|
کدخبر: 104370

معلمان حق التدریس تجمع کردند

معلمان حق التدریس بار دیگر با تجمع مقابل ساختمان مرکزی آموزش و پرورش نسبت به عدم اجرای قانون درباره تعیین تکلیف استخدامشان اعتراض کردند.

فرهنگ معلمان حق التدریس تجمع کردند

صبح امروز (یکشنبه) جمعی از معلمان حق‌التدریس و مربیان پیش دبستانی برای اعتراض به آنچه تعیین تکلیف امور استخدامی و برگزاری دوره‌های تابستانی است در مقابل ساختمان مرکزی آموزش و پرورش تجمع کردند.

آنها با داشتن پلاکاردهایی که نشان می‌داد از استان‌های متفاوتی آمده‌اند نسبت به اجرای تبصره ۱۰ ماده ۱۷ درباره استخدام معلمان حق‌التدریس اعتراض داشتند.

آنها همچنین در نوشته‌هایی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی خواستار این بودند که علاوه بر تصویب قوانین بر اجرای آنها نظارت کنند.

معلمانی که عموم آنها را بانوان تشکیل می‌دادند و از دور و نزدیک آمده بودند، در حالی در سکوت در گوشه و کنار خیابان روی پله و کنار جوی خیابان نشسته‌اند که هیچ مسئولی از آموزش و پرورش در میانشان حاضر نبود.

آنها نسبت به عدم اجرای قانون و تعلل آموزش و پرورش در اجرای قانون استخدامشان معترض هستند.

منبع: مهر
  • علی ارسالی در

    دولت در پی افزایش نارضایتی مردم است ، عد م اجرای قانون معلمان حق التدریس با حقوق کم ، یکی از این موارد است .

  • رضا سلیمانی ارسالی در

    سلام فکرمیکنم مسوولان دولت فعلی عمدی دارن برامردم مشکل درست می‌کنند تا نارضایتی ایجادشود مگه مجلس مصوب نکرده مگه آزمون نگرفته مگه نیاز نیست به نظرم نظام باید با نفوذی ها برخورد کند چرا که برعکس آرمان امام وشهدا عمل می کنند

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها