|
کدخبر: 43791

سرپرست سایت تهران مطرح کرد

لزوم حذف بروکراسی‌های اداری در صنعت نمایشگاهی

بهمن حسین زاده گفت: فرآیندها و بروکراسی‌های اداری که برای سرمایه‌گذاری ایجاد می‌شود بسیاری از سرمایه‌گذاران را دور می‌کند و باید فرآیند‌ها را تسهیل کنیم، نه اینکه یک سرمایه‌گذار هشت ماه منتظر مجوز باشد.

گسترش نیوز: جلسه رایزنی برای ایجاد شورای هماهنگی نمایشگاه‌ها با حضور سرپرست شرکت سهامی نمایشگاه‌های بین‌المللی، معاونان این شرکت و رئیس هیات مدیره انجمن نمایشگاه‌های ایران برگزار شد.

nama-teh-ho.JPG

‌‌بهمن حسین زاده در این جلسه به توجه ویژه وزیر صمت در ایجاد شورای هماهنگی برگزاری نمایشگاه اشاره کرد و گفت: برای جلوگیری از موازی کاری، داشتن تقویم هماهنگ نمایشگاهی در سراسر کشور و استفاده هدفمند از ظرفیت‌های نمایشگاهی باید هر چه زودتر شورای هماهنگی شکل بگیرد.

وی با تاکید بر اینکه توجه به برگزاری نمایشگاه‌ها باید بر دو محور اشتغالزایی و سرمایه‌گذاری باشد تصریح کرد: فرآیندها و بروکراسی‌های اداری که برای سرمایه‌گذاری ایجاد می‌شود بسیاری از سرمایه‌گذاران را دور می‌کند و باید فرآیند‌ها را تسهیل کنیم، نه اینکه یک سرمایه‌گذار هشت ماه منتظر مجوز باشد.

همچنین نلسون حضرتی رئیس هیات مدیره انجمن نمایشگاه‌های ایران به ضرورت استفاده از فضای نمایشگاهی اشاره کرد و گفت: اهمیت فضای نمایشگاهی در خاورمیانه به حدی است که شهرداری ازمیر طی چند سال اخیر ۱۳۰ هزار متر فضای نمایشگاهی سربسته ایجاد کرده است و ما هم باید در این بین به این موضوع اهمیت ویژه‌ای بدهیم.

وی اظهارکرد: ما هم در کشور ۸۳۹ هکتار فضای نمایشگاهی و ۴۰۳ هزار متر فضای سربسته نمایشگاهی داریم و در سال ۵۷۰ عنوان نمایشگاهی در کشور برگزار می‌شود که اگر قرار است سایت‌های نمایشگاهی برای بخش خصوصی و دولتی انتفاع ایجاد کنند باید پرسید جایگاه شبه سایت‌ها کجاست؟

در ادامه این جلسه به جزییات مسائلی همچون جایگاه غرفه داران‌‌‌‌‌‌‌‌، میزان تاثیرگذاری برگزاری نمایشگاه‌ها در جذب سرمایه‌گذاری و موارد دیگر بحث و تبادل نظر شد.

منبع: روابط عمومی شرکت سهامی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها