|
کدخبر: 43257

در چهاردهمین همایش لاستیک مطرح شد:

کمیته ویژه صمت برای حل سه چالش تولیدکنندگان

هم‌اکنون چهاردمین همایش ملی لاستیک در حال برگزاری است.

گسترش‌نیوز: چهاردهمین همایش لاستیک در حال برگزاری است و فرشاد مقیمی، معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت صحبت در رابطه با مسائل مرتبط صحبت کرده است.

hamayeshlastik.jpg

فرشاد مقیمی، معاون صنایع وزیر صنعت، معدن و تجارت در چهاردهمین همایش ملی لاستیک ایران اعلام کرد: در وزارت صنعت، معدن و تجارت ستاد تسهیل ملی تشکیل شده که هر هفته برگزار می‌شود. در این ستاد به جای رسیدگی خرد به حوزه‌ای باشد مشکلات صنعت دسته بندی و به شکل کلان شناسایی و رسیدگی می‌شود.

وی افزود: مشکلاتی که تمام تولیدکنندگان داخلی را گلایه مند کرده مربوط به بانک مرکزی ، مالیات، گمرک و... است که در جلساتی که قرار است در ستاد تسهیل ملی هر دوشنبه در وزارتخانه تشکیل می‌شود یک به یک مطرح و چالش‌های موجود با هر یک از این حوزه‌ها پیگیری و رسیدگی شود.

معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت با بیان اینکه این ستاد آمادگی شنیدن تمام نظرات صنعتگران را دارد، گفت: چالش‌ها در ستاد با حضور وزرا و نهادهای مربوطه و نیز حضور بخش خصوصی پیگیری می‌شود.

او موضوع نخستین جلسه این ستاد را مربوط به گمرک دانست و گفت: در نخستین جلسه دوشنبه ستاد تسهیل ملی که این هفته برگزار شد مشکلات و چالش تولیدکنندگان در حوزه گمرک مطرح شد و برای هفته آینده هم ادامه خواهد داشت.

مقیمی عنوان کرد: از تمام تولیدکنندگان دعوت می‌شود تا نظرات و مشکلات موجود خود را در حوزه‌های عنوان شده را در اختیار این ستاد قرار دهد.

گفتنی است ریاست این ستاد بر عهده رضا رحمانی، وزیر صنعت، معدن و تجارت است.

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها