن یاد میداد که بفهمی گنده تر از دهنت چیز ی نخوری

    • . ارسالی در

      شمایی که انقدر باهوشی اید که سه رقمی شدی اون موقع به ذهنتون نرسید برید فرهنگیا ن ؟؟؟؟/

    • 😒 ارسالی در

      من امسال رتبم شد ۱۶۰۰ مجاز شدم برا فرهنگیان ولی قبول نسدم چون رتبه های برتر رفته بودن و جا برا ما نبود

    • مهدی ارسالی در

      از جمله فرزند اسکول آینده ی شما 😐

  • ناشناس ارسالی در

    این پول ها خوردن نداره .یک طرفه به قاضی نرید دوستان آواز دهل از دور خوش است.وقت ی بعد از کلی جون کندن و رد شدن از قول کن کور و مصاحبه با کلی امید و آرزو رفتی دان شگاه فرهنگیان بعد با این وضعیت رو به رو شدی که سطح علمی ب شدت و به شدت پایین(برا ی تویی ک این قدر مهم بود برات سطح علمی و می تونستی بهترین دانشگاه کشور قبول بشی) سطح فرهنگ و شعور مسئولین در حد صفر کلوین ،کیفیت خدمات بهداشتی و تغذیه ای افتضااا ح و یک مدرسه تک جنسیتی با مشکلات بسیار م دیریتی که توش استبداد و خفقان موج می زنه رو به رو میشی ، اونجاست که تمام امید ها و آرزو هات برباد می ره و فقط شاید به خا طر نجات بچه های معصوم از دست یک سری انسا ن عقده ای انصراف نمی دی!

  • یلدا ارسالی در

    وای وای ۴ سال افسرده شدم تو دانشگاه فرهنگیان خدا میدونه بچه ها چی کشیدن 😭😭😭

    تازه یکم به روال عادی برگشتیم بعد ۴ سال کار

  • علی ارسالی در

    به عنوان یه معلم دلم واسه دانش آموزان زرنگ ودرس خونم می سوزه متآسفانه بابی برنامگی مسئولین چندسال دانشگاه فرهنگیان تعطیل شدیانیرو کم گرفتندودردانشگاه خوب دولتی تحصیل کردند ولی فعلا بیکارن.تازه اگه ازطریق ماده ۲۸هم که بیان آزمون بدن که البته آزمونش سخت تروسهمیه هاش کمتره، هیچ گونه سوابقی واسشون حساب نمیشه. من خودم تربیت معلم خوندم وحقوق هم داشتم. ولی حالا میگم امان ازبی عدالتی وبی برنامگی

  • گمنام ارسالی در

    من معلم نیستم ولی حرف دوستان درسته چراباید یه دانشجو مثل یه بازنشسته 30 سال کار حقوق بگیره مگه درس خوندن اونا با بقیه فرق داره تازه اعتراض هم میکنن

  • میثم ارسالی در

    اکثر دانشجومعلمان سالهای قبل رتبه ها زیر هزار دارن و بعضیاشون واقعا نخبه هستند و دارن به خاطر شرایط استخدامی این دانشگاه آیندشون رو که خیلی بهتر میتونست باشه حراج میکند.
    کسانی که دارن این دانشگاه رو با دانشگاه های دولتی مقایسه میکنن اگه میتونستن خودشونو می اومدن فرهنگیان ولی خوب چون نتونستن دارن عقده خالی میکنن.
    چهار سال حقوق اونم اگه بدن ،در مقابل 26سال حمالی

    • کیمیا ارسالی در

      حرف دل بنده رو زدید...دم شما گرم

  • نبی ارسالی در

    خواهش حرف از لیاقت نزنین، سهمیه پذیرش فر هنگیان بومیه، و اینکه نباید اون چهار سال اصلا حقوق بگیرن، من خودم دانشجوی دانشگا ه تهرانم و رتبه ۲۰ کنکور ام اصلا هم تضم ین شغلی ندارم ولی دارم هزینه ی تحصیل به سختی پرداخت میکنم بخاطر اینکه به رشته و کارم عشق میورزم اکثرا کسانی که میان فرهن گیان اگه عشق به شغل معلمی داشته باشن و و ضعیت دانشگاه های دیگه رو ببین این حرف ها رو نمیزنن، والا خیلی پرو هستین

    • احمدحسنوند ارسالی در

      گوه نخور زیاد زورت داشت توهم نیومدی معلم ی پس گوه اضافی نخور تو رتبه دویست هزار ب ودی کصخل

    • ناشناس ارسالی در

      فکرکنم الان سخت پشیمانی که نیومدی دانشگا ه فرهنگیان فقط اینوبدون من خودم بارتبه 1 53منطقه دواومدم دانشگاه فرهنگیان

  • ناشناس ارسالی در

    دانشجویانی که درس میخونن ودر حال آموزش دیدن هستند چرا باید حقوق بگیرند ؟ چرا با ید با دانشجویان دانشگاه های دیگر فرق داش ته باشن.
    اگه حقوق شون قطع بشه متوج ه میشن که نباید اعتراض کنند . ۲۸۰۰ حقوق یه کارگر ساده هست که یک ماه از صبح تا شب سخت کار میکنه .

  • رویا ارسالی در

    میشینن توی خونه و اسون ترین درس ها رو می خونن
    اخرشم شاکی ان چرا کم حقوق میگ یرن
    همینم زیادیه
    برید سرکا ر بعد بگید

  • مائده ارسالی در

    همچین دارن از لیاقت و گزینش حرف میزنن ان گار چه گزینشی میشن
    الان شما چه لیا قت بیشتری نسبت به دانشجوی پیراپزشکی داری
    بحث علایق نه لیاقت
    شما که معلمی باید فرق این دوتا رو بدونی که

  • حانیه ارسالی در

    من خودم یه دانشجو معلم هستم. ولی واقعا م عتقدم پول کشور با حقوق ما داره حروم میشه . اکثر دانشجومعلمان واقعا درس نمیخونن و لیاقت گرفتن حقوق ندارن. دولت این حقوق ر و میده که بچه ها بیشتر و با آرامش بیشتر درس بخونن تا شاگردان بهتری تربیت کنن. ول ی انگار سوءبرداشت شده و فقط دانشجو ها رو پرتوقع تر و درس نخون تر از قبل کرده. بج ای این پولی که به ما میدید کیفیت آموزش ب رای همه رو بالاتر ببرید، نتایج بهتری می‌ بینید. اونموقع کسانی میان تربیت معلم که واقعا عاشق معلم بودن هستن نه اینکه به طم ع گرفتن حقوق بیان. بارها و بارها با دوست انم سر اینکه درس نمیخونن و حقوقشون حرومه بحث و جدلی کردم ولی فایده ای ندارن و او نها تازه میگن کم میدن و این پول رو حق وا قعی خودشون میدونن. که به نظر من درست نیس ت.

    • نگار ارسالی در

      خیلی خوب میشه نظر ندی اصن اگ واقعن دانشج و معلم بودی میفهمیدی ک اولا باید رتبه و ترازت خوب باشه و بعد کلی دنگ و فنگ و است رس قبول میشی میری تو یه دانشگاه خرابه و ترسناک ک دوازده نفر باهم تو یه اتاقن و ج و بدی داره و استادهای سطح پایین میارن و کلی مسکلات دیگ هم هست و شما این همه دزدی داره میشه خفه خون گرفتی و تو جیب کسی هم میره پولا کشور ک هیچ لیاقتی هم نداره و فقط گند زده ب کشور
      ولی یه چندرغاز ی ب ما میرسه تب میکنی که آخرشم قراره تو دولت پیر شیم و بخایم در بیایم باید دوبرا بر پولی ک بهمون داده شده رو پس بدیم بعدش م مگ فرهنگیان فق حقوق میدن دانشگاه دیگم هستن که خیلیم سرترن چرا کسی راجب اونا نظ ر نمیده واقعن متاسم برات

  • حانیه ارسالی در

    عزیزان همون‌طور که گفتم من هم دانشجومعلم هستم و واقعا موافقم که نباید حقوق به ما بدن. دانشجوهای دیگه چه فرقی با ما دارن! ؟ کسانی که میان فرهنگیان نه نخبه هستن، ن ه از ما بهترون، نه با لیاقت نه هیچ صفت ب رتر دیگه. من خودم در چندین دانشگاه تحصیل کردم و دیدم که واقعا هیچ برتری ای وجود نداره. فقط دولت دلش خواسته به این قشر حق وق بده. علت دقیقش رو هم نمی‌دونم. پس خوا هشاً این تصمیم دولت رو پای لیاقت خودتون نذارید. من دانشگاه آزاد هم بودم. و به عی نه دیدم اونقدری که دانشجو معلم ها از پول ی که بهشون میدن ناراضی و شاکی هستن، دانش جوهای دانشگاه آزاد از اینکه پول میدن شاک ی نبودن!!!!
    من بابت رفتار گستاخان ه برخی دانشجومعلمان با شما ازتون عذر میخ وام و واقعا شرمنده ام که همچین رفتار های ی رو از یک معلم میبینم.

    • ناشناس ارسالی در

      چرا چرت وپرت میگی تواصلا دانشجومعلم نیستی. پرداخت حقوق به دانشجومعلم یکی ازابزارهای تشویقی برای جذب نخبه ها به شغل معلمی است. حالا کسی که رتبه زیر100داره ونمیاددانشگاه فرهنگیان اینجانباید آه وناله کنه.

  • ناشناس ارسالی در

    سلام دمت گرم یلداخانم حق باشماست

    • احمدحسنوند ارسالی در

      اولا تو دانشجو معلم نیستی تو هیچ گوهی نی ستی دوما اون دوتا اسکل دور بر خودتو با ک ل دانشجو معلم ها مقایسه نکن احمق اگه همه دنبال حقوق خیلی زیاد بودن مثل امثال من با رتبه۳۰۰نمیرفتن دنبال معلمی میرفتم رشت ه بورسیه با حقوق بیشتر تو اگه عقل فهم شع ور داشتی میفهمیدی این در شان یه معلم یه نخبه علمی نیست که هنوز اول برج باشه بره قرض کردن به بی پولی بیفته با این تورم گر ونی که هست حقوق ما هیچی نمیده تو یه دختر ی اخر سر یه مرد بدبخت میگیرت اون مجبوره خرجتو بده خونتو بده ماشینتو بده لباستو ب ده ویزیت دکترتو بده حالا ما پسرا با این چندرغاز میخوایم کدوم اینارو بگیریم این ح قوقی که میگیریم اندازه یه پول توجیبیه که یه زور تا سربرج بکشونمون من هنوز گاهی ب اید با شرمندگی از پدرم پول بگیرم چرا یه معلم باید اینقد خارخفیف بشه امثال تو از همه جا بی خبر میای این حرف هارو به دانشج و معلم ها میزنی این مملکت چوبشو داره از امثال توئه احمق میخوره

  • ناشناس ارسالی در

    دانشججو معلمی کلان مفت خوری

  • Roya ارسالی در

    اقا ما دنبال پولیم شماها چرا حرص میخورید

    فقط برای اگاهیتون میگم که ما دانشجو معلما داریم حقوق میگیریم که بتونیم با انسان های بی درک و نا اگاهی مث شماها سر کنیم
    در ضمن کسی دانشگاه دولتی درس میخونه ایندش تضمین شدس
    اونایی مدرک دانشگاه ازاد دارند نباید انتظار اینده شغلی داشته باشن ماها تلاش کردیم د گرنه همه میتونن برن دانشگاه ازاد

  • شایان ارسالی در

    واقعا دانشجو معلما هم شورشو درآوردن‌.درس داری میخونی ماهی اصلا دو و هشتصد نه یک و خردی حقوق می‌گیری بعد میای ناله هم میک نی؟برین خداتونو شکر کنین که لااقل بعد ۴س ال درس خوندن بیکار نیستین.خیلی ها تو بهت رین دانشگاه های دولتی درس میخونن و هیچ ا طمینانی از اینکه برن سرکار ندارن.بعدم یج وری میگین مصاحبه قبول شدین انگار تو مصاح به استخدام گوگل قبول شدین.چهارتا سوال اح کام و سیاسی که این حرفارو نداره دیگه خود تونو انقد بالا نگیرین خلاصه.

    • .... ارسالی در

      اگه می تونستی میرفتی

    • محمدی ارسالی در

      شما حرف نزنید هیچ کس نمیگه لال هستید

      واقعا متاسفم برای شمایی که زیر دست معلم بزرگ شدید این معلمه جامعه را میسازه نه بقیه کارمندان

      شما که حقوق معلمان را کثر میکنید و می‌خورید
      واقعا چجوری جواب خدای حق گیر را میدید

      یکم از خدا بترسید

      متاسفم براتون

    • naghme Mohamedy sssoooo ارسالی در

      خدا همه حسودان و بد خواهان را در آتش جهن م بسوزونه

      خدا ازتون راضی ن باشه با خودتون و این قانون های الکی و دو لتتون
      متاسفم برای کسانی که عقب ما نده و نادانن
      الهی یه روز خوش نبینی د

  • مهدی ارسالی در

    شما ها که اعتراض دارید خب چرا نیومدید دا نشگاه فرهنگیان درس بخونید که از این مزای اش بهره مند بشید .چرا چون یا نتونستید رت به خوب بیارید یا علاقه نداشتید و یا حتما در رشته های دیگر کار با مزایای خیلی بیش تر هست که نیومدید فرهنگیان.

  • ناشناس ارسالی در

    متاسفم ک به دانشجو حقوق میدین مگه ماها ک رتبه بالا بودیم و باعشق رفتبم دنبال علا قه و درس خودمون چرا حقوق نمیگیریم بخدا م ن راضی نیستم هزارتومن حقوق بدید ب اونا

    • محمدی ارسالی در

      این گوهی که خوردی رو دیگه تکرار نکن
      آخه لامصب تو زیر دست یه معلم تربیت شدی و به اینجا رسیدیم عقل کند
      اگه معلم نبود آلان اینجا نبودی
      برو خدارو شکر کن و برای حق معلم ها بجنگ
      قراره فرزندان آیندت رو هم به این معلم های زحمت کش بدی که آدمش کنم برات

      دیگه نبینم به معلمان حرف بزنید آشغال

      خدا ازتون راضی نباشه
      تو آتیش جهنم بسوزی

    • نگار ارسالی در

      خیلی بدبخت و عقده ایی هستی که فک میکنی ا ین چند هزاری خیلی شاخه تویی ک با علاقه د رسخوندی و رتبه بالاهم هستی حتمن میتونی ب عدش یکار خوب دست و پا کنی کم کمش ۴ یا پن ج تومن بگیری ولی ما تا آخر عمرمون تو آمو زش و پرورش پیر میشیم و آخرش هیچ
      تو کشوری مث ایران با این همه ثروت ف ک میکنی زیاده ؟؟؟ متاسفم برات بجای اینکه طرفدار مردمت باشی و نزاری حقمون رو کسی بخوره ک تا هفت نسلش تو استخر پول شنا میک نن اومدی اینجا حرف الکی هم میزنی


      ینی واقعا خاااک

  • زهرا ارسالی در

    تو این مملکت آدم پر رو زیاده
    ما د انشجو معلما هم یکیشون
    شما چرا نتو نستین پر رو باشین ؟ چرا نخواستین پر رو ب اشن؟

  • علی ارسالی در

    من واقعا نمیفهمم. این همه دانشگاه بورسیه هست. دانشگاه علوم قضایی هست که خدا میدو نه چند میگیرن چون قوه قضاییه روشون سرمای ه گذاری کرده و آموزش میده. دانشگاه امام حسین سپاه روشون سرمایه گذاری کرده و حین تحصیل پول میگیرن. ارتش همینطور و نیرو ان تظامی هم همینطور. چرا به دانشگاه فرهنگیا ن همه گیر میدن؟ اونا از وزارت آموزش پرور ش پول میگیرن چه ربطی به وزارت علوم یا وز ارت بهداشت داره که بهشون گیر میدید؟ اگه انقدر شرایط خوبی داشت شما هم تلاش میکردی و میومدی چرا نیومدی؟(اینو با اوناییم که میگن ما رتبه مون فلانه و بهمانه) بی عرض گی خودتون گردن بقیه نندازید. واقعا نمی ف همم اونایی که نزدن فرهنگیان یا زدن و نیا وردن چرا ناراحتن؟ واقعا یه کم فکر داشته باشید که معلمان باید نسل بعد رو تربیت کن ه که مثل شماها حداقل عقده ای نشن.(در ضمن من نه خودم نه هیچکدوم از فامیلام دانشگا ه فرهنگیان نه درس خوندن نه میخونن اینو ص رفا برا آدمایی میگم که میخوان بگن خودش ی ا فامیلش بود اومد طرفداری) با تشکر

  • مهدی ارسالی در

    سلام . ببخشید بعد از چند ترم بگذره حقوق میدن؟!

  • ناشناس ارسالی در

    والا من ک دانشگاه دولتی هستم هزار تومن ندارم شما چرا الکی پول بگیرید

    • ناشناس ارسالی در

      خداکمکت کنهبی پولی سخته واسه یه دانشجو.م ن خودم به خاطر بی پولی دانشگاه نرفتم.

  • نگار ارسالی در

    کامنت های بعضیا خیلی جای تاسف و ناراحتی داره میتونین به کشور های دیگ در خصوص امکانات رفاهی و توجهی ک برای معلمان میزارن یک نگاهی بندازین من قراره معلم ریاضی بشم و کلی سر و کله زدن با دانش آموز و تخریب اعصاب رو به دنبال داره و برای معلم شدن خیلی درس خوندم و رتبه کنکورم ۱۶۶ بوده اینکه غذای دانشگاه و اسکان آن مانند دانشگاه های دولتی دیگ رایگان یا حداقل مقدار باشه خیلی خواسته زیاده یا فک میکنین یکو پنصدی ک بعد کلی کسری معلوم نیس بهمون برسه خیلی زیاده؟؟ واقعن کشوری با همچین مردمان کوته فکر و حسودی ک به جای بالا بردن بقیه و شاد کردن هم فقط حسودی میکنن لیاقتی بیشتر از این تبعیض ها ندارن توی این تورم و گرونی با این چندغاز چه میشه کرد؟؟؟ حقوق دکتر ها و مهندسین خیلی بالاتر ک چه عرض کنم اصن قابل مقایسه نیس شماهایی ک دانشگاه آزاد خوندین یا به هرنحوی نتونستین کار گیر بیارین از بی عرضگی خودتونه وگرنه یه آدم سالم میتونه این چندر غاز رو بلاخره یجوری در بیاره متاسفم براتون ک بجای اینکه بگید این کسری حقوق تو جیب کدامین مسول اختلاص گر میره میاین اینجوری از مایی ک لنگ این زندگی هستیم سوالات بی جا میپرسین تو کشوری ک نفت از همه جاش میزنه بیرون خیلیه این چندرغاز


    صد تاسف برای ملتی ک نمیخاد بیدار شه

    • ناشناس ارسالی در

      خدا به داد بچه هایی برسه که تو با این طرز فکرت می خوای معلم اونا بشی. تو کنکور دادی و بقیه هم کنکور دادند یا به همه باید حقوق بدن یا باید به هیچکس ندن چون دانشجو بودن شغل حساب نمیشه پس حقوق نباید بدن. مهندس و دکترا بعد فارغ التحصیلی حقوق خوب می گیرند چون دارند کار می کنند مثل معلمی که کار می کنه و حقوق می گیره.

  • سوگند ارسالی در

    اونایی که معلم هستن پولی که میگیرن حقشون ه. در برابر زحماتی که میکشن مزدی دریافت میکنن ولی من نمیدونم چرا دانشجو معلما بر ای کاری که نمیکنن باید حقوق بگیرن ؟!! تا زه مدعی هم هستن. اون عزیزی که میگه دانشج و معلما زحمت کشیدن و مصاحبه رو گذروندن و .... باید بدونی که مصاحبه بهانه ای هست ت ا افراد مصاحبه کننده پولی دریافت کنن وگر نه اصل رتبه علمی کنکوره که کنکور هم چیز عادلانه ای نیست و نوزده جور سهمیه در اون وجود داره.

  • مهدی ارسالی در

    بنظرم دانشجو معلمان این روزا باید به خدا شون هزار بار شکر کنند چون دانشگاه تعطیله نشسته اند تو خونه ماهی هم 2.800میلیون ح قوق میگیرند ...

  • یعقوب احمدی ارسالی در

    اصلا با دیدن بعضی از کامنتا کلک پر آدم م یریزه
    حرف های بی پایه و اساس که ه یچ بنیه ای نداره واقعا باید برای این ممل کت تاسف خورد فرق بین ما و سوئیس به جغراف یا محدود نمیشه فرق ما مردممونه

  • بی تام ارسالی در

    ی عده ادم بی مغز بی سواد له درب و داغون را وارد آموزش پرورش میکنید ک سواد آنچنانی ندارند و در آینده تبدیل به آدم های روانی نیشن که بچه هارو آزار میدن تازه دوران دانشجویی هم پول میریزید تو حلقشون اونوقت ماهایی ک دانشگاه های سراسری و خوب درس خوندیم با کلی مقاله و تحقیق چرا حقوقی نداریم؟چرا از رشته های دیگه بدون آزمون معلم جذب نمیکنید؟چرا رسیدگی نمیکنید؟این کار شما ظلم به ماست.این پولی که دانشجو معلم میگیره حرامه حرام.و حتی یک دبیر هم نباید بیشتر از ۳ تومان بگیرد با این همه تعطیلی و استراحت در خاانه و طرز درس دادن!!!چرا تو شاد انقدر فعالیت هاشون کمه ؟اصلا پیگیر درس بچه ها نیستن من اعتراض دارم

    • علی ارسالی در

      چ سوزشی

    • محمد ارسالی در

      بسوز لعنتی

    • محمد ارسالی در

      مشکل وجود داره که شما رو جذب نمیکنن درست ، ولی ما معلمان باید امکانات زیادی داشته باشیم.
      به ما میرسن خوبه ودرسته.ام ا به شما نمیرسن غلطه و بازهم درست ولی نب اید دلیل بشه که به ما هم ظلم بشه
      خ واهشا زورتون نیاد.

  • ناشناس ارسالی در

    آخه چخبره یک بچه 18 ساله 2800 حقوق
    مخصوصا اگر دختر باشه
    دولت واقعا ق اطی کرده

    • ناشناس ارسالی در

      اولا وقتی شماها دانشگاه فرهنگیان قبول نش دید حسرت دارید می خورید حالتون داره جا م یاد دوما هم نوشجونمون چون از دوتا کانال خیلی سخت گذشتیم یکی کنکور بود و دیگری مص احبه شما ها فقط حرف الکی می زنید هیچی از این سختی ها رو نکشیدید فقط می گید چرا ب اید حقوق بگیره الان بهت می گم به خاطر ای نکه این رویه از قدیم بوده و اینکه هر کی بخواد بیاد می تونه ولی باید از این دوفیل تر رد کنه یکی کنکور و دیگری مصاحبه اگر م ی تونی بسم الله و اگر نمی تونی حرف زیاد نزن شاغلا

  • محمد ارسالی در

    همه نظرات چه موافق چه مخالف سراسر سفسطه و توهین بود به جای اینکه اولا با اطلاعات دقیق و قبلی و دوما منطقی نظر بدید فقط ه مو تخریب کردید.اولا جذب دانشگاه فرهنگیان دو جوره یک دبیری و دو آموزگاری ابتدایی من رشته ام تجربی بود خوبه که بدونید دبیر ی دانشگاه فرهنگیان مثلا زیست و شیمی رتبه تو نباید بیشتر از ۳۵۰۰ باشه که با ۳۵۰۰ راحت رشته های پیراپزشکی رو بهترین جای ای ران میارید و رشته ای تاپ تر رو هم ازاد و پردیس میارید این تجربی بود و در ریاضی و انسانی رتبه بسیار پایین تری میخواد پس ا میدوارم متوجه شده باشید که کسایی که دبیر ی میخونن در هر رشته ای سطح علمی و توانمن دی بالایی دارن ( من هر دو متوسطه رو تو م دارس نمونه دولتی گذروندم با معدلی که هیچ سالی زیر ۱۹.۵ نشد و هم مدرسه ای های من که وارد دانشگاه فرهنگیان شدن البته دبیری اکثرا رتبه های سه رقمی توی ریاضی و انسا نی داشتن و تو تجربی هم تا۳۰۰۰ و خودم که دبیری زبان انگلیسی خوندم رتبه کنکور زبان م شد۷۰۰ دوستان پس امیدوارم به سطح علمی د انشجویان دبیری توهین نکنید که کاملا دروغ ه و کسی که با این مسائل آشنا باشه به راح تی متوجه میشه که دانش آموزان واقعا درس خ ون و قدرتمندی وارد این دانشگاه میشن دانش آموز هایی که میتونستن رشته هایی که همه دنبالشنو تو روزانه دانشگاه های خوب بخونن ولی اومدن فرهنگیان این از این حالا بریم سراغ اموزش ابتدایی رتبه هایی که در اموز ش ابتدایی قبول میشن بسیار بالاست و این ر و کاملا قبول دارم و تو رشته من که تجربی بود تا ۱۵۰۰۰ هم شما میتونستی قبول بشی و منکر سطح علمی پایین اکثر معلمان ابتدایی نیستم ( البته این هم قضاوت نابجایی است تا حدودی چون کنکور احمقانه ترین ازمون ب رای تعیین شایستگی افراده) خب حالا بریم س راغ حقوق اولا حقوق دانشجویی برای دانشجوی ان غیر بومی که نیاز به خوابگاه و سلف دان شگاه دارن به علاوه کسورات بیمه بازنشستگی و عمر و هزار کوفت و زهر مار کسری ۴۵ در صدی داره و بی‌تعارف بگم این حقوقو میدن ک ه این دانشجوها فقط تو شهر غریب به گدایی نیفتن و واقعا حسادتو درک نمیکنم دانشجویا ن بومی مثل من هم که کسورات غذا و خوابگاه ندارن هم از حقوق مصوب که سه میلیون و نی م هست دو میلیون و ۳۰۰ دریافت میکنن که تو این دوره زمونه من اگه بعد از ظهرا تو سا ندویچی هم کارکنم( که الان دارم میکنم) هم دو تومان کف دستت میزارن و خب بالاخره ی مزیته به خاطر رتبه های خوبی که اوردیم و پشتش تلاش و جون کندن بوده و این راه برای همه باز بود که انتخاب کنند البته من هم به حقوق دانشجویان اموزش ابتدایی اعتراض د ارم و معتقدم باید کمتر شه دوما شما از تع هد خدمت ۸ ساله در مناطق محروم چی میدونی برادر؟ ی پرستار بعد از سربازیش که بشه۲۴ سالش میتونه بره شهر خودش که فک نمیکنم هی چ پرستاری بیکار بمونه و تا ۱۰۰۰۰ هم پرست اری قبول میشن و شروع به کار کنه و ماهی ۸ الی ۱۰ بزاره جیبش و من معلم باید از ۲۲ سالگی تا ۳۰ سالگی رو تو منطقه محرو با حق وق۶تومان بگذرونم این رو هم میدونی ؟ معلم در همه کشور ها پادشاهی میکنه تو این ممل کت گدایی گداترین و فقیر ترین وزارت خونه این مملکت اموزش پرورشه میدونی جلوی راه ا دامه تحصیلم بسته اس ؟ میدونی اعمال مدرک برای افزایش حقوق فقط یک باره ؟ میدونی اض افه کاری رو کی میریزن ؟ خب در عوضش کارم اسونه سربازی هم نمیرم سابقه هم دارم ولی بدون با حقوق معلمی در آینده سطح زندگیه م ن از کسی که حتی نصف شایستگی من رو هم ندا ره پایین تره پس لطفا انقد بدون آگاهی به هم توهین نکنیم به خدا ما هم به همین دلمو ن خوشه که چهار سال دانشگاهو مث ادمیزاد ز ندگی کنیم چون از بعدش بیچارگی شروع میشه و انگار تمومی هم نداره ذوقمون همینه اخر دوران تحصیل ی پراید ۸۷ لخه بتونیم بندازی م زیر پامون که بعید میدونم بشه تازه دردس ر های ازدواجی که کسی راضی نمیشه باهات بی اد شهر محروم و مجبوری به تاخیر بندازیش ر و هم حساب کن خرج زندگی مجردی اونم ۸ سال تو ی شهرستان کوچیک محرومو و سختیاشو دیدی یانه؟ خب حالا با همه این چیزایی که توضی ح دادم بازم قضاوت با خودتون

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها