|
کدخبر: 74933

ایمیدرو تولیدکنندگان را از بحران ارزی عبور داد

مدیرعامل شرکت فولاد مبارکه گفت: با تدابیر و پیگیری‌های آقای غریب پور، رئیس هیات عامل ایمیدرو، معضلات حاصل از پس لرزه‌های بحران ارزی ایجاد شده بر صنعت فولاد حذف شد.

گسترش‌نیوز: حمیدرضا عظیمیان صبح امروز در نخستین گردهمایی مدیران ایمیدرو با بیان این مطلب، تصریح کرد: پس لرزه‌های بحران ارزی سال ۹۶ در سال ۹۷ ظاهر و موجب قفل شدن صنعت فولاد شد که آن پدیده امکان نقل و انتقالات پولی را دچار مشکل کرده بود.

وی ادامه داد: با تدابیر صورت گرفته از سوی رئیس هیات عامل ایمیدرو و طی ارتباط نزدیک و تنگاتنگ با بانک مرکزی ، همه مسائل حل و فصل شد و توانستیم به جلو حرکت کنیم و موفقیت‌های زیادی به‌دست آوریم.

مدیرعامل شرکت فولاد مبارکه گفت: شرکت فولاد مبارکه در مدت فعالیت رئیس هیات عامل، با کمترین مشکل مواجه شده است.

وی افزود: این شرکت طی ۳۰ سال گذشته همواره روند افزایش ظرفیت، افزایش تولید و افزایش کیفیت را طی کرده است.

پروژه نورد۲ مبارکه

عظیمیان با اشاره به طرح نورد ۲ این مجتمع اظهارکرد: این طرح از اواخر سال گذشته مطرح شد و برای شرکت فولاد مبارکه بسیار ضروری است. با اجرای این پروژه ۴.۵ میلیون تن به ظرفیت نورد کشور اضافه می‌کند.

وی ادامه داد: محصولات این طرح در صنایع نفت و گاز، خودروسازی، لوازم خانگی، ساختمانی و غیر کاربرد دارد و در افزایش کیفیت و کاهش هزینه موثر است. مدیرعامل شرکت فولاد مبارکه گفت: امیدواریم طی ماه‌های آینده به نتیجه برسیم و طرح یاد شده با همکاری و پشتیبانی ایمیدرو بتواند طی دو تا سه سال آینده به بهره‌برداری برسد.

فروش و افزایش سرمایه

وی ادامه داد: این شرکت طی نیمه نخست امسال، ۲۰ هزار میلیارد تومان فروش داشت و ۸۵۰۰ میلیارد تومان سود ذخیره کرد. عظیمیان تاکید کرد: با مجوز از سازمان بورس، شرکت فولاد مبارکه ۲۱ هزار تومان افزایش سرمایه داشته است.

عظیمیان خاطر نشان کرد: در حال مذاکره با ایمیدرو هستیم تا تمهیدات بیشتری برای تامین مواد اولیه ایجاد شود.

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها