|
کدخبر: 45857

در آخرین روز کنفرانس امنیتی مونیخ؛

سخنرانی ظریف تا دقایقی دیگر آغاز می‌شود

تارنمای کنفرانس امنیتی مونیخ اعلام کرد که وزیران امور خارجه ایران و قطر امروز طی نشستی مشترک با بیان دیدگاه‌های خود، به پرسش‌ها پاسخ خواهند داد.

گسترش‌نیوز : نشست محمدجواد ظریف و شیخ محمد بن عبدالرحمان آل ثانی از ساعت ۱۲: ۲۰ تا ۱۳: ۳۰ به وقت تهران در سالن کنفرانس برگزار شده و مدیریت آن را لیز دوست خبرنگار ارشد بی‌بی‌سی بر عهده دارد. مقام‌های ایرانی و قطری در این نشست به سخنرانی پرداخته و به پرسش‌ها پاسخ خواهند داد.

امروز آخرین روز از کنفرانس سه روزه سالانه مونیخ است. در جریان سخنرانی‌های دیروز، مقام‌های ارشد برخی کشورهای شرکت‌کننده از جمله عبدالفتاح السیسی رئیس‌جمهوری مصر، آنگلا مرکل صدراعظم آلمان و مایک پنس معاون رئیس‌جمهوری امریکا به بیان دیدگاه‌های خود در مورد مسائل جهانی پرداختند.

ظریف دیروز با هایکو ماس همتای آلمانی خود دیدار کرد و طرفین در خصوص روابط دو جانبه، برجام، سازوکار حمایت تجاری ایران و اروپا (اینستکس)، مهم‌ترین مسائل منطقه‌ای و بین‌المللی از جمله یمن، سوریه، افغانستان و سایر مسائل گفت‌وگو و تبادل نظر کردند.

رئیس دستگاه دیپلماسی ایران در حاشیه کنفرانس مونیخ علاوه بر گفت‌وگو و تبادل نظر با برخی مقام‌های خارجی کشورهای شرکت کننده، با ایرانیان مقیم جنوب آلمان نیز دیدار کرد.

منبع: ایرنا

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها