|
کدخبر: 49650

عضو هیات نمایندگان اتاق بازرگانی استان خبر داد؛

تشکیل اتاق بازرگانی جوانان کارآفرین کشور در قزوین

عضو هیات نمایندگان اتاق بازرگانی استان قزوین از تشکیل اتاق بازرگانی جوانان کار آفرین کشور در قزوین خبر داد.

گسترش‌نیوز : امیرعادل طاهرخانی در جلسه مشترک اعضای هیات نمایندگان اتاق بازرگانی استان قزوین با هیات رئیسه اتاق بازرگانی ایران که در محل اتاق ایران برگزار گردید، با اعلام این مطلب گفت: با توجه به اینکه در قزوین ظرفیت مناسبی برای تشکیل اتاق بازرگانی جوانان کارآفرین کشور وجود دارد، تشکیل این اتاق به میزبانی اتاق بازرگانی استان در دستور کار قرار گرفته است.

bazrgavghazviin.jpg

وی افزود: با تشکیل این اتاق ضمن آموزش نسل جوان که بزرگترین سرمایه‌های ملی می‌باشند شرایط برای تسهیل و تسریع امور تجارت و بازرگانی و خدمت جوانان که مدیران آینده کشور می‌باشند در حوزه‌های مختلف ایجاد می‌گردد.

طاهرخانی ضمن اشاره به شرایط استراتژیک استان قزوین در کشور خاطر نشان کرد: قرار گیری قزوین میان ۵ استان صنعتی کشور و کریدور شمال به جنوب و شرق به غرب، وجود نخستین شهر صنعتی سبز خاورمیانه و حضور بیش از ۳۰۰۰ واحد صنعتی و بازرگانی در این استان از مهم‌ترین ظرفیت هایی است که میتواند ضمن ایجاد رونق اقتصادی کشور در تحقق شعار رونق تولید نیز موثر باشد.

وی در ادامه گفت: نزدیکی به پایتخت سبب گردیده دفاتر بسیاری از واحدهای صنعتی و بازرگانی در تهران مستقر شود در حالی است که رفع مشکلات و تسهیل امور این واحدها بر عهده اتاق قزوین می‌باشد؛ از این رو افزایش سهمیه اتاق قزوین برای حضور فعالان اقتصادی دراتاق ایران بسیار ضروری است.

شایان ذکر است اعضای هیات رئیسه اتاق ایران ضمن استقبال و قول مساعدت جهت ایجاد اتاق بازرگانی جوانان کار آفرین کشور در قزوین افزایش کرسی‌های عضویت اتاق بازرگانی قزوین در اتاق ایران را قابل بررسی و انجام دانستند.

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها