|
کدخبر: 115148

وزیر آموزش و پرورش خبر داد؛

جذب ۲۵هزار نفر از معلمان حق ‌التدریسی

نماینده مردم اراک در مجلس به نقل از وزیر آموزش و پرورش خبر از جذب ۲۵هزار نفر از معلمان حق التدریسی، پیش دبستانی و نهضت سواد آموزی در آموزش و پرورش تا قبل از شروع سال تحصیلی داد.

فرهنگ جذب ۲۵هزار نفر از معلمان حق ‌التدریسی

محمد حسن آصفری با اشاره به جلسه امروز کمیسیون آموزش مجلس با حضور وزیر آموزش و پرورش بیان کرد: بنده از وزیر آموزش و پرورش پیرو تجمعاتی که معلمان در مقابل مجلس داشتند سوال کردم که علت تاخیر در جذب و تعیین تکلیف معلمین حق التدریسی، پیش دبستانی و نهضتی ها چیست. ایشان نیز امروز در جلسه کمیسیون آموزش حاضر شده و به سوال بنده پاسخ دادند.

وی در ادامه اظهار کرد: بر اساس گفته آقای وزیر تا شروع سال تحصیلی ۲۵ هزار نفر از معلمین حق التدریسی جذب آموزش و پرورش خواهند شد و ۲۷ هزار نفر دیگر نیز از معلمانی که مشمول ماده ۲۸ قانون می شوند را جذب شده و به دانشگاه فرهنگیان رفته و آموزش های لازم را دیده تا جذب آموزش و پرورش شوند.

نماینده مردم اراک در مجلس تصریح کرد: آقای وزیر قول دادند تا پایان برنامه ششم ۵۰ هزار نفر دیگر از معلمان باقی مانده حق التدریسی، پیش دبستانی و نهضتی ها را در آموزش و پرورش جذب کنند تا امنیت شغلی برای معلمان ایجاد شود.

 

منبع: ايسنا
  • فرزین ارسالی در

    سلام جناب وزیر آپ من فرهنگی بازنشسته دوس اله پسرم شرایط حق التدریس وسرباز معلم م اده ۱۰ تبصره ۱۷ وپروندش تائید آپ ولیستشو فرستادن ادارهکل آپ تهران میگن استخدامی نداریم تکلیف منمریض خاص دارم با ۶بچه بیک ار چیه حداقل یه کاری برا من بی پارتی بخا طر خدا بکنید.ترا خون امام حسین اینو بخون ید کاری بکنید والویت بدهیدبه بازنشستگان

  • فرزین ارسالی در

    لطفا طبق نظر فرستاده شده ام‌ برای پسرم ک ه حق تدریس وسرباز معلم سال ۸۸الی ۸۹ میبا شد فوق دیپلم کامپیوتر وکد پرسنلی دارد ما از کجا پارتی بیاریم بخدا به امام زمان ه مه کارها پارتی میخواد که ما نداریم پس چر ا اعلام میکنید بکار گیری کنید ولی موقعه مراجعه به آپ میگن فوق دیپلم نمی گیرند بخ اطر خداکاری کنید ساله دیگه شرایط سنی‌میگ یرش این یه کم شانسو از بچم نگیرید ۰۹۳۵۶۰ ۲۵۵۳۹

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها