|
کدخبر: 55395

مدیرعامل اتحادیه اتوبوسرانی‌های شهری اعلام کرد؛

شرایط واگذاری هزار دستگاه مینی‌بوس

مدیرعامل اتحادیه اتوبوسرانی‌های شهری کشور گفت: افراد متقاضی باید برای ثبت نام جهت دریافت مینی‌بوس‌های تولید داخل از طریق شهرداری‌ها اقدام کنند و تنها شرط واگذاری آنها استفاده از مینی‌بوس‌ها در حمل‌ونقل شهری است.

گسترش‌نیوز : محسن مسلم خانی در جمع خبرنگاران در حاشیه مراسم تحویل هزار دستگاه مینی بوس ساخت داخل به ناوگان حمل‌ونقل عمومی در خصوص شرایط تحویل هزاردستگاه مینی بوس گفت: مبلغ تسهیلاتی که برای این موضوع اختصاص یافته است، ۲۰۰۰ میلیارد ریال است که برای هر مینی‌بوس از ۱۵۰ تا ۲۰۰ میلیون تومان تسهیلات با نرخ ۱۸ درصد پرداخت می‌شود و ۹ درصد آن توسط دولت تامین می‌شود و متقاضی نیز ۹درصد دیگر را پرداخت می‌کند.

وی ادامه داد: شهرداری یا سازمان‌های حمل‌ونقل شهری و افراد می‌توانند متقاضی این مینی‌بوس‌ها باشند؛ به‌نحوی که با تشکیل پرونده تسهیلات از آن تسهیلات برخوردار شوند.

مدیرعامل اتحادیه اتوبوسرانی‌های شهری کشور اضافه کرد: قراردادی با سه شرکت داخلی ایران خودرو، سبلان خودرو و بهمن منعقد شده است و مینی‌بوس‌ها آماده تولید هستند و به محض اینکه متقاضی درخواست کند، ظرف سه ماه تسهیلات به حساب شرکت خودروسازی ریخته خواهد شد و ظرف پنج ماه متقاضی می‌تواند خودروی خود را تحویل بگیرد.

وی تصریح کرد: متقاضی باید از طریق شهرداری اقدام کند و ثبت نام‌های لازم را انجام دهد. دریافت مینی بوس‌ها شرایط خاصی ندارد و تنها شرط آن این است که در حمل‌ونقل شهری استفاده شود.

منبع: ایسنا

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها