|
کدخبر: 51248

رکورد جدید لیورپول در لیگ جزیره

لیورپول با پیروزی مقابل نیوکاسل جمع امتیازهای خود در این فصل را به ۹۴ رساند تا به این ترتیب امتیازهای این فصل لیورپول از رکورد امتیازهای بهترین فصل تاریخ منچستر یونایتد فراتر برود.

گسترش‌نیوز: لیورپول حتی اگر امسال موفق به قهرمانی در لیگ برتر انگلیس نشود هواداران این تیم می‌توانند در کری‌خوانی با رقیب سنتی‌شان در این کشور، منچستریونایتد، به امتیازهایی که تیم‌شان در فصل جاری جمع کرده افتخار کنند، چرا که امتیازهای لیورپول تا همینجا از رکورد امتیازهای منچستریونایتد در بهترین فصل تاریخ این باشگاه بیشتر شده است.

لیورپولی‌ها در هفته سی و هفتم لیگ برتر با پیروزی ۳-۲ مقابل نیوکاسل ۹۴ امتیازی شدند تا از این نظر رکورد منچستریونایتد را بشکنند. شیاطین سرخ در بهترین فصل تاریخ خود در لیگ برتر موفق به کسب ۹۱ امتیاز شده‌اند. لیورپول اما هنوز یک بازی دیگر در پیش دارد و ممکن است این رکورد خود را افزایش دهد.

لیورپول در پایان ماه آوریل و با پیروزی ۵-۰ مقابل هادرزفیلد موفق شد به رکورد تاریخی رقیب سنتی‌اش منچستریونایتد رسیده و ۹۱ امتیازی شود. رکوردی که شیاطین سرخ در فصل ۱۹۹۹-۲۰۰۰ در دوران سر الکس فرگوسن به‌دست آورده بودند. زمانی که منچستریونایتد با این امتیاز دومین قهرمانی پیاپی از سه قهرمانی پیاپی خود در لیگ برتر را جشن گرفت و رکورد امتیازهای تاریخ خود را ثبت کرد.

شاگردان سر الکس فرگوسن آن سال با درخشش ستاره‌هایی مثل دیوید بکام، دوایت یورک و پل اسکولز چهار هفته مانده به پایان فصل قهرمانی‌شان را قطعی کردند و در نهایت با ۹۱ امتیاز به کار خود در لیگ برتر پایان دادند.

منبع: ورزش سه

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها