|
کدخبر: 42180

با حضور دکتر ضیایی پرور و دکتر مطهرنیا

نخستین سمینار علمی تخصصی رسانه و اقتصاد برگزار می‌گردد

دبیر کمیته فرهنگ و رسانه اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان اصفهان از برگزاری نخستین سمینار علمی تخصصی رسانه و اقتصاد با حضور دو تن از صاحب نظران و اساتید علم ارتباطات در اصفهان خبر داد.

گسترش‌نیوز : بهروز راعی گفت: این سمینار یک روزه علمی تخصصی صبح روز چهارشنبه و با حضور دکتر حمید ضیایی پرور مدیرکل دفتر مطالعات و برنامه‌ریزی رسانه‌های وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و عضو شورای سیاست‌گذاری هفته روابط عمومی ایران و همچنین دکتر مهدی مطهرنیا پژوهشگر، استاد روابط بین‌الملل و آینده پژوه در سالن اجتماعات اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان اصفهان برگزار می‌گردد.

SEMINARRASMI.jpg

وی با دعوت از فعالان اقتصادی و اصحاب رسانه جهت حضور در این سمینار گفت: امیدواریم مدیران و کارشناسان دستگاههای اقتصادی استان با حضور خود در این سمینار، تعهد و آمادگی خود را جهت هم افزایی بیشتر با صاحب نظران جهت پیشبرد اهداف کلان اقتصادی کشور و استان اعلام نمایند.

راعی دبیر کمیته فرهنگ و رسانه اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان اصفهان ادامه داد: به همین منظور از مدیران، کارشناسان و مدیران روابط عمومی دستگاههای مرتبط با صنعت، مدیران شرکت‌های تولیدی و مدیران عامل و مدیران روابط عمومی صنایع بزرگ در استان دعوت بعمل آمده است.

وی افزود: با هماهنگی صورت گرفته با دانشگاه آزاد اسلامی واحد اصفهان، شرکت‌کنندگان در پایان سمینار، گواهی پایان دوره معتبر از این دانشگاه دریافت خواهند کرد.

وی ادامه داد: این سمینار علمی تخصصی به همت اعضای کمینه فرهنگ و رسانه اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان اصفهان و با حمایت نهادهای صنفی مطبوعاتی و ارتباطات در استان برگزار می‌گردد.

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها